Onnistuitte äänestämään taas voittajaksi meikkiblondin joka on tyhmä kuin saapas ja laulaa niin huonosti että kun "Päivänsade ja Menninkäinen" raikui telkusta niin ikkunat hajosi joka huoneesta.
Perkele!
Onnea Suomen kansa
5
586
Vastaukset
- sitte sattuu
kaikenlaista jännää ku oiken ikkunatki hajoo joka huoneesta. tai sitte vain kehitit kunnon vitsinmurjasun. siltä varalta mä nyt täsä vähä nauran sille: heh heh heh.
Kiva että sain piristää päivääsi kunnon naurunremakalla. Savo on jännä paikka.
Savonlinnassakin ufot lentelee taivaalla harvase päivä.
- En huomannut
että kilpailu olisi ollut älykkyystesti tai laulukilpailu? Eiköhän tässä haettu sympaattista persoonaa, joka Sari kyllä oli.
- pahaakin pahempi
Neuvoisin tarkastamaan mielenterveytesi mahdollisimman pian. nuo näköharhat ei tiedä hyvää
- kyllä
"löit kirveesi kiveen". Suomen kansa on fiksua. Ei kelvannut tollaset epäsiitit törkeilijät. Toinen ei osaa huolehtia hygieniastaan eikä toinen käyttäytyä ihmismäisesti. Sitä yhtä virpomista vaan. Kunnon kiltti ja sympaattinen Sari voitti. OIKEIN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683