PowerPoint2003

diaesitys

Saako tuota ohjelmaa itsestään aukomaan noita dioja?
Kun nyt pitää klikata kuva kerrallaan auki ja lopuksi lopeta esitys-kohtaa valikosta, joka aukeaa hiiren oikealla napilla.

13

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siihen

powerpointiin ennen kuin kysyt.

• kohdasta

Määritä esitys ja sieltä Toista esitystä kunnes painetaan Esc ja diojen vaihtumisen välin voit määrittää jostain muualta. Etsi itse.

• ja taas joo joo

No, eihän sitä saa edes auki mitenkään muuten kuin avamalla joku PPS-esitys.
        Mistään mihinkään asetuksiin pääse!!

• mä aattelin että
        ja taas joo joo kirjoitti:

No, eihän sitä saa edes auki mitenkään muuten kuin avamalla joku PPS-esitys.
        Mistään mihinkään asetuksiin pääse!!

hän on itse sen esityksen tehnyt eli kaitpa hän sitten saa sitä esitystä säädettyäkin. Mutta jos noin on, että jonkun muun esitys.....

• Avaaja
        mä aattelin että kirjoitti:

hän on itse sen esityksen tehnyt eli kaitpa hän sitten saa sitä esitystä säädettyäkin. Mutta jos noin on, että jonkun muun esitys.....

Kyse just diaesityksestä, joka on tullut sähköpostin liitteenä.

• viesti sille
        Avaaja kirjoitti:

Kyse just diaesityksestä, joka on tullut sähköpostin liitteenä.

lähettäjälle, että lähettää sen sulle em. kaltaisena esityksenä. Mitäs turhaan päätäs vaivaat, pyydä esityksen tekijää muotoilemaan esitys sulle paremmin sopivaksi.
        Tai jos sulla on pp, niin onnistuisko tuo muokkaaminen niin, että tallennat sen esityksen itelles ja avaat pp:ssä ja muokkaat sen siellä em. kaltaiseksi.

• Avaaja.
        viesti sille kirjoitti:

lähettäjälle, että lähettää sen sulle em. kaltaisena esityksenä. Mitäs turhaan päätäs vaivaat, pyydä esityksen tekijää muotoilemaan esitys sulle paremmin sopivaksi.
        Tai jos sulla on pp, niin onnistuisko tuo muokkaaminen niin, että tallennat sen esityksen itelles ja avaat pp:ssä ja muokkaat sen siellä em. kaltaiseksi.

No, enhän minä tiennyt, ettei noita saa automaattisesti pyörimään.
        Siksihän kyselen.
        En kai minä kyselisi, jos tietäisin?
        Minä mikään nörtti ole, minä olen automaalari.

• _________

MS Office PowerPoint aukaisee esim. liitteenä meilinä tulleet kaikki diakuvat suoraan.
      PowerPoint 2003 ilmaisversiota käytettäessä pps-tiedosto on ensin tallennettava levylle, ja sitten ohjelma avataan ja päästään tiedosto katsomaan ja jos tiedostossa on kokonainen sarja kuvia, niin ne avautuvat peräkkäin hiirtä klikkaamalla aivan samalla tavalla, kuin MS Office PowerPointilla.

• ________

Tallennettujen pps-tiedostojen katselussa PowerPoint Viewer 2003-ohjelmalla hiiren oikeaa korvaa ei käytetä missään vaiheessa.

• Avaaja.
        ________ kirjoitti:

Tallennettujen pps-tiedostojen katselussa PowerPoint Viewer 2003-ohjelmalla hiiren oikeaa korvaa ei käytetä missään vaiheessa.

Kiva saada vastaus siihen, mitä kysyy.

• ulkopuolisena

lukijana, en kyllä pysy perässä, johtunee puutteellisesta ruokavaliosta - olo kohta kuin Biafran lapsilla (sori, huono vertaus, mutta älkää loukkaantuko). Siis en nyt ymmärrä oliko aloittajalla PP vai PP-viewer ja mitä se aloittaja itse asiassa oli tekemässä. Mutta ei se mitään, tämä ei ollutkaan minun ongelmani. Kyllä kai jatkuvasti pyörivä .pps pyörii jatkuvasti meilinä lähetettynäkin kun sen avaa. Täh? No, ei oo mun ongelma.

• KHTR

Kokeile Vasemmasta alakulmasta niitä pieniä neliöitä,Dia esitys(nykyisastä diasta)
      Jollei toimi niin aikoja ei ole asetettu.
      Voit kyllä laitta ne itse jos ei ole suojattu ainoastaan luku tilaan,eli ylhäältä dia esitys > dian vaihtuminen.

• KHTR

Niin ja jos sattuu olemaan pps.tiedosto niin avaa ensin Power-Point ja sieltä tiedosto > avaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      313
      6116
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3606
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2790
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1182
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      144
      958
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      928
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe