kerro onks valjakkala kova rikollinen,kunmies tappaa kolme viatonta ihmistä!uhrit anoo armoa polvillaan kuin jumalalta,sitten se ampuu päähän.on se saatanan kova jätkä!
hei pekkala
4
469
Vastaukset
- esko
kyllä ne sörkassa nyt pelkää. kaikki muut vangit siirretään lisko-osastolle, kun jopovaras tuli takas.
- qwertyuiop43234
EI mokomaa IKINÄ vapaaksi!!!!!!Millainen hirviö ampuu polvillaan armoa rukoilleet ihmiset?
- minä minä
en voi muuta kun ihmetellä, miten se voi vielä armahdusta anoa? jos joku sanoo valjakkalaa kovaks niin on aika hakoteillä, se mies on raukka,pimee,psykopaatti,HULLU,saastanen SIKA.. on kuule todella kova jätkä. toivottavasti kukaan tuttavani ei hurahda tuohon jamaan, häpeäisin silmät päästäni, ja miettisin hiukan mikä meni pieleen? mutta sinänsä tiedämmekö millainen perhe valjakkalalla oli? mutta mikään ei ole peruste tappaa 3 VIATONTA ihmistä..ei mikään.. Kunnioitusta tai sääliä ei heru ollenkaan.
- nyt kerrankin
onnistunut siinä itsariyrityksessä,mutta eihän se vellihousu!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3466387Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731