Reissun suunnittelu on alkanut. Ajankohta on on syksy 2007.
Mahtaakohan Finnairin putkipiiat ryhtyä lakkoilemaan taas? Veikkauksia, vai kannattasko jättää jo tässä vaiheessa Finnair pois laskuista?
Miten on?
9
1234
Vastaukset
- Nimetön
Lakko on täysin varmasti tulossa! Päätä itse, uskallatko riskeerata lomasi...
- kiehkieh
Eikä sulla ole varaa kuin YHTEEN matkaan vuodessa?? Siis suunnittelet jo nyt matkaa joka EHKÄ tapahtuu syksyllä 2007! Joo, jätä Finnair pois laskuista ja matkustakaa perhelomalle Hahnin kaupunkiin Ryanairilla. On niin halpaa että voitte käydä vaikka usemman kerran vuodessa!
- niiin.
kerroppa lisää mihin minulla on varaa?
- lohdutteleva tiedottaja
heti asialla. Selittele sinä vain niitä normien ylittäviä säteilyarvoja.
- Lemettisen Jolli
niiin. kirjoitti:
kerroppa lisää mihin minulla on varaa?
No ostappa vaikka Tarjoustalosta sellainen mutapaletti ja syötä lapsillesi.
- TeemuH
Voi mitä tietämättömyyttä. Hahn ei ole kaupunki, vaan pieni kylä lähellä Moselia. Hahn on tullut tunnetuksei suuresta lentoasemastaan, joka on Ryanairin Euroopan mantereen suurin hubi. Edellä ovat vain Dublin ja Lontoon Stansted. Ryanairin lisäksi kentälle liikennöi monia muitakin yhtiöitä.
Frankfurt-Hahnin kenttä sijaitsee erinomaisella paikalla, yhdellä Saksan merkittävimmistä matkailualueista. Lyhyt matka on sekä Moselin että Reinin viinikyliin ja kaupunkeihin. Saksan vanhin, yli 2000 vuotta vanha kaupunki Trier on lähellä. Samoin Luxemburg. Maayhteydet kaikkiin suuntiin (Frankfurt, Köln, Heidelberg, Koblenz jne.) ovat erinomaiset.
Frankfurt-Hahnin lentoaseman kasvu on huimaa ja mittavat laajennukset ovat käynnissä. Liikenne tullaan tuplaamaan nykyisestä noin 4 miljoonasta matkustajasta vuodessa. Frankfurt-Hahnin reitin käyttöaste esim. Tampereelta on korkein kaikista Ryanairin kohteista. Keskimäärin yli 90% paikoista myydään. Itse asiassa matkustajakäyttöaste Tampereen reitillä on edelleen kaikista korkein myös kaikista Ryanairin reiteistä Hahnin kentältä. Suomalaiset ja tänne tulevat ulkomaalaiset (noin puolet matkustajista) ovat ottaneet reitin omakseen ja toinen päivittäinen lento olisi jo tarpeen. Ryanairilla on tällä hetkellä 42 reittiä Frankfurt-Hahnista Uusimmat kohteet ovat Malaga ja Genova.
Eli se Hahn todellakin on HYVÄ VALINTA, jos haluaa lomaltaan hieman enemmän.
Lentoaseman kotisivut:
http://www.hahn-airport.de/default.aspx?menu=passengers_visitors&cc=en
- hyvänen
Onneksi ei ole muuta pohdittavaa sinulla. Eli elämäsi on kai aika yksinkertaista. Toisaalta saattaa olla muitakin lentoyhtiöitä, joissa piiat alkavat lakkoilla, siis jos munaa löytyy. Voi myös sattua huonot kelit ja sehän ei (kai) ole putkipiikojen vika, tai voi ollakin. Ihanaa kuitenkin kun arvostat ihmisten tekemää työtä ;))
- eikä siis aio lakkoilla ; )
...
- enää silloin ...
pollonium ja koboltit on sen jo siihen mennessä tuhonneet. Ikinä ei kannata matkustaa moisella yhtiöllä joka väittää säteilevän rahdin kuljetuksen olevan turvallista. HAH jos se olisi turvallisesti hoidettu. Olisi pakattu niin ettei säteilyä tule koneeseen asti ruumasta. Kuinka voivat pitää matkustajia niin tyhminä etteivät moista tajua ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2875923Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433465Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol911679- 641077
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834