Mitä väliä?

Onko jengi rekkautunut käyttäjäksi?
Jos galleriasivu ei julkinen kuitenkaan?
Näkis vähän ajatuksia, omia tai lainattuja;
kuva kyllä kertoo.. enemmän kuin..? Henkilö
vaikuttaa heti vähän tutummalta :))
Tietty, se että samalla nickillä ei pääse pääse
kukaan sooloileen, on iso plussa -puoli rekkautumisessa..
enemmän tai vähmmän julkisessa!

20

1088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskiyonkehraaja

En oikein osais enää nicittömänä kirjoittaa vaikka nykyään harvoin täällä poikkean.
      Hyvää joulun odotusta sulle;))

• ..klikkaa kirjoittajaa ihan vahingoissakin, joskus
        tarkoituksella. Vähän jää orpo olo, kun pelkkä
        tyhjä taulu edessä. Ei sinne mitään elämänkertaa
        odotakaan, "paria sanaa" ehkä vain.
        Mutta sehän on jokaisen oma
        vapaus..
        Kiitos, samoin sulle mukavaa joulunalusaikaa :))

• Joskus pidin galleriasivua julkisena, eikä yhtään hullumpi ajatus. Tuli vain niissä mitoissa postia, etten enää ehtinyt kunnolla juttelemaan kaikkien kanssa. Ehkäpä eläkkeelle päästyäni avaan taas luukkuni.

• ..aina julkku?
        Jos pidempään ollut aiemmin julkinen galleriasivu, kyllä siitä jokin kuva useimmiten jää, luulisin.
        Eihän siihen pakko ois sp-osoitetta laittaa. ;)

• Profiili kokonaisuudessaan julkinen, kuvaa myöten;)
      Kuvan käyttö on kaksipiippuinen juttu itselläni
      en nähnyt mitään esteitä sitä sinne laittaa;)
      Toisaalta jos ei ole kuvaa, se jättää toiselle oman mielikuvitusen luoda henkilöstä omanlainen;)
      Mielikuvista muistan parhaiten esimerkkinä radio novan juontajan Kimmo Vehviläisen,äänestä loi ihan toisenlaisen kuvan,kun sitten näki telkkarissa niin tulos oli ihan päinvastainen;)

• ..kyllä täydellinen galleriasivu, jos niin voi sanoa :)
        Olikohan se oikea Vehviläinen negatiivinen vai
        positiivinen 'yllätys' ;)

• Sanin kirjoitti:

..kyllä täydellinen galleriasivu, jos niin voi sanoa :)
        Olikohan se oikea Vehviläinen negatiivinen vai
        positiivinen 'yllätys' ;)

Ja niiaa;)Päivitystä vailla se kyllä se on;)
        Kuvittelin Vehviläisen tummatukkaiseksi ja erinäköiseksi,mutta ei se kyllä vaaleanakaan mikään pettymys ollut;)mutta mielikuva oli ihan toisenlainen
        Ja jotenkin hänet kuitenkin enemmän mieltää radioon kuin telkkariin ja mikä ääni;))

• Mysteriet

Mulla tuli jotenkin ihan luonnostaan tuo rekkautuminen, kun kirjoittelin tuolla treffien puolella ennen... siellä tosin ei ollut tuota kuvaa, sen laitoin vasta kun aloittelin tänne palstalle kirjoittelemaan - sekin tapahtui pienellä viiveellä =)
      Tuo on mulle muuten tärkein pointti, ettei nimimerkkiäni pääse kukaan käyttämään... onhan noita nähty täälläkin - paskiasia, jotka jostain syystä haluavat moista kiusaa tehdä... pienellä epäilyksellä aina suhtaudun rekkaamattomaan nickiin, vaikka olisi vakikirjoittajankin, jonka melkein tyylistä tuntee....

Laiska olen tuota galleriasivua päivittämään - päivittelen sitä kyllä useammin ;D
      No kelvannee vielä...

• .. kruunaa hyvänkin galleriasivun :)
        Jos oisin kovin kade ihminen, sinun sanankäyttöäsi kyllä kadehtisin.. myös.. :))

• jpntar

Moni käyttää rekkaamattomana monta eri nimmaria, mutta itselleni on riittänyt yksi ja sama...:)Ja eikö se ole näinkin, että kun tarpeeksi kauan sooloilee täällä palstallakin samalla nimimerkille oppivat muutkin tuntemaan ...:))))))) kirjoittajan.
      Hyvää joulunalusaikaa Sani sullekkin:)

• .. sinunkin hyväntahtoinen kirjoitustyylisi
        lienee jäljittelemätön :)
        Hyvää joulunaikaa :))

• Tok-Fia

Rekattuna olen ollut siitä lähtien kun aloin olemaan täällä,paitsi kiireessä olen käyttänyt Tokis nimeä kun en ole ehtinyt kirjautua sisälle.

pari kuvaakin on ollut esillä ja tänään olis tarkoitus laittaa taas:)
      Joskus ujous voittaa niin otan kuvan pois.

