mobilove pois päältä?!?!

närkäsytynyt

Saunalahdella oli MOBILOVEN käyttö ilmaista marraskuun alkuun asti. Enää ei toimi mobiloven wap osoite ja minulla jäi päälle se ja sieltä tulee 0.90 euron hintaisia viestejä monta kertaa kuukaudessa. miten tämän palvelun saa pois?? missään ei ole tietoa?

12

8640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä jonkin olemassa,
      • närkästynyt

Kiitos tästä tiedosta!

• Zopa

mulla sama juttu! tämä on petos.

• huijattu

mitä ihmeen 0,95e hintaisia viestejä on tullut laskulle! Myös palvelun lopetusviestin lähettäminen maksaa saman verran ja kun vierailet vahingossakin kyseisin palvelun sivustolla aktivoituu tili uudestaan ja viestejä alkaa tippumaan! Missään ei ole mainittu mitään hinnoista joten täysin kusetusta. Ainakin 10e mennyt hukkaan tuon takia.

• tuulainen

mitä helvettiä maksaako se. mulla on soneran liittymä enkä tiiä miten näistä viesteistä tai siis ilmotuksista pääsee eroon kun ei oo mitää numeroo mihi soittas tai jotain.t.tuua

• paune

Minulla oli eri puljun kanssa samantapainen ongelma, samasta puh. nro.sta tuli viestiä! sovelsin tuota LOPETA komentoa ja lähetin viestin LIVETHEGAME LOPETA numeroon 17218 ja takaisin tuli viesti, että palvelu on lopetettu :)
      Ihan vain tiedoksi kaikille joilla sattuu olemaan sama ongelma!

• firman puhelin

APUA... Menin ottaan tän XXXX palvelun ja mulla on firmanpuhelin ja siitä ei voi lähettää tuoton numeroon mitään LOPETA kun on esto tuohon... AUTTAKAA... TIEDÄTTEKÖ kukaan mitään numeroa mihin vois soittaa tai meilata että tää rahastus loppuis...

• tee näin
        firman puhelin kirjoitti:

APUA... Menin ottaan tän XXXX palvelun ja mulla on firmanpuhelin ja siitä ei voi lähettää tuoton numeroon mitään LOPETA kun on esto tuohon... AUTTAKAA... TIEDÄTTEKÖ kukaan mitään numeroa mihin vois soittaa tai meilata että tää rahastus loppuis...

näin tee. soita numeroon 358 (09) 2316 4312

• Morden

Kiitos! Nyt siitä päästiin.

• JUDGESAMPO
        Morden kirjoitti:

Kiitos! Nyt siitä päästiin.

kiitti kamut. sain vahvistusviestin et olen lopettanu palvelun jota en ollu edes tilannu. v-tuttaa et joku koittaa kääriä hyvät massit epärehellisin keinoin. voi olla et jos jostain saisin vastuuhenkilön yhteystiedon, saattasimpa käydä lyömässä...no nytpä tiedän mistä saan. ammattiliitollani on "salainen sisäpiiri palvelu" mistä saan mitä tietoa haluan mistä liiketoiminnasta ja yrityksestä tahansa.

• vbbg
        JUDGESAMPO kirjoitti:

kiitti kamut. sain vahvistusviestin et olen lopettanu palvelun jota en ollu edes tilannu. v-tuttaa et joku koittaa kääriä hyvät massit epärehellisin keinoin. voi olla et jos jostain saisin vastuuhenkilön yhteystiedon, saattasimpa käydä lyömässä...no nytpä tiedän mistä saan. ammattiliitollani on "salainen sisäpiiri palvelu" mistä saan mitä tietoa haluan mistä liiketoiminnasta ja yrityksestä tahansa.

Myös huijattu! Saunalahti ei palauta rahoja, vaikka laki määrää niin!!! En pystynyt edes reklamoimaan mobiloveen, koska se olisi englannin kielellä, jota en osannut tehdä.
        Sama kun alkaisi lähettää 10 eur tekstiviestejä kelle tahansa ja sanoo että alahan maksaa! Rikollista! Ja saunalahti ottaa osan varastetuista rahoista itselleen ,siksi ei edes auta pulaan joutuneita!!

• MOBILOVE LOPETA
        vbbg kirjoitti:

Myös huijattu! Saunalahti ei palauta rahoja, vaikka laki määrää niin!!! En pystynyt edes reklamoimaan mobiloveen, koska se olisi englannin kielellä, jota en osannut tehdä.
        Sama kun alkaisi lähettää 10 eur tekstiviestejä kelle tahansa ja sanoo että alahan maksaa! Rikollista! Ja saunalahti ottaa osan varastetuista rahoista itselleen ,siksi ei edes auta pulaan joutuneita!!

To stop Mobilove send MOBILOVE LOPETA to 17218

http://www.plutolife.com/usersupport.jsp?selected=usersupport&subselected=fi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      837
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe