ahdistuneita,ylpeitä,saitoja,nihilistejä,pessimistejä,vaisuja kuin ikuisessa unessa..
vittumainen ja paska ikäryhmä
10
1189
Vastaukset
- arvostella?
on tosi vittumaista täyttää 30v. korkeintaan muutama vuosi elämää jäljellä.
- Nou hätä
Mä vietin sen 30;sen sairaalassa punkertamassa lasta. Ei ehtinyt kriisi tarttua. Ja nyt 40 elämä on helppoo. Ei tarvi enää pingottaa. Sen kun käy duunis, nostan liksaa ja maksaa laskut. Ja pitää hauskaa, omalla tavallaan. That's it.
- lasta? WOW
Nou hätä kirjoitti:
Mä vietin sen 30;sen sairaalassa punkertamassa lasta. Ei ehtinyt kriisi tarttua. Ja nyt 40 elämä on helppoo. Ei tarvi enää pingottaa. Sen kun käy duunis, nostan liksaa ja maksaa laskut. Ja pitää hauskaa, omalla tavallaan. That's it.
Karua.
- Elämä ei motivoi
Elämä ei motivoi kuin niitä joilla kaikki menee putkeen. Loput katkeroituvat ja ahdistuvat.
- akuli
Kolmekymmentä täytettyään ihminen rupee olla jo hieman viisampi kaikkien kokemusten jälkeen. kolmekymmpisenä tajuaa että onko elämä onnistunut vai onko sitä se enskimmäiset kolkyt v tullu vain ryvettyä paikallaan.
Ja ne jotka ovat rypeneet/juhlineet huomaavat että on vaikea saada enää muita kiinni ja tajuavat että ovat pudonneet jo kelkasta niin kyllähän se tekee ahdistusta pessimismiä jne ...- kelkasta?
itse huomasin jo ennen 30v ikää ainoastaan sen, että kaikki on oikeastaan vaan tulossa vanhoiksi. fiksuimmin eivät mielestäni todellakaan ole eläneet ne, jotka on puskeneet hulluna rahan perässä terveyden kustannuksella. saavuttaneet taloudellista menestystä, mutta samalla rupsahtaneet ja esim. lihoneet pahasti. toisaalta minulla on kavereita, jotka ovat huolehtineet terveydestään ja ulkonäöstään. he näyttävät hyvältä kolmekymppisinä. turha edes miettiä kumpaan ryhmään itse kuulun mieluummin. toki jotkut onnistuu menestyksen ohella huolehtimaan itsestään, mutta monesti näin ei ole varsinkaan nuorilla henkilöillä. enkä ymmärrä, miksi muita ihmisiä pitäisi jotenkin "saada kiinni". itse teen duunia ja etenen uralla koko ajan sen mukaan, miten koen minulla olevan rahkeita. selviän elämässä täysin muiden menestyksestä riippumatta. minua ei pätkääkään kiinnosta, vaikka kaikki kaverini nousisivat aivan huipulle. minulle on tärkeää ainostaan minun menestymiseni. ja senkin tulee ainoastaan olla riittävää eikä mikään elämän mittari. en ymmärrä miten voi "pudota kelkasta". oikeasti motivoituneelle ihmiselle kyllä ura urkenee paljon vanhempanakin.
- sinullakin
kelkasta? kirjoitti:
itse huomasin jo ennen 30v ikää ainoastaan sen, että kaikki on oikeastaan vaan tulossa vanhoiksi. fiksuimmin eivät mielestäni todellakaan ole eläneet ne, jotka on puskeneet hulluna rahan perässä terveyden kustannuksella. saavuttaneet taloudellista menestystä, mutta samalla rupsahtaneet ja esim. lihoneet pahasti. toisaalta minulla on kavereita, jotka ovat huolehtineet terveydestään ja ulkonäöstään. he näyttävät hyvältä kolmekymppisinä. turha edes miettiä kumpaan ryhmään itse kuulun mieluummin. toki jotkut onnistuu menestyksen ohella huolehtimaan itsestään, mutta monesti näin ei ole varsinkaan nuorilla henkilöillä. enkä ymmärrä, miksi muita ihmisiä pitäisi jotenkin "saada kiinni". itse teen duunia ja etenen uralla koko ajan sen mukaan, miten koen minulla olevan rahkeita. selviän elämässä täysin muiden menestyksestä riippumatta. minua ei pätkääkään kiinnosta, vaikka kaikki kaverini nousisivat aivan huipulle. minulle on tärkeää ainostaan minun menestymiseni. ja senkin tulee ainoastaan olla riittävää eikä mikään elämän mittari. en ymmärrä miten voi "pudota kelkasta". oikeasti motivoituneelle ihmiselle kyllä ura urkenee paljon vanhempanakin.
Vielä tulee seinä jossakin vastaan ! Lupaan Sen !
- tuleekin
sinullakin kirjoitti:
Vielä tulee seinä jossakin vastaan ! Lupaan Sen !
seinä tulee vastaan kaikessa ja lopulta kuolen. urakehitys ei kuitenkaan tule ikinä tapahtumaan tippaakaan oman terveyden ja hyvän olon kustannuksella. ja kuten sanoin, ei minua haittaa se, että urakehitys loppuisi, jos taloudellinen turva on taattu loppuelämäksi. uskon, että tämän verran menestystä pystyn saavuttamaan. moni saavuttaa sen verran menestystä jo hyvin nuorena, että järkevällä elämäntyylillä työn tekemisen voisi halutessaan unohtaa kokonaan. silti jotkut tällaiset henkilöt ovat ylipainoisia, stressaantuneita ja ennenaikaisesti haudassa.
- paikoillaan.
tuleekin kirjoitti:
seinä tulee vastaan kaikessa ja lopulta kuolen. urakehitys ei kuitenkaan tule ikinä tapahtumaan tippaakaan oman terveyden ja hyvän olon kustannuksella. ja kuten sanoin, ei minua haittaa se, että urakehitys loppuisi, jos taloudellinen turva on taattu loppuelämäksi. uskon, että tämän verran menestystä pystyn saavuttamaan. moni saavuttaa sen verran menestystä jo hyvin nuorena, että järkevällä elämäntyylillä työn tekemisen voisi halutessaan unohtaa kokonaan. silti jotkut tällaiset henkilöt ovat ylipainoisia, stressaantuneita ja ennenaikaisesti haudassa.
Niin on meille "kalorit" laskettu päättäjien toimesta kuten sotaromaanissa.Veroluonteiset menot kasvavat nopeammin kuin tulot.Eihän ole tarkoituskaan yksilön pysähtyä pohtimaan elinkaarensa järkevyyttä,mitä siitäkin tulisi,anarkiaa?
- ollaan
Nuorempana olivat suuret ikäluokat ja lama tulppana edistymiselle elämässä.Nyt menevät ohi puolestaan nuoremmat jotka ovat syntyneetkin pelikonsoli kätösissään,ja suostuvat mihin tahansa kohtuuttomuuksiin työehdoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648