kun ei ole liukasta eikä loskaa, nurmikot viheriöi.
Pimeydessä valot loistaa upeasti.
nautin
8
428
Vastaukset
- Pirre*
Uskomaton fiilis jotenkin, - järvi lainehtii vapaana, ja kylmä syysaurinko valaisee kesänvihreät nurmikot....ei kyllä uskoisi että joulu on noin kolmen viikon päässä..mualiman kirjat on nyt ihan sekaisin...:)
- Rehti_m
Olet niin loistava luonnonlapsi..Kirjoitat paljon, mutta ilman "karvaista takaiskua".
Hauskaa pikkujoulua Pirre*:=) - Pirre*
Rehti_m kirjoitti:
Olet niin loistava luonnonlapsi..Kirjoitat paljon, mutta ilman "karvaista takaiskua".
Hauskaa pikkujoulua Pirre*:=)hmmm...luonnonlapsi...no niin..pitäisiköhän minun olla nyt jotenkin otettu, vai olikohan tämä ns. akateemista vihtuilua..:/
No oli mitä oli, kiitos vaan pikkujoulutoivotuksista..tässä ne samassa rytinässä menee..hohoijja jos lähtis taas..lääkkeetkin pitäisi jakaa, sauna lämmittää, ja iltapalaa..jajajaja..laitta..jne..
*pikkujoulut ja pah sanon minä*
- mies_vm56
vihaan tuota "ikuista" rapakeliä. Tulispa vaan pakkanen, lumi ja valkeus. Sitten ne ennenaikojaan viritellyt jouluvalotkin näyttäisivät joltain.
- alavii4
Valot näyttää tosi kauniilta täällä pimeyden keskellä.
Mä laitankin ne nykyisin jo marraskuulla...
Yhdet kyllä joku aivoton pölli.
Mahtaakohan iloita varastetuista valoistaan?
Mitä mieltä olette siitä?
Osaisitteko nauttia toisen seinästä otetuista valoista? - Pirre*
alavii4 kirjoitti:
Osaisitteko nauttia toisen seinästä otetuista valoista?voinut sattua pikkujoulumielijohde..?
- mies_vm56
alavii4 kirjoitti:
Osaisitteko nauttia toisen seinästä otetuista valoista?kun ne vie nykyisin jo istutettuja kesäkukkiakin.
Ja haudoilta kukkia ja kynttilöitä, se vasta on törkeyden huippu. Perrrr...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691