Rakkaani sä oli ensin mun kullan nuppu
sua hopeisessa rasiassa säilytin
Sitten sä olit mun ruusun nuppu
lasimaljassa aina sua ihailin
Sitten sä olit mun kultainen kyyhkynen
mutta sen tien sä lensit tiehesi
Nyt istun yksin
tyhjä on lasimalja
tyhjä on hopeinen rasia
Tää on mun sydäntä särkevä asia
Nuppu suu
4
263
Vastaukset
- asukas
Tuli mieleen vanha juttu siitä kun perhosta pitää kädellä se saattaa pysyä siinä mutta jos puristaa käden kiinni se kuolee.
Jos kädellä oli hyvä olla siihen voi lentää takaisin. - Rellu
on tämän runon säkeissä, ja mielenkiintoisella
tavalla etenee - herttaisilla sanonnoilla.
Mukavaa luettavaa, vaikka päättyykin hieman
surullisesti.- herppahuuli
Kävi katkerasti
Vaimo lensi leivon lailla
Lue Loma leski 21/11-06
antoi paremman maun suuhun
- lio
runossakin, jos olisit riimitellyt silloin yhtä hyvin saisit vieläkin ihailla kyyhkystäsi, kiitti runostasi, mitä se meille opettaa joo, ole aina lämmin ja hellä niin olen kuin kukka sun kämmenellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522328- 1921704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä501379Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad511057- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23788Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25786Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647