Anoppi on kyllä kivahtanut joskus ettei isot miehet saa koskea lastenruokaan, mutta täytyihän sitä maistaa mille se rintamaito maistuu. Ainakaan minusta maku ei ollut mikään miellyttävä. Tietääkö naiset itse minkä makuista litkua he lapsilleen juottaa?
Minä vaan kysyn?
6
923
Vastaukset
- henki
Olen maistanut omaa maitoani. Joskaan maku ei ollut kovinkaan kummonen, mutta näyttää lapselle kelpaavan. Hmmm joten ei siitä sen enempää.
- imetin ja kävi
mielessä että pitäis varmaan maistaa, tyhmä olisin jos en edes maistaisi kun oon apinan aivojakin syönyt (en oo siitä tosin kovin ylpeä) jäipä jostain syystä maistamatta--ei tehnyt mieli
- äitien
rintamaito maistuu kuulema pahalta. Norm äitien puhdas maito on aika neutraalia.
- kahden pojan imettänyt
Maistoin kun esikoistani imetin ihan uteliaisuudesta. Ja siskonikin maistoi kun kysyin häneltä haluaako maistaa.
Toisen pojan kohdalla oli "pakko" maista kun epäilin rintatulehdusta. Silloin maito maistuu suolaiselle.
Äidinmaito maistuu lämpimälle ja makealla, hienoinen raudan maun vivade siinä mielestäni myös on. - yksi äiti
Äidinmaito on tosi rasvaista ja makeaa, eihän se tietenkään ole aikuisten makuun kun olemme tottuneet rasvattomaan kylmään lehmänmaitoon. Mutta kyllä se silti vauvoille maistuu! Muutenkin pienillä lapsilla on vähän erilainen maku, maistuvathan esim. oliivit ja sienet yleensä vasta isompana.
- meiris
Maistoin kun tyttäreni vielä oli täysi imetyksellä jolloin en tupakoinut, nyt en enään imetä ja tupakoin ja maito maistuu vähemmän makealle kuin silloin kun en tupakoinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",355254Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1522492- 1502215
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551963Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171840"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591344Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1861179Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää751005Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.320910Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa179872