ELLOS LAINA JA VAKUUTUS
älkää ihmiset menkö lankaan tämän yrityksen kanssa.
otin itse lainaa kyseisestä yrityksestä 2005 kesäkuussa,2000€ maksoin sitä takaisin 120€ kuussa, aina syyskuuhun 2006.olin ottanut ellokselta lainalle finaref vakuutuksen , sairastuin jouduin työelämastä pois,syyskuuhun 2006 en ollut ikinä ennen sairastanut muuta kuin nuhaa tai vastaavaa.kun olin ellokselle yhteydessä jatko maksuista kun talous tiukkeni ja minullahan oli se vakuutuskin.olin maksanut lainasta reilusti yli puolet. elloksen vakuutukselta tuli vastaus ei korvata ja makseta mitään ,koska heidän lääkärinsä mukaan minä olin ollut tai täytynyt sairastaa ennen vakuutuksen ottamista. NYT MINULLA ON OP-PERINNÄN KAUTTA ELLOKSELLE VELKAA 2400€
SIIS HYVÄNÄ NEUVONA,VARASTAKAA VAIKKA NÄMÄ RAHAT MUTTA ÄLKÄÄ USKOKO NÄIHIN ELLOKSIIN JA HEIDÄN VAKUUTUSIINSA YHTÄÄN.
ELLOS LAINA & VAKUUTUS
3
330
Vastaukset
- opittu on
Sori kamu, mutta ilmaiset lounaat ja halvat luotot lopetettiin jo ajat sitten. Olet yksi niistä törkeästi hyväksikäytetyistä herkkäuskoisista, jotka ihan oikeasti luottivat "luotettavasti hyvän" firman pika-apuun. Valitettavasti sellaista vaan ei ollut olemassakaan. Ehkä unohdit lukea ne pienellä painetut jutut sopimuksen alareunasta. Voimia sinulle nälkäkuurilla velkakierteessäsi. Oppirahasi oli kallis, mutta nyt sinäkin tiedät...
- hyödyksi
RUOTSALAISTA ELLOSTA on syytä muistuttaa aina tilaisuuden tullen kiskurikoroistaan!
Helpoin tapa on HOUKUTUS-lappusensa täyttäminen suorasukaisin viestein ja postitse palauttaminen!
Hyödyttää ainakin Suomen postilaitosta.- vinkistä !
Taidankin ottaa tämän vinkin aktiiviseen käyttöön. Ja kusettajiahan näinä päivinä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 95924
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691