Tää on varmaa ennenkin kysytty, mut onks muilla kundeilla sama ongelma?? Kun oon tyttö kaverin kanssa lähekkäin nii alkaa heti stondaa..
Ja bokserit alkaa kastua.
Ja ei kestä kauaa kun mä laukean boksereihin, must, on noloo kun kaveri näkee sen. Voiko tehä jotain et en laukeis niin nopeesti????????
Tänään meen illalla kaverin luo, joo joku sanoo et runkkaa usein, mä en kovin usein oo runkannu.
onks muilla???
mike16
3
1038
Vastaukset
- Tuttua on
Runkkaa ennen kuin tapaat tytön, sen pitäs auttaa.
- tyttö haluaa
tehdä muuta kuin pitää kädestä kinni ja mitään ei tapahdu/tule? Ei stondaa tai ei laukea? Olisko se kova pettymys vai kuvittelenko taas omiani?
- a boy
on vähän sama ongelma.
Viimeks kävi niin et vedin käteen tytön veskis
heti kun tulin heille.
Sit se haluskin mua ja mulla ei seisonutkaan.
Voi v..tu.
Ei tavattu enää sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711