Minusta Tonttu
Nissepolkka,Joulumaa
Paras joulukappale
8
534
Vastaukset
- nämä
Sillanpään Jarin Lumilinna, Koivuniemen Paulan Toive, Mikko Mäkeläisen Kitaraa jouluna yksin soitan sekä Saska Helmikallion On jouluyö
- Kuulostaa joululta!
Saskan On jouluyö... Iiihana!
- joulun teen
Kyllä se mun kohdalla on Vesku Loirin Sydämeeni joulun teen! Siitä on paha mennä parantamaan.
- Aleksandra
Nyt ilmeisesti haetaan vähän uudempia joululauluja, joista Loirin Sydämeeni joulun teen on minunkin mielestäni yksi parhaista.
Jos taas etsitään sykähdyttävintä joululaulua, äänestän klassista Adolphe Adamin Oi jouluyö -laulua. Sen ovat levyttäneet monet iskelmä- ja oopperalaulajat, ja minulle on melkein samantekevää, kuka laulaa, rakastan sen melodiaa. - jaa no
Aleksandra kirjoitti:
Nyt ilmeisesti haetaan vähän uudempia joululauluja, joista Loirin Sydämeeni joulun teen on minunkin mielestäni yksi parhaista.
Jos taas etsitään sykähdyttävintä joululaulua, äänestän klassista Adolphe Adamin Oi jouluyö -laulua. Sen ovat levyttäneet monet iskelmä- ja oopperalaulajat, ja minulle on melkein samantekevää, kuka laulaa, rakastan sen melodiaa.Loirin ääni nyt ei kanna koko kappaletta, ehkä muutaman sekunnin alusta. Mainio kappale kun joku oikea laulaja sen esittää, ei tämä ylitulkitsija.
- on . . . .
Samaa mieltä. vaikka Loirilla ei oo lauluääntä niin tämä kappale on parhaimmasta päästä. moni artisti on tehnyt hyviä joululauluja ja moni huonoja...miksi vääntää niitä väkisin? se vielä puuttuisi että Mattilat tekisi joululevyn!
Ja Katrihelenan (Joulumaa) ja Jari Sillanpään ja Joel Hallikaisen joulukappaleet on ihania!
- kellosointi
Kari Tapion Oi Betlehem sä pienoinen sykähdyttää meikäläisen sielua, tai se Joulun tarina.
Ja Katri-Helena He-laulu
Onhan niitä monia ihania lauluja, mutta nämä nyt herkistävät aina - henrysaari
Et minulle sä saisi kirjoittaa
En kirjeisiin mä vastaa kuitenkaan
En sinun kanssa seurustella saa
En huuliasi huulin koskettaa
Pikkutyttö joku sinuakin rakastaa
Pikkutyttö kunhan odotat oikeaa
En elokuviin vie sua iltaisin
Mä illat vietän yksin mielummin
On sulta kiellettyjä leikit rakkauden
Sä olet vielä alaikäinen
En sinun kanssa lähde tanssimaan
En oveani avaa kuitenkaan
Mä toivon sinun vielä huomaavan
Sinun parastasi vain mä tarkoitan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872738- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182257Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2271193Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083