• Kaikkia, jotka oman kuvansa laittavat, ihailen
        kyllä kovasti..
        Oman rohkeutensa se vaatii :)

• DoeJohn

olennaista on se, että rekkautumisen jälkeen ei kukaan pääse esiintymään toisena. Kun käyttäjällä on oma ID, niin ahkerasti sitä käyttäen saavat muut käyttäjästä luotua mielikuvan. Galleriassa oleva kuva sitten johdattaa vielä mielikuvan realistisempaan suuntaan. Itse kannatan vain kuvallisia profiileita ja siksi siellon omakin kuva. Näkeepähän kaikki minkä näköisen hirviön kanssa vääntää kättä .. ;D

• ..olla kyllä aika hyvin 'naamioineetkin' kuvansa;
        voi olla hattua, rillejä, ehkä peruukki..
        Tätä palstaa vaan tarkoitan, että se kirjoitustyyli lopultakin kertoo aika paljon.
        Mutta kuten sanottu, ihailen heitä, jotka 'heittäytyy', ja laittaa aitoa kuvaa,
        kertovat perheestään, elämästään muutenkin..

• DoeJohn
        Sanin kirjoitti:

..olla kyllä aika hyvin 'naamioineetkin' kuvansa;
        voi olla hattua, rillejä, ehkä peruukki..
        Tätä palstaa vaan tarkoitan, että se kirjoitustyyli lopultakin kertoo aika paljon.
        Mutta kuten sanottu, ihailen heitä, jotka 'heittäytyy', ja laittaa aitoa kuvaa,
        kertovat perheestään, elämästään muutenkin..

olen itsekin ajatellut .. mulla ollut usea tarkahko kuva, nyt vähän sutattu, mutta kuitenkin vielä sangen tunnistettava.

• blackwomans

Kun toimii ammatissa,jossa liikkuu muutenkin välillä epämääräisiä ihmisiä.

Parempi on suojata selustansa.

Onhan täällä ihmisiä jotka kirjoittavat omalla nickillä,mutta myös rekkaamattomalla,ns puskiksena.

Eihän siinäkään ole mitään pahaa,itse tosin käytän aina omaa nickiäni.

Eniten minua harmittaa ihmiset,jotka ovat joutuneet toisten sylkykupeiksi.

Olemmeko me 40 live elämässäkin niin suvaitsemattomia toisten ihmisten suhteen?

Yritetään keinolla millä hyvänsä mustamaalata jotain ei toivottua henkilöä.

Hitsin lapsellista touhua.

Luulisi meiltä löytyvän sitä yhteishenkeä ja suvaitsevuutta kaikkia ihmisiä kohtaan.

Hyvää Joulunalus aikaa sinulle:))

• ..uskomattoman lapsellista, mustamaalaus :(
        Jonniinmoista kateutta, joka taas nurinkääntynyttä ihailua..?
        Hyvää joulunalusaikaa sullekin :))

• MysNa

ehkä nopeammin, paremmin? Toisaalta on moni ei rekattukin tullu yhtä hyvin
      tutuksi jopa ystäväksi tässä vuosien saatossa :) Eli ei sillä oikeastaan ole merkitystä, kirjoittava
      persoona merkitsee enemmän kuin galleriasivu. Tässä viime kuukausina on puskat taas kahissu
      sellaisella rytinällä, ettei rekkaamattomalla ole mitään suojaa - valitettavaa ja ikävää :(

Piilotetun galleriasivun ymmärrän, tietäen miten senkin kautta voi tehdä kiusaa…
      henkilöä helppo seurata ja kirjoitella perässään kaikkea sontaa…

Se on totta, että kuva galleriassa on hyvä juttu - on mielenkiintoista kun ”teksti saa kasvot”!
      Itse on työni takia voi/halua laittaa kuvaa. Treffipuolella olisi se oiva apu, mutta voihan
      sen lähettää sitten asioiden niin vaatiessa postiin ;)

• ..onkin hienoa, että vaikka täällä hiukka satunnaisesti piipahtelisi,
        on jollain tapaa tutumpia ihmisiä, se tuo jonkinlaista 'kodikkuutta', kiitos siitä mm. sulle :)
        Ja myös 'uusia' kivoja ihmisiä.
        Jos/kun ei ole kuvaa, voi muodostaa omaa mielikuvaa, kuten jou.m tuolla sanoikin.
        Omalla tavallaan jänskää sekin :))

Puskiksia menee helposti ohikin, onneksi, kun ei
        kaikkea kerkii lukea.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      41
      2365
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      300
      1951
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1760
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1575
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1414
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1299
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      41
      1272
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1245
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      35
      1002
    10. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      34
      1000
    Aihe