Hei!
Tietääkö kukaan että vaikuttaako pregnyl ovistestiin. Laiton itseeni aamulla piikin ja päivällä testasin selkeän plussan.
Pregnyl
6
1799
Vastaukset
- hipsu
Kyllä vaikuttaa. Pregnylin ideahan on saada ovulaatio tapahtumaan...
- tytyli
Moikka!
Pregnylin tarkoitus on aiheuttaa munasolun irtoaminen noin 36-42(48) tunnin päästä pistoksesta, joten en olisi niinkään varma, että plussa johtuisi pregnylistä, vaan ehkäpä sinun oman kroppasi aiheuttamasta ovulaatiosta.
Ei muuta ku lakanat pöllyämään urakalla...;)- jaja
eikö pregnyl nimenomaan sisällä sitä hormonia joka aiheuttaa ovulaation, jonka kohonnut arvo näkyy ovistestissä??? eli siis minun käsitykseni mukaan pregnyll vaikuttaa ovis ja raskaustestiin ainakin viikon verran...tai sitten olen väärässä..
- tytyli
jaja kirjoitti:
eikö pregnyl nimenomaan sisällä sitä hormonia joka aiheuttaa ovulaation, jonka kohonnut arvo näkyy ovistestissä??? eli siis minun käsitykseni mukaan pregnyll vaikuttaa ovis ja raskaustestiin ainakin viikon verran...tai sitten olen väärässä..
Pregnyl sisältää ihmisen koriongonadotropiinia (hCG), jota saadaan raskaana olevien naisten virtsasta, joten totta jaja, pregnyl voi vaikuttaa molempiin testeihin plussaa näyttäen.
Mutta itse jäin vain miettimään, et mahtaakohan pregnyl aamulla pistettynä näyttää jo päivällä ovis testissä plussaa, sillä pregnylin maksimaalisen pitoisuuden saavuttamiseen kropassa menee melkein vuorokausi...?(kai varmaan on yksilöllistä?)
IUI hoidoissa ainakin käsketään pregnyl pistämään noin 36 tuntia ennen itse inseminaatio -toimenpidettä ja välttämättä edes silloin ei vielä munasolu ole irronnut. Eli olettaisin, ettei pregnyl ainakaan ole voinut vielä muutamassa tunnissa aiheuttaa ovulaatiota...mut tiedä sit... - omppu
tytyli kirjoitti:
Pregnyl sisältää ihmisen koriongonadotropiinia (hCG), jota saadaan raskaana olevien naisten virtsasta, joten totta jaja, pregnyl voi vaikuttaa molempiin testeihin plussaa näyttäen.
Mutta itse jäin vain miettimään, et mahtaakohan pregnyl aamulla pistettynä näyttää jo päivällä ovis testissä plussaa, sillä pregnylin maksimaalisen pitoisuuden saavuttamiseen kropassa menee melkein vuorokausi...?(kai varmaan on yksilöllistä?)
IUI hoidoissa ainakin käsketään pregnyl pistämään noin 36 tuntia ennen itse inseminaatio -toimenpidettä ja välttämättä edes silloin ei vielä munasolu ole irronnut. Eli olettaisin, ettei pregnyl ainakaan ole voinut vielä muutamassa tunnissa aiheuttaa ovulaatiota...mut tiedä sit...Mietin juuri sitä, että kun pregnyli on sitä raskaushormonia ja tämä hormonihan voi aiheuttaa positiivisen tuloksen ovistestissä. Sitä kans mietin, että voiko se niin ´pian näyttää testissä...Yleensä mulla on ovis vasta viikon päästä.
- tytyli
omppu kirjoitti:
Mietin juuri sitä, että kun pregnyli on sitä raskaushormonia ja tämä hormonihan voi aiheuttaa positiivisen tuloksen ovistestissä. Sitä kans mietin, että voiko se niin ´pian näyttää testissä...Yleensä mulla on ovis vasta viikon päästä.
Kannattaa kysyä asiaa apteekista tai lääkäriltä, joka määräsi lääkkeen sinulle, näin saat ainakin varmaa tietoa.
Tsemppiä ja peukkuja, että tärppäis!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3166161Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483636Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1482827"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1011742- 671212
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811055Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145973Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10948Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11894