mulla on ollut kyseinen pesukone käytössä noin1vuoden ja pyykkiä on pesty noin 4 kertaa viikossa eikä mitään ongelmia ole ollut,ja kun vielä ottaa koneen hinnan huomioon 245e niin ei voi olla muuta kuin tyytyväinen,suosittelen kyllä peruskonetta etsivälle tätä konetta.
elektro helios tf 8002
9
3921
Vastaukset
- Pepepepe
Sama kone käytössä n. 2 vuotta. On suoraan sanoen ruvennut haisemaan p****lle. Epäilen että vesi ei lämpene tarpeeksi, eli sinne on jäänyt lika/pesuainekerrostumia. Termostaatti toimii, mutta vastuksen teho taitaa olla alimitoitettu.
- pikasiivooja
kokeilin perikunnan konetta ekaa kertaa. Ei oikein löytynyt sopivaa ohjelmaa mutta pienen räpläyksen jälkeen kone sylkäisi saavillisen jotain vanhaa vettä, haju oli kuin suoraan viemäristä. Kone ei näköjään tyhjennä kunnolla vaan jättää vedet sisään. En tiedä vielä onko vika koneessa vai käyttäjässä mutta viittaa koneeseen jos muilla on samaa ongelmaa.
Mistä löytäisi käyttöhjeen suomeksi?
- Sonea
Mulla ollut kyseinen pesukone noin viitisen vuotta. On toiminut tosi hyvin, eli ei ole kertaakaan mennyt rikki. Vettä olen poistanut välillä manuaalisesti pitämällä pesukoneen alalaidassa olevaa ylimääräistä poistoputkea auki. Ainoastaan hitaus häiritsee, sillä peruspesuohjelma kestää 2,5 tuntia.
- hajuohjeita
löytyy luultavimmin kirjoitti:
http://www.martat.fi/neuvot_arkeen/kodinkoneet/pyykinpesukone/pyykinpesukoneen_puhdistus/
- pyykkipäivät
Itselläni on myös kyseistä mallia oleva kone ja tätä nykyä pesu kestää n.4-5h, lisäksi välillä pyykit haisevat ummehtuneelle pesun jälkeen. Oliskohan jollakin vastaavanlaisia kokemuksia/ajatusta mistä johtuu?
- Anonyymi
Kone on toiminut hyvin. Nyt jumittui ovi. Olen tehnyt ohjeen mukaan, ei auta.
Pitääkö kone hajottaa?
Nimim Eeva- Anonyymi
Kokeile ensin pitää töpseli pois seinästä pari tuntia. Kokeile myös tyhjentää kone tyhjennysletkulla nukkasihdin vierestä. Sitten kannattaa kysyä Electrolux- liikkeestä mistä luukun saa avattua.
- Anonyymi
ongelma pesukoneen kannnen kanssa, päässyt jousiltaan toinen puoli jo toistamiseen, ja takuu tietysti mennyt umpeen. En itse osaa laittaa kantta paikalleen, osaako joku neuvoa mistä apu. Muuten kone toimii moittettomasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201