Onko jengi rekkautunut käyttäjäksi?
Jos galleriasivu ei julkinen kuitenkaan?
Näkis vähän ajatuksia, omia tai lainattuja;
kuva kyllä kertoo.. enemmän kuin..? Henkilö
vaikuttaa heti vähän tutummalta :))
Tietty, se että samalla nickillä ei pääse pääse
kukaan sooloileen, on iso plussa -puoli rekkautumisessa..
enemmän tai vähmmän julkisessa!
Mitä väliä?
20
1111
Vastaukset
- keskiyonkehraaja
En oikein osais enää nicittömänä kirjoittaa vaikka nykyään harvoin täällä poikkean.
Hyvää joulun odotusta sulle;))..klikkaa kirjoittajaa ihan vahingoissakin, joskus
tarkoituksella. Vähän jää orpo olo, kun pelkkä
tyhjä taulu edessä. Ei sinne mitään elämänkertaa
odotakaan, "paria sanaa" ehkä vain.
Mutta sehän on jokaisen oma
vapaus..
Kiitos, samoin sulle mukavaa joulunalusaikaa :))
Joskus pidin galleriasivua julkisena, eikä yhtään hullumpi ajatus. Tuli vain niissä mitoissa postia, etten enää ehtinyt kunnolla juttelemaan kaikkien kanssa. Ehkäpä eläkkeelle päästyäni avaan taas luukkuni.
..aina julkku?
Jos pidempään ollut aiemmin julkinen galleriasivu, kyllä siitä jokin kuva useimmiten jää, luulisin.
Eihän siihen pakko ois sp-osoitetta laittaa. ;)
Profiili kokonaisuudessaan julkinen, kuvaa myöten;)
Kuvan käyttö on kaksipiippuinen juttu itselläni
en nähnyt mitään esteitä sitä sinne laittaa;)
Toisaalta jos ei ole kuvaa, se jättää toiselle oman mielikuvitusen luoda henkilöstä omanlainen;)
Mielikuvista muistan parhaiten esimerkkinä radio novan juontajan Kimmo Vehviläisen,äänestä loi ihan toisenlaisen kuvan,kun sitten näki telkkarissa niin tulos oli ihan päinvastainen;)..kyllä täydellinen galleriasivu, jos niin voi sanoa :)
Olikohan se oikea Vehviläinen negatiivinen vai
positiivinen 'yllätys' ;)Sanin kirjoitti:
..kyllä täydellinen galleriasivu, jos niin voi sanoa :)
Olikohan se oikea Vehviläinen negatiivinen vai
positiivinen 'yllätys' ;)Ja niiaa;)Päivitystä vailla se kyllä se on;)
Kuvittelin Vehviläisen tummatukkaiseksi ja erinäköiseksi,mutta ei se kyllä vaaleanakaan mikään pettymys ollut;)mutta mielikuva oli ihan toisenlainen
Ja jotenkin hänet kuitenkin enemmän mieltää radioon kuin telkkariin ja mikä ääni;))
- Mysteriet
Mulla tuli jotenkin ihan luonnostaan tuo rekkautuminen, kun kirjoittelin tuolla treffien puolella ennen... siellä tosin ei ollut tuota kuvaa, sen laitoin vasta kun aloittelin tänne palstalle kirjoittelemaan - sekin tapahtui pienellä viiveellä =)
Tuo on mulle muuten tärkein pointti, ettei nimimerkkiäni pääse kukaan käyttämään... onhan noita nähty täälläkin - paskiasia, jotka jostain syystä haluavat moista kiusaa tehdä... pienellä epäilyksellä aina suhtaudun rekkaamattomaan nickiin, vaikka olisi vakikirjoittajankin, jonka melkein tyylistä tuntee....
Laiska olen tuota galleriasivua päivittämään - päivittelen sitä kyllä useammin ;D
No kelvannee vielä..... kruunaa hyvänkin galleriasivun :)
Jos oisin kovin kade ihminen, sinun sanankäyttöäsi kyllä kadehtisin.. myös.. :))
- jpntar
Moni käyttää rekkaamattomana monta eri nimmaria, mutta itselleni on riittänyt yksi ja sama...:)Ja eikö se ole näinkin, että kun tarpeeksi kauan sooloilee täällä palstallakin samalla nimimerkille oppivat muutkin tuntemaan ...:))))))) kirjoittajan.
