Saako tuota ohjelmaa itsestään aukomaan noita dioja?
Kun nyt pitää klikata kuva kerrallaan auki ja lopuksi lopeta esitys-kohtaa valikosta, joka aukeaa hiiren oikealla napilla.
PowerPoint2003
13
284
Vastaukset
- siihen
powerpointiin ennen kuin kysyt.
- kohdasta
Määritä esitys ja sieltä Toista esitystä kunnes painetaan Esc ja diojen vaihtumisen välin voit määrittää jostain muualta. Etsi itse.
- ja taas joo joo
No, eihän sitä saa edes auki mitenkään muuten kuin avamalla joku PPS-esitys.
Mistään mihinkään asetuksiin pääse!! - mä aattelin että
ja taas joo joo kirjoitti:
No, eihän sitä saa edes auki mitenkään muuten kuin avamalla joku PPS-esitys.
Mistään mihinkään asetuksiin pääse!!hän on itse sen esityksen tehnyt eli kaitpa hän sitten saa sitä esitystä säädettyäkin. Mutta jos noin on, että jonkun muun esitys.....
- Avaaja
mä aattelin että kirjoitti:
hän on itse sen esityksen tehnyt eli kaitpa hän sitten saa sitä esitystä säädettyäkin. Mutta jos noin on, että jonkun muun esitys.....
Kyse just diaesityksestä, joka on tullut sähköpostin liitteenä.
- viesti sille
Avaaja kirjoitti:
Kyse just diaesityksestä, joka on tullut sähköpostin liitteenä.
lähettäjälle, että lähettää sen sulle em. kaltaisena esityksenä. Mitäs turhaan päätäs vaivaat, pyydä esityksen tekijää muotoilemaan esitys sulle paremmin sopivaksi.
Tai jos sulla on pp, niin onnistuisko tuo muokkaaminen niin, että tallennat sen esityksen itelles ja avaat pp:ssä ja muokkaat sen siellä em. kaltaiseksi. - Avaaja.
viesti sille kirjoitti:
lähettäjälle, että lähettää sen sulle em. kaltaisena esityksenä. Mitäs turhaan päätäs vaivaat, pyydä esityksen tekijää muotoilemaan esitys sulle paremmin sopivaksi.
Tai jos sulla on pp, niin onnistuisko tuo muokkaaminen niin, että tallennat sen esityksen itelles ja avaat pp:ssä ja muokkaat sen siellä em. kaltaiseksi.No, enhän minä tiennyt, ettei noita saa automaattisesti pyörimään.
Siksihän kyselen.
En kai minä kyselisi, jos tietäisin?
Minä mikään nörtti ole, minä olen automaalari.
- _________
MS Office PowerPoint aukaisee esim. liitteenä meilinä tulleet kaikki diakuvat suoraan.
PowerPoint 2003 ilmaisversiota käytettäessä pps-tiedosto on ensin tallennettava levylle, ja sitten ohjelma avataan ja päästään tiedosto katsomaan ja jos tiedostossa on kokonainen sarja kuvia, niin ne avautuvat peräkkäin hiirtä klikkaamalla aivan samalla tavalla, kuin MS Office PowerPointilla.- ________
Tallennettujen pps-tiedostojen katselussa PowerPoint Viewer 2003-ohjelmalla hiiren oikeaa korvaa ei käytetä missään vaiheessa.
- Avaaja.
________ kirjoitti:
Tallennettujen pps-tiedostojen katselussa PowerPoint Viewer 2003-ohjelmalla hiiren oikeaa korvaa ei käytetä missään vaiheessa.
Kiva saada vastaus siihen, mitä kysyy.
- ulkopuolisena
lukijana, en kyllä pysy perässä, johtunee puutteellisesta ruokavaliosta - olo kohta kuin Biafran lapsilla (sori, huono vertaus, mutta älkää loukkaantuko). Siis en nyt ymmärrä oliko aloittajalla PP vai PP-viewer ja mitä se aloittaja itse asiassa oli tekemässä. Mutta ei se mitään, tämä ei ollutkaan minun ongelmani. Kyllä kai jatkuvasti pyörivä .pps pyörii jatkuvasti meilinä lähetettynäkin kun sen avaa. Täh? No, ei oo mun ongelma.
- KHTR
Kokeile Vasemmasta alakulmasta niitä pieniä neliöitä,Dia esitys(nykyisastä diasta)
Jollei toimi niin aikoja ei ole asetettu.
Voit kyllä laitta ne itse jos ei ole suojattu ainoastaan luku tilaan,eli ylhäältä dia esitys > dian vaihtuminen.- KHTR
Niin ja jos sattuu olemaan pps.tiedosto niin avaa ensin Power-Point ja sieltä tiedosto > avaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928