lisäosa

tiedän, olen laiska

haku ei toiminut niin kysyn tässää ja nyt mikä on eniten sisältävä lisäosa ja sopiva ensimmäiseksi.

3

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melliex

Yöelämäässä tulee eniten sellaisia tavaroita ja vaatteita, joita tulee käyttäneeksikin ja lisäksi Stadissa käymiseen ei kyllästy. Yöelämää sopii siksi ensimmäiseksi lisäosaksi, koska siinä ei silti tule mitään hankalia asioita. :)

Tässäpä plussia Yöelämäästä:

Autot, joita on urheiluautosta rötisköön. Niillä simisi mm voi mennä taksin sijasta yhteisötontille, viedä lapset koulubussin sijasta kouluun ja pelehtiä, sekä muuten vain ajella.

Vampyyrit. >:) Simi muuttuu vampyyriksi, jos joku toinen vampyyri on sitä puraissut. Vampyyrejä liikkuu pimeään aikaan Stadissa. Vampyyrisimit osaavat muuttua lepakoiksi ja lennellä ympäriinsä ja ne nukkuvat päivisin arkuissa, sillä niiden valkea iho palaa auringossa. Lisäksi niillä on kulmahampaat ja punaiset silmät. ;)

Ennustajaeukon treffipalvelu puhelimessa. Tältä eukolta saat ostettua niin sokkotreffiseuraa kuin lemmenjuomaa ja antivampiriinia parantamaan vampirismista.

Treffit

• Pystyykö lapset viemään kouluun autolla?? kerroppa vähän en oo itse huomannut sitä ominaisuutta.

• viveca87 kirjoitti:

Pystyykö lapset viemään kouluun autolla?? kerroppa vähän en oo itse huomannut sitä ominaisuutta.

Kun koulubussi tulee tai lapset myöhästyvät koulusta, klikkaa aikuisella tai teinillä autoa. Siellä on vaihtoehtona vie lapset kouluun. Kun sim on vienyt lapset kouluun, hän palaa takaisin. Jos laitat teinin viemään lapsoset kouluun, joudut laittamaan hänet uudelleen ajamaan itsensä kouluun ja näin hän myöhästyy koulusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe