Anoppi on kyllä kivahtanut joskus ettei isot miehet saa koskea lastenruokaan, mutta täytyihän sitä maistaa mille se rintamaito maistuu. Ainakaan minusta maku ei ollut mikään miellyttävä. Tietääkö naiset itse minkä makuista litkua he lapsilleen juottaa?
Minä vaan kysyn?
6
914
Vastaukset
- henki
Olen maistanut omaa maitoani. Joskaan maku ei ollut kovinkaan kummonen, mutta näyttää lapselle kelpaavan. Hmmm joten ei siitä sen enempää.
- imetin ja kävi
mielessä että pitäis varmaan maistaa, tyhmä olisin jos en edes maistaisi kun oon apinan aivojakin syönyt (en oo siitä tosin kovin ylpeä) jäipä jostain syystä maistamatta--ei tehnyt mieli
- äitien
rintamaito maistuu kuulema pahalta. Norm äitien puhdas maito on aika neutraalia.
- kahden pojan imettänyt
Maistoin kun esikoistani imetin ihan uteliaisuudesta. Ja siskonikin maistoi kun kysyin häneltä haluaako maistaa.
Toisen pojan kohdalla oli "pakko" maista kun epäilin rintatulehdusta. Silloin maito maistuu suolaiselle.
Äidinmaito maistuu lämpimälle ja makealla, hienoinen raudan maun vivade siinä mielestäni myös on. - yksi äiti
Äidinmaito on tosi rasvaista ja makeaa, eihän se tietenkään ole aikuisten makuun kun olemme tottuneet rasvattomaan kylmään lehmänmaitoon. Mutta kyllä se silti vauvoille maistuu! Muutenkin pienillä lapsilla on vähän erilainen maku, maistuvathan esim. oliivit ja sienet yleensä vasta isompana.
- meiris
Maistoin kun tyttäreni vielä oli täysi imetyksellä jolloin en tupakoinut, nyt en enään imetä ja tupakoin ja maito maistuu vähemmän makealle kuin silloin kun en tupakoinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431