Mitähän mahtaa tarkoittaa Nortonin antama viesti:
Error: "10, 5 Server execution failed"
Herjaa tätä kun koneellani vaihdetaan toiseen käyttäjään. Oisaisiko joku neuvoa mitä tehdä?
Norton
4
363
Vastaukset
- ............
Olisko vika niissä käyttäjätileissä.Pitää luoda tilejä muillekkin.
- niissä ole
vikaa. Minullekin on tullut tuollaisia ilmoituksia, eikä ole kuin yksi käyttäjätili. Käytän itse ja vain ainoastaan tietokonettani. Minulle tulee sellainen laatikko, jossa lukee jotain että on havaittu virhe Nortonissa ja sitten pitää tehdä sitä ja tätä. Error 10,5. Yhden kerran piti asentaa LiveUpdate (vaikka se on jo ollut koko ajan).
- olisi.
ohjeet.Käytä linkkiä Internet Explorerilla
http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/d3c44a1678bd8f45852566aa005902cb/1c294a2c769f3671802571ae0075fac7?OpenDocument - tänä aamuna
minullekin tuli tuo herja. Ties monennenko kerran. Kiltisti tulostin ohjeet. Kun sitten menin kohtaan RUN, avautui valikko, jossa oli jotain Autofixistä. Ei kuitenkaan ollut mitään sellaista kohtaa, josta olisi voinut "napsauttaa". Koko ajan oli vain nuolen kuva. Suljin sen ja menin Nortoniin. Kaikki oli siellä OK. Minulla on IE7, mutta näitä tuli jo kun oli edellinen versio, joten ei se ainakaan Explorerista johdu. Ja Nortonista minulla aivan laillinen ostettu ohjelma Norton Internet Security 2006. 74 päivää jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536475Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava71350Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard31112- 971035
- 52910
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,142867- 56866
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9837- 41830