Moi
Olen etsimässä isoa farmaria huonoille teille. Neliveto VW Passat kiinnostaa, mutta mistään en löytänyt tietoa maavarasta. Tietääkö kukaan? Yleensähän nämä keski-Euroopan autobaanoille suunniteltut farkut jäävät pohjasta kiinni mökkiteillä, eikä pohjaa ole suojattu kolhuilta.
Passatin maavara?
2
807
Vastaukset
- Passat.
Uusinko Passatmalli eli 3C vaiko edellinen korimalli eli 3BG?
3BG:ssä on aika kyllä pieni maavara, vain 107mm. 3C:n maavarasta minullakaan ei ole tietoa. Passatia on saanut ostaa myös "huonontien varustuksella" jossa on korkeampi maavara.- Esa B
Kiitos vastauksesta
Ilmankos Passatin maavaraa ei ilmoiteta, se kun on noin olematon. Nelivetomallia saa kuulema 40 mm korkeammalla maavaralla, mutta silti se jää siis alle 15 sentin. Sama ongelma Volkswagen-ryhmän muuten hyvillä Skodilla (Octavia neliveto "maastomallin" maavara on tuo sama 15 senttiä)- jopa uuden tulossa olevan Scoutin osalta.
Taidanpa pysyä Subarussa, joilla on Suomen oloihin paremmin sopiva Subaru Forester tai Outback, joilla maavaraa on 19-20 senttiä ja kunnollinen, jatkuva neliveto bokserimoottorista puhumattakaan. On ollut jo Leone ja parikin Legacya, joihin olen kaikkiin ollut oikein tyytyväinen. Hinta vain on uutena melkoinen. Nykyiseen Legacyyni kaipaan vain lisää maavaraa huonoille mökkiteille (nyt vain 155 mm)ja ilmastointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255