ensinnäkin, vaikka sari nyt meikkaakin jaa laittautuu,niin mitäpä väliä sillä on. Minullakin joskus ollut surkeat ennakkoluulot hänestä, mutta oikeasti hän on aivan loistava ihminen!! Kiltti ja todella sydämmellinen. En voi muuta sanoa. Hän tulee toimieen oikeastaan kaikkien kanssa, ja toisin kun muut jotka esim tänne kirjoittavat,sari ei puhu ihmisistä huonoon sävyyn ennekun todella on aihetta!! Hän todellakin ansaitsee voiton! Ja ihan varmasti pääsee sinne maskeeraja kouluun jos vain haluaa. Toivottavasti sari jaksaa tämän julkisuuden keskellä,eikä huomioi mitä paskaa hänestä on kirjoiteltu. Sarista näki että hän oli paljon onnellisempi siitä että näki perheensä,entä siitä 50.000 euron voittosummasta. Sarille ja sarin ystäville ja perheelle vielä kerran paljon paljon onnea! Toivottavasti näemme sinua Kokkolassa pian! Olet ilopilkku meidän kaupungille! Ja lopuksi pyydän vielä anteeksi sitä että myös minulla oli ennakkoluuloja, vaikka olsihan minun pitänyt muistaa kuinka mukava oikeasti olet!
SARISTA
tähti
2
518
Vastaukset
- sie Krisse?
Kuulostat yhtä naivilta.
Sari on suuren luokan näyttelijä. Pokka miltei piti muuttei ihan kokonaan. Jos tarkkaan katsoi niin kyllä sekin osasi olla kiero selkäänpuukottaja.
Sarista näkyi koko kisan ajan miten hän taktikoi ja tiesi miten ihmisiä narutetaan... niin ja hän onnistui siinä erittäin hyvin; voitto tuli ja ihmiset ovat vieläkin ihan sekopäisen tietämättömiä, minkälaisen.. (!#) ovat voittajaksi äänestäneet.
Onnea teille seksillä höynäytettävät bimbot.- ...
et nähtävästi oo koskaan tavannu tai jutellu edes sarin kanssa...kateellisten panettelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711