Hyvää joulunalusaikaa Sani sullekkin:) - Tok-Fia
Rekattuna olen ollut siitä lähtien kun aloin olemaan täällä,paitsi kiireessä olen käyttänyt Tokis nimeä kun en ole ehtinyt kirjautua sisälle.
pari kuvaakin on ollut esillä ja tänään olis tarkoitus laittaa taas:)
Joskus ujous voittaa niin otan kuvan pois. - DoeJohn
olennaista on se, että rekkautumisen jälkeen ei kukaan pääse esiintymään toisena. Kun käyttäjällä on oma ID, niin ahkerasti sitä käyttäen saavat muut käyttäjästä luotua mielikuvan. Galleriassa oleva kuva sitten johdattaa vielä mielikuvan realistisempaan suuntaan. Itse kannatan vain kuvallisia profiileita ja siksi siellon omakin kuva. Näkeepähän kaikki minkä näköisen hirviön kanssa vääntää kättä .. ;D
..olla kyllä aika hyvin 'naamioineetkin' kuvansa;
voi olla hattua, rillejä, ehkä peruukki..
Tätä palstaa vaan tarkoitan, että se kirjoitustyyli lopultakin kertoo aika paljon.
Mutta kuten sanottu, ihailen heitä, jotka 'heittäytyy', ja laittaa aitoa kuvaa,
kertovat perheestään, elämästään muutenkin..- DoeJohn
Sanin kirjoitti:
..olla kyllä aika hyvin 'naamioineetkin' kuvansa;
voi olla hattua, rillejä, ehkä peruukki..
Tätä palstaa vaan tarkoitan, että se kirjoitustyyli lopultakin kertoo aika paljon.
Mutta kuten sanottu, ihailen heitä, jotka 'heittäytyy', ja laittaa aitoa kuvaa,
kertovat perheestään, elämästään muutenkin..olen itsekin ajatellut .. mulla ollut usea tarkahko kuva, nyt vähän sutattu, mutta kuitenkin vielä sangen tunnistettava.
- blackwomans
Kun toimii ammatissa,jossa liikkuu muutenkin välillä epämääräisiä ihmisiä.
Parempi on suojata selustansa.
Onhan täällä ihmisiä jotka kirjoittavat omalla nickillä,mutta myös rekkaamattomalla,ns puskiksena.
Eihän siinäkään ole mitään pahaa,itse tosin käytän aina omaa nickiäni.
Eniten minua harmittaa ihmiset,jotka ovat joutuneet toisten sylkykupeiksi.
Olemmeko me 40 live elämässäkin niin suvaitsemattomia toisten ihmisten suhteen?
Yritetään keinolla millä hyvänsä mustamaalata jotain ei toivottua henkilöä.
Hitsin lapsellista touhua.
Luulisi meiltä löytyvän sitä yhteishenkeä ja suvaitsevuutta kaikkia ihmisiä kohtaan.
Hyvää Joulunalus aikaa sinulle:))..uskomattoman lapsellista, mustamaalaus :(
Jonniinmoista kateutta, joka taas nurinkääntynyttä ihailua..?
Hyvää joulunalusaikaa sullekin :))
- MysNa
ehkä nopeammin, paremmin? Toisaalta on moni ei rekattukin tullu yhtä hyvin
tutuksi jopa ystäväksi tässä vuosien saatossa :) Eli ei sillä oikeastaan ole merkitystä, kirjoittava
persoona merkitsee enemmän kuin galleriasivu. Tässä viime kuukausina on puskat taas kahissu
sellaisella rytinällä, ettei rekkaamattomalla ole mitään suojaa - valitettavaa ja ikävää :(
Piilotetun galleriasivun ymmärrän, tietäen miten senkin kautta voi tehdä kiusaa…
henkilöä helppo seurata ja kirjoitella perässään kaikkea sontaa…
Se on totta, että kuva galleriassa on hyvä juttu - on mielenkiintoista kun ”teksti saa kasvot”!
Itse on työni takia voi/halua laittaa kuvaa. Treffipuolella olisi se oiva apu, mutta voihan
sen lähettää sitten asioiden niin vaatiessa postiin ;)..onkin hienoa, että vaikka täällä hiukka satunnaisesti piipahtelisi,
on jollain tapaa tutumpia ihmisiä, se tuo jonkinlaista 'kodikkuutta', kiitos siitä mm. sulle :)
Ja myös 'uusia' kivoja ihmisiä.
Jos/kun ei ole kuvaa, voi muodostaa omaa mielikuvaa, kuten jou.m tuolla sanoikin.
Omalla tavallaan jänskää sekin :))
Puskiksia menee helposti ohikin, onneksi, kun ei
kaikkea kerkii lukea.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674