Ihan itkettääkin ajatella, että ruotsalainen linuxkoodi tekee kuolemaa. Sääli, onhan se kiva nauraa ruottalaislle, kun heidän keksintönsä ei toimi maailmalla.
Käsken, valitkaa viisasti käyttöjärjestelmä, joka soveltuu muuhunkin kuin palvelinkäyttöön. Voihan Linuxilla surffata jollain Konquerrorilla tai tekstiselaimilla, mutta onpa sekin elämys.
Linux sopii palvelimiin, muuhun siitä ei ole. Vastoin oikeutta on Linuxia neuvottu käytettäväksi , vastoin oikeutta EU uhkasi Microsoftia, onneksi Microsoft vapautui syytteistä! Jes!
Linux on kuollut
13
705
Vastaukset
- ...muuta...
...hanki vaikka kavereita jos ei muuta tekemistä ole kuin paskanjauhaminen.
Ps: onhan noita selaimia Firefoxia ja Operaa yms joilla surfailla. Kuule idiootti, miksi et kävelisi rekan alle vaikka jo tänään! - toimii hyvin
Mulla toiminu tää liinukka tosi hyvin. On
mulla toi xp-kin koneella, mut ei sillä
viiti lähteä oikein nettiin, sotkeutuu
ja tulee vaan töhkää täyteen kone. Tarviitsä
apua liinukan asennuksessa, mä oon jo vanha ukko
mut voin yrittää auttaa jos sulla on sammunu.- Wolf
Käytän win työasemaa mutta etäyhteydellä nettaan linux koneella.
- Juuso.............
Wolf kirjoitti:
Käytän win työasemaa mutta etäyhteydellä nettaan linux koneella.
Käytän Windowsia vain siksi, että mulla on siihen hyvä ostettu studio-ohjelma musan miksaukseen. En ole jaksanut tutustua Linuxin mahdollisuuksiin tuossa asiassa, ovat työläitä opetella tuollaiset ohjelmat.
Muuten Linux on ihan helevetin hyvä. Seuraavaan koneeseen ei tuu enää winukkaa... täytyy sitten laittaa studio jututkin Linuxille. - Pentti Nelonen
Juuso............. kirjoitti:
Käytän Windowsia vain siksi, että mulla on siihen hyvä ostettu studio-ohjelma musan miksaukseen. En ole jaksanut tutustua Linuxin mahdollisuuksiin tuossa asiassa, ovat työläitä opetella tuollaiset ohjelmat.
Muuten Linux on ihan helevetin hyvä. Seuraavaan koneeseen ei tuu enää winukkaa... täytyy sitten laittaa studio jututkin Linuxille."Muuten Linux on ihan helevetin hyvä. Seuraavaan koneeseen ei tuu enää winukkaa... täytyy sitten laittaa studio jututkin Linuxille."
Onko Linux ns. saastainen käyttöjärjestelmä, että sitä käyttävät ovat kirkkohullaja teininörttejä.
P.S. Kyllähän ne finnit nätisti kasvaa, kun Linuxia käyttää. Linux aiheuttaa psyykkisiä vammoja, likainen ja lihava leluxinne teille takamustaan antaa, kun ette luonnossa sitä saa. - ohikulkija666
Pentti Nelonen kirjoitti:
"Muuten Linux on ihan helevetin hyvä. Seuraavaan koneeseen ei tuu enää winukkaa... täytyy sitten laittaa studio jututkin Linuxille."
Onko Linux ns. saastainen käyttöjärjestelmä, että sitä käyttävät ovat kirkkohullaja teininörttejä.
P.S. Kyllähän ne finnit nätisti kasvaa, kun Linuxia käyttää. Linux aiheuttaa psyykkisiä vammoja, likainen ja lihava leluxinne teille takamustaan antaa, kun ette luonnossa sitä saa.>Onko Linux ns. saastainen käyttöjärjestelmä, että
>sitä käyttävät ovat kirkkohullaja teininörttejä.
Ei ole. Mistä olet väitteesi repinyt?
>P.S. Kyllähän ne finnit nätisti kasvaa, kun Linuxia
>käyttää. Linux aiheuttaa psyykkisiä vammoja,
>likainen ja lihava leluxinne teille takamustaan
>antaa, kun ette luonnossa sitä saa.
Miksi toisten haukkuminen on sinusta hauskaa? Et todellakaan taida osata lopettaa. Sinulla on ongelma, olet patologinen riidanhaastaja, trolli, joka saa sairasta nautintoa muiden haukkumisesta. Epäilenpä sinun vain pönkittävän huonoa itsetuntoasi ja korvaavan epäonnistunutta sosiaalista elämääsi riehumalla keskustelupalstoilla.
Mieti mitkä ovat tekojesi seuraamukset? Ne ihmiset jotka tulevat kysymään apua, mahdollisesti törmäävät sinun sisällöttömiin viesteihisi ja heidän tiedonhakemisensa vain vaikeuttaa. Olet siis vain mitätön nettiterroristi joka tarkoituksellisesti häiritsee normaalia keskustelua.
Olkoonkin, että kyseessä on vain suomi24 - "paskanjauhamisen mekka" - mutta sinun ja kaltaisesi ääliöiden vuoksi järkevän keskustelun luominen vaikeutuu.
Valitse itse, oletko vain idiootti vai opetteletko käyttäytymään kuten ihmiset.
