mobilove pois päältä?!?!

närkäsytynyt

Saunalahdella oli MOBILOVEN käyttö ilmaista marraskuun alkuun asti. Enää ei toimi mobiloven wap osoite ja minulla jäi päälle se ja sieltä tulee 0.90 euron hintaisia viestejä monta kertaa kuukaudessa. miten tämän palvelun saa pois?? missään ei ole tietoa?

12

8643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä jonkin olemassa,
      • närkästynyt

Kiitos tästä tiedosta!

• Zopa

mulla sama juttu! tämä on petos.

• huijattu

mitä ihmeen 0,95e hintaisia viestejä on tullut laskulle! Myös palvelun lopetusviestin lähettäminen maksaa saman verran ja kun vierailet vahingossakin kyseisin palvelun sivustolla aktivoituu tili uudestaan ja viestejä alkaa tippumaan! Missään ei ole mainittu mitään hinnoista joten täysin kusetusta. Ainakin 10e mennyt hukkaan tuon takia.

• tuulainen

mitä helvettiä maksaako se. mulla on soneran liittymä enkä tiiä miten näistä viesteistä tai siis ilmotuksista pääsee eroon kun ei oo mitää numeroo mihi soittas tai jotain.t.tuua

• paune

Minulla oli eri puljun kanssa samantapainen ongelma, samasta puh. nro.sta tuli viestiä! sovelsin tuota LOPETA komentoa ja lähetin viestin LIVETHEGAME LOPETA numeroon 17218 ja takaisin tuli viesti, että palvelu on lopetettu :)
      Ihan vain tiedoksi kaikille joilla sattuu olemaan sama ongelma!

• firman puhelin

APUA... Menin ottaan tän XXXX palvelun ja mulla on firmanpuhelin ja siitä ei voi lähettää tuoton numeroon mitään LOPETA kun on esto tuohon... AUTTAKAA... TIEDÄTTEKÖ kukaan mitään numeroa mihin vois soittaa tai meilata että tää rahastus loppuis...

• tee näin
        firman puhelin kirjoitti:

APUA... Menin ottaan tän XXXX palvelun ja mulla on firmanpuhelin ja siitä ei voi lähettää tuoton numeroon mitään LOPETA kun on esto tuohon... AUTTAKAA... TIEDÄTTEKÖ kukaan mitään numeroa mihin vois soittaa tai meilata että tää rahastus loppuis...

näin tee. soita numeroon 358 (09) 2316 4312

• Morden

Kiitos! Nyt siitä päästiin.

• JUDGESAMPO
        Morden kirjoitti:

Kiitos! Nyt siitä päästiin.

kiitti kamut. sain vahvistusviestin et olen lopettanu palvelun jota en ollu edes tilannu. v-tuttaa et joku koittaa kääriä hyvät massit epärehellisin keinoin. voi olla et jos jostain saisin vastuuhenkilön yhteystiedon, saattasimpa käydä lyömässä...no nytpä tiedän mistä saan. ammattiliitollani on "salainen sisäpiiri palvelu" mistä saan mitä tietoa haluan mistä liiketoiminnasta ja yrityksestä tahansa.

• vbbg
        JUDGESAMPO kirjoitti:

kiitti kamut. sain vahvistusviestin et olen lopettanu palvelun jota en ollu edes tilannu. v-tuttaa et joku koittaa kääriä hyvät massit epärehellisin keinoin. voi olla et jos jostain saisin vastuuhenkilön yhteystiedon, saattasimpa käydä lyömässä...no nytpä tiedän mistä saan. ammattiliitollani on "salainen sisäpiiri palvelu" mistä saan mitä tietoa haluan mistä liiketoiminnasta ja yrityksestä tahansa.

Myös huijattu! Saunalahti ei palauta rahoja, vaikka laki määrää niin!!! En pystynyt edes reklamoimaan mobiloveen, koska se olisi englannin kielellä, jota en osannut tehdä.
        Sama kun alkaisi lähettää 10 eur tekstiviestejä kelle tahansa ja sanoo että alahan maksaa! Rikollista! Ja saunalahti ottaa osan varastetuista rahoista itselleen ,siksi ei edes auta pulaan joutuneita!!

• MOBILOVE LOPETA
        vbbg kirjoitti:

Myös huijattu! Saunalahti ei palauta rahoja, vaikka laki määrää niin!!! En pystynyt edes reklamoimaan mobiloveen, koska se olisi englannin kielellä, jota en osannut tehdä.
        Sama kun alkaisi lähettää 10 eur tekstiviestejä kelle tahansa ja sanoo että alahan maksaa! Rikollista! Ja saunalahti ottaa osan varastetuista rahoista itselleen ,siksi ei edes auta pulaan joutuneita!!

To stop Mobilove send MOBILOVE LOPETA to 17218

http://www.plutolife.com/usersupport.jsp?selected=usersupport&subselected=fi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe