Maalaan sieluni siveltimellä
kyyneleitä
unen siiville kimaltamaan.
Pehmeää santaa
valvomaan ääriä meren,
imemään aurinkoa polttavaa.
Kädet avoimet
taivasta kohden,
jotka anovat elämää
huomisen heikkoa ja herkkää
ajatustasi kohden.
Mutta
ilta tulee aina
ja meren ylle laskeutuu yö.
Ranta hiljentyy
emmekä löydä toisiamme.
Jäljellä taulussa
autio ranta
ja jälkemme santaan painuneet.
Minussa kuolee
joka sydämeni sykkeellä jotain.
- Sivellin on pysähtynyt -
Siveltimen jäljet
16
597
Vastaukset
- lio
"taulun" maalasit niin hienoilla siveltimillä että sen pystyi melkein näkemään, loistavaa!
- Rellu
oikeasti sitä taiteellista silmää, kun luot tauluja itse,
ehkä osasit sen vuoksi katsoa runoa
sillä silmällä. Onhan se miellyttävää kuulla,
että se sai syntymään " aitoa kuvaa "
Kun minä en omaa taiteellisia kykyjä - niin
niitä pitää synnyttää omassa pienessä mielessään,
jopa tauluja.
Kiitos paljon sanoistasi ystäväni, ja lämmintä
iltaa teille sinne :)
Muista sytyttää se adventtikynttilä huomenna.
- kastehelmiina
Niin kaunista ja herkkää,,,
kiitos runostas :)
kynttilöiden hellää lämpöä ja rauhaisaa joulun odotusta :)
jäi leijumaan öinen hiljaisuus
meren ylle
sanatkin loppuu,
ja kaipaus polttava jää,
sielun siveltimellä maalaten
kyyneleitä herkkiä
kuin unta uinuvaa,,,
Lämmöllä kastehelmiina.- Rellu
kiitos sinulle.
Joskus sanat loppuvat kesken, ja jää vain
sydämen autius - josta voi maalata taulun.
Se on henkinen rikkaus, muuhun minusta ei ole.
Kiitos sinulle - lämmintä joulun odotusta. - Jeessmoke
Rellu kirjoitti:
kiitos sinulle.
Joskus sanat loppuvat kesken, ja jää vain
sydämen autius - josta voi maalata taulun.
Se on henkinen rikkaus, muuhun minusta ei ole.
Kiitos sinulle - lämmintä joulun odotusta.sentään kun on upeita ilmaisuja....*sävelten sinfoniaa*...Tämän tallennan!
- Rellu
Jeessmoke kirjoitti:
sentään kun on upeita ilmaisuja....*sävelten sinfoniaa*...Tämän tallennan!
* kiittää nöyrimmästi *
Hyvää ensimmäistä adventtia.
Hyvää yötä,,,sinne tähden lennon päähän
- Rellu
no - tämmöstä syntyi eilen, haikeuttahan siinä
kyllä on.
Kiitos Margitta, ja ensimmäisen adventtikynttilän
sytytys tänään, joulua kohti.
- *MURUKULTA*
Ajattelin mielen maalavan kuvaa,
kangas jää valkoiseksi ja pensseli laskeutuu.
Tunne on liikaa maalattavaksi kankaalle.
Tietysti mielikuvaa, mutta näin sain minä tästä
esiin sen tunnelatauksen, joka saa haluamaan ottaa
kädestä kiinni ja lohduttamaan! :)
Mukavaa lauantaita sinulle! :)
ps.kyllä niitä jotain sääskiä lentelee ihan
oikeesti! :)- Rellu
Olet ajatellut aivan oikein - tunne oli liikaa
maalattavaksi. Ja - sinä toinen taiteilijasielu,
niin kuin Liokin, näät asiat hyvin.
Kiitos paljon ja adventtia sinnekkin.
Ohos - noooh, kesähän tässä melkeen onkin,
vaikka joulu kolkuttelee kohta ovelle.
Kirjoitat hienosti. Voin silmissäni nähdä kirjoittamasi tunteen.. Luin useaaaaan kertaaan ja pidin tästä.
:)60- Rellu
olenkin kaipaillut jo sinua - gauhian kauan olet
ollut taas matkoilla/töissä, missä sitten olet
ollutkaan, mutta kiva että et meitä kuitenkaan
ole unohtanut.
Hmmmm - no olipas kiva lukea palautettasi
* luin useaaaaan kertaan * kiitos paljon.
Hyvää joulun odotusta sinullekkin.
Palaan myöhemmin palstalla, ja tutkailen, mitä
sinä ja muut ovat tänne tuoneet, pikakurkistus
piti olla tämän, mutta olin hiukka yllättynyt
palautteiden määrästä :)
- Runoilijatar
Hieno runo.. :)
Jos luvallasi saan sanoa niin olisin ehkä katsastanut kolmatta säkeistöä.. sana kohden olisiko sen voinut korvata jollain toisella viimeisessä lauseessa..no mene ja tiedä mutta pikisti vain silmään :) Rauhallista yötä sinne- Rellu
Hmmmm, jo toki saapi sanoa, mitä miettii, niinhän
sanon itsekkin. Ihan on mahdollista, että sen
olisi jollakin voinut korvata, mutta siinäpä tuo
nyt nököttää :)
Kiitti sinullekkin ja joulun alusaikaa :)
- TöllinLiisa
Heii Rellutar.
Kauniisti sielus sivellin ,
herkkää tunnelmallista kuvaa maalaa.
Lämmin kiitos Adventin aikaan ,
alkaa sielussa pienoista joulun taikaa.Liisa- Rellu
Ensimmäinen adventtikynttilä on sytytetty,
odottelemme joulua - ja lunta. Kumpa saisimme
valkoisen joulun.
Sinulle kiitos.
Joulua odotamme,
rauhaa ja rakkautta.
Läheisiä vierellemme
joulun taikaa jakamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683