Kuinka moni laittaa Joulukortin pelkästä velvollisuuden tunteesta? Minulla on monta sellaista tuttavaa/kaveria/ sukulaista, joille olen joka Joulu laittanut kortin, ja se on tullut suoraan sydämestä.Minullekkin tulee se kortti, mutta onko Joulu ainoa kerta pitää suhteita yllä? Minusta ei asia ole niin. Kyllä täytyy olla muutakin yhteydenottoa siinä vuoden aikana kuin se Joulukortti. Mutta nyt minä raakkaan kovalla kädellä ne ihmiset, joille laitan sen Joulukortin. Mitä järkeä on laittaa se kortti sellaisille ihmisille, joiden kanssa ei ole missään tekemisissä, tai itse on yrittänyt pitää edes jonkun näköistä yhteyttä, mutta vastakaikua ei toiselta puolen ole tullut. Että, raaka peli ranualla, sano joku...
Joulukorttien
lähettäminen..
4
469
Vastaukset
- ,..-
Mitä se kannattaa kortteja hukkaan heittää, laittaa vain tosiystäville.
- Tuli mieleen..
Lähetä kortti vain niille joilta olet edellisenä vuonna saanut joulukortin...
- melluh
toi oli hyvä vinkki,itse lähetän niille jotka ovat edellisenä jouluna mauistaneet meitä kortilla. Mutta yleensä joka joulu lähetän 20-30 korttii. Lähisukulaisille ja kavereille.
- joulumielinen
Muista vielä kumminkin se joulumieli, saat hyvän mielen itsellesi ainakin. Hyvää joulua sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411349
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488