Pettynyt Prätkähiiristä!

sirkku..

Okei elikkäs moni on varmaan huomannut, että sunnuntai aamuna tulee prätkähiiret. Itse olin melkein hyppäämästä katosta läpi, kun kuulin. Tunne kumminkin loppui kun huomasin, että nehän ei muistuta paljon yhtään niit vanhoja. Äänet pystyin melko hyvin sulattamaan. Eikä mun mielestä siin piirtotekniikassakaan ollut mitään vikaa vaikka jotkut niin ovat sanoneet. Mutta eniten mua otti päähän se et ne kaikki vitsit ja mitä netiskin sanotaan et prätkähiiret tunnettiin hieman ronskista kielestään oli poistettu. Sehän on nyt, kun mikätahansa lasten ohjelma!

Oon täs jo pitempää miettinyt et onko näissä uusissa samat tekijät. Nimittäin jos on niin haluasin ottaa niihin yhteyttä ja sanoo et saa luvan tehdä uusia jaksoja kunhan pitää ne samanlaisina kuin vanhatkin! Eli tietäiskö kukaan mihin vois ottaa yhteyttä mm. sähköpostiosoite tjt.

10

980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maana

Tekijätiimi on liki tismalleen sama kuin ennen, alkuperäiskielisessä ääniä myöten.

Tuo kielen "pehmintyminen" on suomenkielisessä varmasti se eniten muuttunut juttu... PVP Voicelta on itse asiassa sarjan suomentaja suoraan ilmoittanut, että valinta oli tietoinen, koska se vanha sarja oli kuulemma kerännyt paljon valituksia vanhemmilta juuri ronskin kielensä vuoksi.

Että kiitos tästä kuulunee suurelta osin ylireagoineille iseille ja äideille. Alkuperäisen enkkuversion kieltä tosin aikoinaan jopa ronskinnettiin entisestään siihen suomennokseen. Tämä nykyinen suomennos on huomattavasti köyhempi kielellisesti kuin alkuperäiskielinen, mikä on tietysti sääli.:( Osasyy lienee kyllä myös tiukassa kääntämisaikataulussa.

• torrii

Juu laita ihmeessä niille sähköpostia jos tiedät osoitteen! Samaa mieltä sun kanssas uudet ois menny läpi jos ne olis muistuttanut enemmän niit vanhoja! Ja en tiedä sitä osoitetta...

• avejuan

Okei eli se on tullut täällä jo monta kertaa selväksi, että ne vanhat Prätkähiiret oli parempii eikä sitä enää tartte vääntää uusiks. Mutta munkin mielestä se palautteen lähetys ois hyvä idis.. Sanokaa nyt äkkii joku ni tehään asialle jotain jos enää ees voi tehä mitään. Tai sit pitää vaan hyväksyy et se sarja oli silloin 90-luvulla eikä enää tule!

Ja komentteja on lähetetty mtv3 ja pvp voicelle et kaikkee on kyl yritetty. Eli jos joku tietää sen alkuperäisen eli niiden tekijöiden palaute paikan ni antakaa äkkii!!!!

• murupussi

Kun edes sais ne kaikki vanhat (ku 60 jaksoa niitäkin on!) jaksot DVD:lle, niin olis aika jees!

Ei niitä samoja, AIVAN SAMOJA, enää koskaan saada takas ;( Et se oli 90-luvulla se, eikä enää tuu :(

• prätkikset

• DVD:lle
        prätkikset kirjoitti:

DVD -adressi on yhä olemassa:

http://www.petitiononline.com/bikermfm/petition.html

En sitten tiedä onko tuosta mitään hyötyä, mutta enpä tiedä mistä muustakaan. Nyt näköjään tiedetään ainakin oikeudenhaltijat, jos jotain positiivista on haettava.

Olisi kiva kyllä jos ne vanhat prätkähiiret ilmestyisi DVD:nä puhdistettuina, värit korjaituna ja kenties Dolby Digital 5.1-raidalla.

• mar

Tietääkö kukaan mihin osoitteeseen Pan Vision ottaa palautetta? Oon yrittänyt etsiä niiden sivuilta mutta en ole löytänyt. tarkoitan siis sähköposti osoitetta!

• Throttle girl

Maailma on paha paikka ilman 1990- luvun prätkähiiriä. Mulla oli samat fiilikset kun katoin noita uusia. Missä kaikki seksikkäät lihakset? ;)
      Onneksi niitä vanhoja on muutamalla dvd:llä. Tietääkö joku onko tulossa kaiken kattavaa boxia?

Sori sirkku mut tekijöistä en tiiä. Fanisaiteilla voi yrittää katsastella jos jotain löytyy...

• sirkku..

juu tuonne vähän tätä ylemmäs oli tullut semmoinen juttu kuin Allekirjoittakaa niin sieltä löysin tuommoisen linki jossa voi laittaa nimensä adressiin ja sillä mahdollisesti saada ne kaikki vanhat jaksot DVD.. kandee muuten allekitjoittaa jos siit on apuu..

• taraaa

Voi apua ette arvaakaan kuin kuses olin pienen Vinskiin. Tohon uuteen en kyl ole yhtään ihan kamala...toivottavasti kukaan nykyajan penska ei oo retkahtanu siihe!

Juu mä oon käyny kaikki sivut läpi mut en oo vieläkään löytäny mitää osoitetta joka ottais katsojien palautetta vastaan..onkohan semmosta edes? Toivotaan että on! Mut jos joku todella löytää semmoisen ni mä oon ainakin valmis väsäämään enkuks jonkun pitkän valitus stoorin:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      950
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe