Kyllä on tympäsevää kuunneltavaa mäkikisat MTV 3 oikein oksettaa rupee kun kuuntelee sitä Toni Niemisen kommentaattori lässytystä,samat asiat lässyttää jokaisen hyppy suorituksen jälkeen hiukan eri järjestyksessä vaan minä pistän kuitenkin äänen pois TV kun katselen mäkikisoja maikkarilta ja luulempa että niin tekee moni muukin.Ei kyllä kannattaisi maksaa kyseisen "kommentaattorin" palveluksista jos sille siitä jotain maksetaan.Ei voi muuta sanoa että pilaa koko mäkikipailujen katsomisen. HYI HELVETTI!!!!
"Lässytin Nieminen"
7
881
Vastaukset
- pakko katsoa
Mee muualle kitiseen,ei sitä oo pakko katsoa.
Nieminen on yks parhaimpia hypyn analysoijia...tietää mikä on pielessä...minä oon sitä mieltä,että tuo mtv3:n selostajan ne joutas vaihtaan...siitä ei oo mitään hyötyä tuolla lässyttämässä!!!! - Lastunen
Arvostelen kanssa Jortea. Huikee lause:
"Kyllä on tympäsevää kuunneltavaa mäkikisat MTV 3 oikein oksettaa rupee kun kuuntelee sitä Toni Niemisen kommentaattori lässytystä,samat asiat lässyttää jokaisen hyppy suorituksen jälkeen hiukan eri järjestyksessä vaan minä pistän kuitenkin äänen pois TV kun katselen mäkikisoja maikkarilta ja luulempa että niin tekee moni muukin."
Mutta juu. Se "selostaja" vois mennä tekemään vaikka paperinukkeja kisan ajaksi, ja antaa Tonin hoidella hommat kotiin. - Hasi23
Toni Nieminen on mun mielestä ehkä paras asiantuntijakommentaattori.
Esimerkiksi huomasi heti, että Schmitt on tekemässä tuloaan takaisin hyppyeliittiin.
Martinin tekemisessä on taas sitä entistä.
Olen ilahtunut kuinka Toni kannustaa muitakin,
kuin hehkuttaa vaan Mertaranta-lasit silmillä
suomalaisia.
Ihailen ihmisiä joilla riittää kanttia kannustaa
kaikkia.
Uotila voisi painua hevonkuuseen sieltä jauhamassa paskaa.Se jätkä vääntää huumoria joka asiasta,joka ei ketään naurata.
Porttila taas nyt itki kun yleisöllä oli taas
kivaa katsella pitkiä hyppyjä.Mäkihyppääjän tehtävänä on hypätä kaikista pisimmälle.
Jos ei uskalla hypätä pitkälle,voi alkaa
kirjoittaa vaikka kolumneja tai harrastaa kyykkää.- Kalle in
Tonin asiantuntemus nähtiin viimeksi eilen eka kierroksen jälkeen Bissenin mäessä. Jaksoi vielä hehkuttaa Lapin voittoa, vaikka se oli mennyttä kuin tämän talven lumet. Turha on maksaa kahden miehen matkailut, yksi selostaja riittää.
- Khalamaar
Kyllä sitä saa Eurosporttiakin katsoa... Sieltä kun tulee joissain kilpailuissa karsinnatkin ja selostuksesta ei ole erityisen huonoa sanottavaa, mutta ei se niinkään hyvää ole.
- vaikka Nykäseen
Totta puhut, varsin lällyä kommenttia tulee jatkuvasti. Jotain tasoa selostuksiin, MTV3!!
- AAAAAAAAAAA
sillä kohta näkyy mäkihyppykin maksullisilla kanavilla ja uskon että sitten itketään sitä takaisin mtv3:selle ja sanotaan vielä että kyllä se Nieminen olikin hyvä kommentaattori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837