Pregnyl

omppu

Hei!
Tietääkö kukaan että vaikuttaako pregnyl ovistestiin. Laiton itseeni aamulla piikin ja päivällä testasin selkeän plussan.

6

1794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hipsu

Kyllä vaikuttaa. Pregnylin ideahan on saada ovulaatio tapahtumaan...

• tytyli

Moikka!

Pregnylin tarkoitus on aiheuttaa munasolun irtoaminen noin 36-42(48) tunnin päästä pistoksesta, joten en olisi niinkään varma, että plussa johtuisi pregnylistä, vaan ehkäpä sinun oman kroppasi aiheuttamasta ovulaatiosta.
      Ei muuta ku lakanat pöllyämään urakalla...;)

• jaja

eikö pregnyl nimenomaan sisällä sitä hormonia joka aiheuttaa ovulaation, jonka kohonnut arvo näkyy ovistestissä??? eli siis minun käsitykseni mukaan pregnyll vaikuttaa ovis ja raskaustestiin ainakin viikon verran...tai sitten olen väärässä..

• tytyli
        jaja kirjoitti:

eikö pregnyl nimenomaan sisällä sitä hormonia joka aiheuttaa ovulaation, jonka kohonnut arvo näkyy ovistestissä??? eli siis minun käsitykseni mukaan pregnyll vaikuttaa ovis ja raskaustestiin ainakin viikon verran...tai sitten olen väärässä..

Pregnyl sisältää ihmisen koriongonadotropiinia (hCG), jota saadaan raskaana olevien naisten virtsasta, joten totta jaja, pregnyl voi vaikuttaa molempiin testeihin plussaa näyttäen.
        Mutta itse jäin vain miettimään, et mahtaakohan pregnyl aamulla pistettynä näyttää jo päivällä ovis testissä plussaa, sillä pregnylin maksimaalisen pitoisuuden saavuttamiseen kropassa menee melkein vuorokausi...?(kai varmaan on yksilöllistä?)
        IUI hoidoissa ainakin käsketään pregnyl pistämään noin 36 tuntia ennen itse inseminaatio -toimenpidettä ja välttämättä edes silloin ei vielä munasolu ole irronnut. Eli olettaisin, ettei pregnyl ainakaan ole voinut vielä muutamassa tunnissa aiheuttaa ovulaatiota...mut tiedä sit...

• omppu
        tytyli kirjoitti:

Pregnyl sisältää ihmisen koriongonadotropiinia (hCG), jota saadaan raskaana olevien naisten virtsasta, joten totta jaja, pregnyl voi vaikuttaa molempiin testeihin plussaa näyttäen.
        Mutta itse jäin vain miettimään, et mahtaakohan pregnyl aamulla pistettynä näyttää jo päivällä ovis testissä plussaa, sillä pregnylin maksimaalisen pitoisuuden saavuttamiseen kropassa menee melkein vuorokausi...?(kai varmaan on yksilöllistä?)
        IUI hoidoissa ainakin käsketään pregnyl pistämään noin 36 tuntia ennen itse inseminaatio -toimenpidettä ja välttämättä edes silloin ei vielä munasolu ole irronnut. Eli olettaisin, ettei pregnyl ainakaan ole voinut vielä muutamassa tunnissa aiheuttaa ovulaatiota...mut tiedä sit...

Mietin juuri sitä, että kun pregnyli on sitä raskaushormonia ja tämä hormonihan voi aiheuttaa positiivisen tuloksen ovistestissä. Sitä kans mietin, että voiko se niin ´pian näyttää testissä...Yleensä mulla on ovis vasta viikon päästä.

• tytyli
        omppu kirjoitti:

Mietin juuri sitä, että kun pregnyli on sitä raskaushormonia ja tämä hormonihan voi aiheuttaa positiivisen tuloksen ovistestissä. Sitä kans mietin, että voiko se niin ´pian näyttää testissä...Yleensä mulla on ovis vasta viikon päästä.

Kannattaa kysyä asiaa apteekista tai lääkäriltä, joka määräsi lääkkeen sinulle, näin saat ainakin varmaa tietoa.
        Tsemppiä ja peukkuja, että tärppäis!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe