Wii

Ravingo

Kyllä wii on osoittanut olevansa top 2 sessa konsolikilvassa.EN ymmärrä sitä että kaikki puhuu vaan grafiikoista..mitä ihmeellistä on graffoissa???okei on mukava pelata peliä missä on hyvät graffat mutta silti..Legend of zelda:ocarina of time on minun mielestäni paras peli koskaan ja siinä ei ollut hyvä grafiikka.Pelaan sitä vieläkin vaikk kaupoissa on uuden sukupolven 360.Ei grafiikka peliä paremmaksi tee vaan pelattavuus,juoni ynm asiat.EIKÖ PELAAMISEN PIDÄ OLLA HAUSKAA???Mielummin istun ja pelaan hymyssä suin zeldaa tai muuta wii peliä kuin jotain ps3 tai 360 peliä naama irveessä ja hampaat kolisee ja hiki valuu alas otsaa.Wii pyrkii olemaan pelikone ja tekemään videopelejä,360 pyrkii olemaan pelikone ja tekemään realistisia pelejä ja ps3 sama juttu.WII ON PLEIKONE JA SE TEKEE PELEJÄ

5

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan jäljillä olet..

peliä ei tee grafiikka täydelliseksi, mutta on viellä kivempi pelata peliä missä on kaikki yhdessä.

Hyvä grafiikka, Hyvä pelattavuus, Hyva tarina/juoni.

• zeromjj-d

Just tota samaa hommaa on mäki aatellu, et miks ihmees kaikki höpöttää grafiikasta.. Sille ei oo mulle niin väliä..
      Minustakin Zelda Oot on paras peli mitä on olemassa ja grafiikka ei ole koskaan minua häirinnyt.. :)

• QwErTyMaN

OoT:han oli oman aikansa Crysis...
        Ovathan ne grafiikat nykyään aika kuraa, mutta silti peli on paras mitä ikinä on tehty (imo tietenkin).

• RebelXXX

Joo. Kyllä itse ainakin pelailen ennemmin sellaisia pelejä, joissa grafiikka on keinotekoisen tai animaation näköistä, kuin tylsän realistista.
      Tämä ehkä johtuu iästä, sillä jos haluan vaikka kaahailla, hyppäämällä autoon ja radalle tiedän saavani paremmat sävärit kuin jostain simulaatiosta. Jos haluan ammuskella, lähden ampuma radalle räiskimään.
      Tylsät todellisuutta liian tarkasti mallintavat simulaatiot varmaan kiinnostavat lapsia, joilla ei ole mahdollisuutta kokea joitakin asioita reaalimaailmassa, mutta vanhemmiten niistä katoaa mielekkyys.
      Mieluummin ylilyövää fantasiaa kuin harmaata arkea.
      Kiitos.

• :D

mun mielestä wiin """"rumempi""""" grafiikka tekee sen hienommaksi kun ps3:n realistisuus. Ainoo juttu miksi ps3 on hyvä että siinä on gta. :( wiissä ei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      330
      6263
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3726
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      151
      2908
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2200
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1773
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      73
      1316
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1122
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      993
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      968
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      924
    Aihe