Onko mitään kokemuksia kyseisestä matkatoimistosta? Erityisen kiva olisi, jos löytyisi kokemuksia Deturista ja Soussesta yhdessä?
Detur ja Sousse
3
873
Vastaukset
- toni r
Oltiin Deturin äkkilähdöllä toukokuussa Soussessa, kiva mesta länsimaisempi paljon Egyptiin verrattuna. Deturin oppaat hyviä toisin kuin kerran turkin reissulla. Suosittelen auton vuokraamista ja etelään päin tutustumista me kämimme Faxissa hieno mesta varsinkin markkinapaikka.
- syksyllä.
Deturin oppaat ovat kyllä parhaasta päästä tuolla suunnalla ainakin.Opas selvitti kaikki tarvittavat jutut mitä kyseltiin.Matkassa ei mitää valittamista.
- turhautunut...
Olen eri mieltä! En ole koskaan tavannut yhtä surkeaa opasta kuin yksi Deturin opas Soussessa. Se oli vasta aloittanut oppaana, ja kyllä minä ymmärrän että uusi opas voi olla vähän pihalla asioista eikä tiedä retkikohteista mitään, mutta oikea asenne pitäisi olla. Asenne oli, että mä olen nyt tullu tänne lomaileen, iskeen miehiä ja ottaan aurinkoa. Turistit olivat vain häiriötekijä sen elämässä. Todennäköisesti se ei kauaa ollu oppaana koskapa kuulin kuinka muut oppaat olivat vihaisia sille kun se ei hoitanut asioitaan. Niin, ja jäihän se vähän muustakin kiinni.
Mutta en mollaa tässä Deturia, ei mulla ole siitä mitään valittamista. Tämä yksi opas vain oli ihan p...seestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619