- -linuxkoodi
Mitähän Pentti-Ressu tuollakin tarkoittaa.
Kukahan sinäkin luulet olevasi ketään käskemään.
"Vastoin oikeutta on Linuxia neuvottu käytettäväksi , vastoin oikeutta EU uhkasi Microsoftia, onneksi Microsoft vapautui syytteistä! Jes!"
Tuossa EI ole ainuttakaan oikeaa väittämää. Puhut jatkuvasti pelkkää sontaa. Onneksi Sefu putsasi (poisti) edes tuon täysin älyttömän "Putsaan suuni" postauksesi. Saisi putsata tämänkin aloituksesi.- etteiauta
Väittäisin, että tuohon pentti nelos-ongelmaan ei ole muuta keinoa kuin saada tyyppi, mikäli kyseessä on yksi henkilö, itse tajuamaan paskan levittämisen järjettömyys. Samalla nimimerkillä on tullut viestejä jo 2002 lähtien, mikä on jo täysin järjetön määrä sisällötöntä tekstiä.
- jason-blue
etteiauta kirjoitti:
Väittäisin, että tuohon pentti nelos-ongelmaan ei ole muuta keinoa kuin saada tyyppi, mikäli kyseessä on yksi henkilö, itse tajuamaan paskan levittämisen järjettömyys. Samalla nimimerkillä on tullut viestejä jo 2002 lähtien, mikä on jo täysin järjetön määrä sisällötöntä tekstiä.
Ei voi olla kaikki kotona.
Olis kiva nähdä minkälainen tyyppi ton nimimerkin takana on... - kansalainenx
jason-blue kirjoitti:
Ei voi olla kaikki kotona.
Olis kiva nähdä minkälainen tyyppi ton nimimerkin takana on...Pena näyttäisi ainakin kotisivujensa perusteella olevansa pahemman luokan kommarifobikko. Eli taitaa olla parantumattoman patologinen tapaus..
http://www.angelfire.com/linux/penttinelonen/tietoa.htm
Väittäisinpä, että sama henkilö löytyy spämmäämästä myös oikeistofoorumeita. - kaiken
etteiauta kirjoitti:
kyseessä on siis ns. kylähullu niinkuin kaikissa
kunnon kylissä. Olenkin aavistellut sitä, nyt
tuli varmuus. - The Real J.
etteiauta kirjoitti:
En muista nimimerkiltä tulleen yhtään kunnon alustusta tai kunnon sodankylvämistä, pelkkiä halpamaisia provoja, toisten herjaamista ja haukkumista sekä likaisia valheita. Pentillä ei nähtävästi ole keskusteluun mitään annettavaa, olkoonkin palstan nimi "Sodat" ja tarkoitus kiistellä käyttöjärjestelmien paremmuudesta tai vastaavasta.
Paras ratkaisu taitaisi olla koko nimimerkin blokkaaminen jos se vain olisi mahdollista, en tosin tiedä mahdollistaako foorumiohjelmisto sellaista (luulisi olevan helppoa tehdä yksinkertainen "kielletyt nimimerkit" tietokanta josta postauksen hyväksyntä tarkistetaan ennen kuin sitä lisätään ketjuun). IP-blokkaus ei taida toimia, kuten Pena itse totesi tuossa poistetussa ketjussa. - tyyppivaanvaihaanimeä
The Real J. kirjoitti:
En muista nimimerkiltä tulleen yhtään kunnon alustusta tai kunnon sodankylvämistä, pelkkiä halpamaisia provoja, toisten herjaamista ja haukkumista sekä likaisia valheita. Pentillä ei nähtävästi ole keskusteluun mitään annettavaa, olkoonkin palstan nimi "Sodat" ja tarkoitus kiistellä käyttöjärjestelmien paremmuudesta tai vastaavasta.
Paras ratkaisu taitaisi olla koko nimimerkin blokkaaminen jos se vain olisi mahdollista, en tosin tiedä mahdollistaako foorumiohjelmisto sellaista (luulisi olevan helppoa tehdä yksinkertainen "kielletyt nimimerkit" tietokanta josta postauksen hyväksyntä tarkistetaan ennen kuin sitä lisätään ketjuun). IP-blokkaus ei taida toimia, kuten Pena itse totesi tuossa poistetussa ketjussa.Uuden nimimerkin ottaminen on parin minuutin juttu, tai sitten kirjoittaa vain ilman nimimerkkiä.
Joko kyse on täysin kylähullusta, joka oikeasti luulee pelastavansa maailmaa Linuxilta. Tai sitten trollista joka luulee, että hänen postinsa ovat hauskoja ja joka saa tyydytystä ihmisille vittuilusta. Oli kyseessä kumpi hyvänsä niin tuossa postittelussa ei ole enää mitään järkeä, tyyppi on selkeästikin häiriintynyt.
Jos tyyppi on todellakin noin häiriintynyt niin hän varmasti palaa uudella nimimerkillä. Mikäli ei niin hän varmasti itsekin tajuaa, että todellakin olisi korkea aika lopettaa trollaaminen. Nimimerkkien takana piileskely ei auta ja kiinni jäädessä juttu leviää hyvällä vauhdilla internetissä.
Netissä on se hyvä puoli, että melkein kaikki mitä nettiin tuottaa muistetaan...
http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20061127
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328