TSEMIIÄ UMA!

TURUUS UUS

KOHT ON KYMPPITONNI RIKKI!

MUUT TULEE KAUKANA JA VIKISTEN PERÄSSÄ!

TARJOOKKO SIT TURUN TORIL KAKKUKAHVEET;EHIT VIELÄ ENNEN JOULUA?

JA R****Ä EI SIT KUTSUTA EIKÄ MUITAKAA EPÄ MÄÄRÄSIÄ SIIS NIITÄ EI KAVEREITA KUN EI NIILLÄ MITÄÄN TEE!

KAIT SÄ SIT KANS PIFFAAT?

MÄ VOIN TUUA ORVOKKEJA JA KANTTARELLEJA!

JA KIRKON KELLOT PAUHAA HOOSIANNAA JA TUNNELMA ON HURMIOLLISEN LEVOLLINEN!

7

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikilla on

läppärit mukana

• Jåå det är jåå

Juhlan huippu hetkenä pyörii possu vartaassa ja juhla väki kokoontuu huikallisen armoittamana ja seisomaan nousemalla herkkään yhteis lauluun:
      Sika se uuniin laitetaan
      Sika se kohta maistetaan...................
      Mutta piipaa auto tulee hakee possun pois vähä osaisille ja r*****e niin muut joutuu jäämään nuolee huikallisen saappaan pohjia,jatkuu?

• ja voileipiäkin sekä tietysti kahveeta elämän eliksiiriä, ja jos meillä oikein hauskaa tulee tusjauksen konjakkiakin.

• Jos viel sais

sitten sellasen turkulaisen czibbendeiz esityksen niis uusis kalsareis,kun joku toss kirjotti et sellaset ois tulos sun ukolles? Eikä haittaa jos ei oo sixpäkkii me voidaan tuoda niit mukana ni otetaan ne tusjaukset sit vaik jälkkäriks siel maijassa,eh?

• Tuppaurutaan
        Jos viel sais kirjoitti:

sitten sellasen turkulaisen czibbendeiz esityksen niis uusis kalsareis,kun joku toss kirjotti et sellaset ois tulos sun ukolles? Eikä haittaa jos ei oo sixpäkkii me voidaan tuoda niit mukana ni otetaan ne tusjaukset sit vaik jälkkäriks siel maijassa,eh?

Kiitos kutsusta,mulla on pari kivaa kaveria,kaikkien nimi on Igor tai Ludmila,tanssitaan eka vähän yhessä ja sit mennää kirkkoon laulaa kauneimmat joulu laulut molemmilla kielillä,eikä mukaa oteta yhtään rasistii,ei varmana!Uma istuu eturivis kunniapaikalla.

• rassukkeen

Mun mutsi ja faija on rasisteja ja ne asuu turus ja niillä on sakemanni,ja sit ne vähän pelkää mennä näyttelyyn vaik se koira on hieno,kun ne ei voi sietää niit tuomareita jotka on erimaalasii,kun ne ei tiiä mitään ja pahin jos se tuomari tulee jostain itäeuroopanmaasta ni sit se ei ainakaan tiiä mitään paitsi saksalaiset.
      Ja sit ne inhoo homoja vaik mun paras kaveri on homo ja mä oon vaan tavallinen ja mun kaverilla on joku kigs-spanieli.
      Ne on puhunu tosi törkeit juttui siit koirast ehkä pitäis kertoo et tulee tälle palstalle ni sais rauhan ja kavereita.
      Ite muutin pois ku en enää kestäny ja aion ottaa koiran,varmaan mustan labbiksen.

• hei ota

LAPANEN ja sit meet ittees,jos et oo lapanen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe