Oon 15v tyttö, mul on pikkuveli ja isoveli, ja oon alkanu näkee oikeesti lähes JOKA yö unta että mun äiti tulee sanoo mulle että se odottaa vauvaa?? Ja aina aamul petyn ku herään ku olishan must ihan kiva saada vauva-sisko tai veli. Mut miksköhän ihmees oon alkanu näkee tollast unta? Ne on viel tosi todentuntusia unia.. Voisko johtuu siitä et mä kuulin yks ilta ku mun äiti puhu mun isälle ne selitti jotaan et mä oon aina toivonu sitä ja et kyl yhen vielä vois hankkii, sit ne puhu siit että mun veliki muuttaa parin vuoden pääst pois ni olis tilaaki ja jotaan. Oon kai noiden puheiden takii alkanu kuvittelee että ne olis hankkimassa neljättä lasta..? Mitä mieltä ootte, toivonko turhaan?
OUtoakO`??
Elsuu
3
1602
Vastaukset
- Tri.
Eipä tuollaiset tuntemukset ole sinun kaltaiselle, hieman jälkeen jääneelle tyttöselle, mitenkään outoja.
- Tanja__
Moi!
Ei tuo ole ollenkaan outoa! Ihmiset näkevät unia siitä, mitä toivovat. Onneksi olkoon, jos teille tulee vauva! - Elsuu
Heh heh miks luulet et oon jälkeenjääny? ite taidat olla joku saatanan vammanen nolife-paskapää joka kiertelee tääl "loukkaamas" muita! LOL ime munaas xD
Kiitti Tanja_ toivon niin mut en kyl yhtään tiiä et kuvittelenko vaan..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661