Niin miten pyydetään pizza puoliksi kahdelle lapselle ku ne ei jaksa syödä koko pizzaa. Ja itte oon tosi huono englantia puhumaan. Niin kysyn teiltä. Ja matka kohe on playa de las americas. Kiitos jos joku jaksaa vastata.
Miten?
9
1185
Vastaukset
- Carl
Hei!
Tuonhan voi sanoa vaikka kuinka monella tavalla mutta ehkä " media pizza solamante a cada uno/a"
on helpoin muistaa.
Hyvää matkaa, Un buen viaje.- facilisimo
UNA PIZZA PARA DOS? Eli yksi pizza kahdelle...
- huono1
facilisimo kirjoitti:
UNA PIZZA PARA DOS? Eli yksi pizza kahdelle...
Niin miten sanotaan pizza puoliksi kahdelle lapselle Englannin kielellä kiitos.
- annaleena
minusta sen voi sanoa myös näin: una pizza para compartir entre los niños.
- pizzatar
itse olen käyttänyt sanontaa sin blomo,porvavor.aina on toiminut.helppoa ja yksinkertaista!
- pizzera
pizzatar kirjoitti:
itse olen käyttänyt sanontaa sin blomo,porvavor.aina on toiminut.helppoa ja yksinkertaista!
plomo, por favor... vielä yksinkertaisempaa!
- ihmetellen
eikö ole muuta kysymistä? eiköhän tuo selviä sitten perillä ja varmaan ihan suomen kielellä kun kysymys Kanariasta jos ei muuten kädet riitä.
On teillä huolet?????- *Kattis*
One pizza for two, eli yksi pizza kahdelle....
- kittis
*Kattis* kirjoitti:
One pizza for two, eli yksi pizza kahdelle....
yksi pizza kaksi, ja kaikki ymmärtävät ainakin Kanarialla. Ja näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691