Olen 14 ja puoli vuotta, ja nyt vasta minulla on ensimmäisiä munankarvoja.
siis minulla on jonkin verran karvoja, ne ovat suoria ja muutama ovat aika pitkiä, ne ovat minun munani yläpuolella. sitten ympärillä on pientä ihan pientä karvaa, joka on vaaleaa.
onko tämä tavallista karvoitusta, vai onko murrosikäni alkamassa? haluaisin tietää milloin pienikseni alkaa kasvaa ja karvoitusta on näytettäväksi tarpeeksi? eli kauanko joudun odottaa kikkelini kehittymistä?
En halua mitään haukkumisviestejä, nyt vasta, opettele kirjoittamaan! asiallisia vastauksia siis!
Ja kuinka pitkä on peniksen keskipituus stondiksessa tässä iässä?
Murrosikä?
esa14
1
573
Vastaukset
- poika 89
mee käymään osotteessa www.seksuaaliterveys.org ja sieltä sitten otat nuoret jne.niillä sivuilla löytyy just näistä kehitys sun muista jutuista paljon hyvää ja asiallista tietoo niin käy ihmees vilkasemas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989