Mietin vain, että onko Elvis nyt jo kuollut?
Oudolta tuntuisi, ettei kukaan salaliitossa mukana ollut vuotaisi kuolemaa?
Eli voimme päätellä, että Elvis elää edelleenkin kohta jo 72 vuotiaana :)
Elääkö Elvis vielä?
5
616
Vastaukset
- keetaz
etsä muka oikeesti tiedä et Elvis on kuollut?
no oho!! :) Valitettavasti se on kuollut... En tiedä oliks toi vaa läppä sulta...- sen
milläpä sinä sen todistat että on kuollu. enemmän todisteitahan löytyy ettei se juuri 77 kuollut mutta todennäköisesti nyt jo kuollut mutta ei vuonna 77
- long tall sally
Elvis elää musiikissaan ja fanien sydämissä ja onpa hänet nähty Rantasalossakin. Olihan tuosta kuoleman lavastuksesta tosiaan juttua jo pari kymmentä vuotta sitten ja myös murhaepäilyjä esitettiin. Murhan motiivksi epäiltiin mafia ja jopa cia -yhteyksiä. Toisaalta Elvis oli aika sairas mies ennen kuolemaansa ja hänen viimeiset esiintymisensä olivat piinallista katsottavaa. Itse pidän todennäköisempänä että hän kuoli ihan oikeasti sairaskohtaukseen. Sydänkohtaushan se oli ja kun ottaa huomioon elintapansa ja kohtuullisen ylipainonsa, niin eipä ihme...Sitten taas tulee mieleen, ettei savua ilman tulta jne... Emme saa koskaan tietää varmasti, sama juttu Jim Morrisonin kohdalla; epäillään lavastaneen oman kuolemansa, Jimi Hendrix kuoli epäilyttävissä olosuhteissa ja edelleenkin pohditaan oliko Kurt Cobainin itsemurha sittenkin murha?
- hyi sinua
mitkään jimit sun muut kyrtit on ihan eri kastia kuin King
Nämä kaikki muut on todistanut kuolleeksi Yhdysvaltain virallinen viranomainen!
Elviksen ruumiin tutki ja vakuutti memphis mafian jäsen tri. Nichopoulos!
Sairaala oli Elviksen "oma" miljoona lahjoituksineen, ylilääkääri Elviksen frendi ja tutkinnanjohtaja käski sammuttaa ruumishuoneen turvakameran!
Elviksen ruumis viimeisteltiin Elviksen lapsuuden ystävän hautaustoimistossa Elviksen oikeidenkäsien Hodgen ja Gellerin toimesta
Ja Vernon todisti, että arkussa oli vahanukke
LOL - hyi itsellesi
hyi sinua kirjoitti:
mitkään jimit sun muut kyrtit on ihan eri kastia kuin King
Nämä kaikki muut on todistanut kuolleeksi Yhdysvaltain virallinen viranomainen!
Elviksen ruumiin tutki ja vakuutti memphis mafian jäsen tri. Nichopoulos!
Sairaala oli Elviksen "oma" miljoona lahjoituksineen, ylilääkääri Elviksen frendi ja tutkinnanjohtaja käski sammuttaa ruumishuoneen turvakameran!
Elviksen ruumis viimeisteltiin Elviksen lapsuuden ystävän hautaustoimistossa Elviksen oikeidenkäsien Hodgen ja Gellerin toimesta
Ja Vernon todisti, että arkussa oli vahanukke
LOLJoo, ihan totta, sori. Diggaan kyllä elvariakin, mutta Kurt ja Jimi on tosiaan ihan eri sarjassa, koska olivat myös esiintymisen ja uskomattoman lavakarismansa lisäksi myös luovia henkilöitä. Mutta siitähän ei mihinkään päästä että elvis on suurimmaksi osaksi mummojen ja kalkkisten kingi. Ja kyllä tottavieköön meidän on uskottava Yhdysvaltain virallisia viranomaisia!!!!! Hehän ovat erehtymättömiä, lahjomattomia ja lisäksi vielä uskomattoman päteviä!!!! Nih
Ja niinkuin sanoin aiemmassa viestissäni, emme saa koskaan tietää varmasti ja mitä me sillä tiedolla tehtäisinkään. Hyviä eläkepäviä vain Elvikselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579