PIRPANA

019678356

IHANAA KUN SINÄ PIRPANA VOITIT.

8

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

Mikä vitun pirpana! 25-vuotias nainen, jonka kuuluisi jo aikuistua!

• sanalla

vois kuvitella että on nuori tyttö..mutta Sarihan on aikuinen nainen joka vois tosiaan kyllä aikuistua..pukeutuminen,meikit,käytös

• kun vaan
        sanalla kirjoitti:

vois kuvitella että on nuori tyttö..mutta Sarihan on aikuinen nainen joka vois tosiaan kyllä aikuistua..pukeutuminen,meikit,käytös

osaa säilyttää tavallaan lapsenomaisen mielen.Se on vaan ekstraa.Itsekin oon hyvin samanoloinen ja ikää sentään 38 vuotta.Että silleen vaan...

• tytsy-43
        kun vaan kirjoitti:

osaa säilyttää tavallaan lapsenomaisen mielen.Se on vaan ekstraa.Itsekin oon hyvin samanoloinen ja ikää sentään 38 vuotta.Että silleen vaan...

Tuollaisenahan pirpana pärjäsikin hyvin. Jos olisi ollut joku tätimäinen niin eipä varmasti olis voittanut. Samaan malliin vaan. Kyllä meitä samanoloisia riittää. Itse en sitten millään aikuistu ilmeisesti kun vieläkin olen samanoloinen.

• BigDick
        kun vaan kirjoitti:

se oikeesti haluaa... eli kunnon peppuorgasmin järkyttävällä parrulla pantuna! Ja voi kun se on aina lutunen sen jälkeen posket punasena ja perse hellänä ku se on saanu oikeen kunnolla kyrpää ;-)

• meinaat sit
        BigDick kirjoitti:

se oikeesti haluaa... eli kunnon peppuorgasmin järkyttävällä parrulla pantuna! Ja voi kun se on aina lutunen sen jälkeen posket punasena ja perse hellänä ku se on saanu oikeen kunnolla kyrpää ;-)

sille antaa?

• tarkoittaa pikkutyttöä
        tytsy-43 kirjoitti:

Tuollaisenahan pirpana pärjäsikin hyvin. Jos olisi ollut joku tätimäinen niin eipä varmasti olis voittanut. Samaan malliin vaan. Kyllä meitä samanoloisia riittää. Itse en sitten millään aikuistu ilmeisesti kun vieläkin olen samanoloinen.

Minäkin olen hyvin nuorekas 38-vuotias Kahden teinin äiti. Eli Sarin ikäisenä mulla oli jo 4- ja 2-vuotiaat lapset. Silti mielestäni nuorekkuus on eri asia kuin leikkiä teinipissistä ja pukeutua huoran tavoin, peruukista puhumattakaan. Itsekin käytän nuorisovaatteita, joita muksujen kanssa lainaillaan puolin ja toisin. Mutta mieleltäni olen kuitenkin vastuuta kantava aikuinen, eikä tissejä ole pakkomielle puristaa esille. Monet ovat sanoneet, että näytän nuoremmalta kuin Sari. Säälin sitä ketjupolttajaa, kun on tämän ikäinen...

• kumma................
        tarkoittaa pikkutyttöä kirjoitti:

Minäkin olen hyvin nuorekas 38-vuotias Kahden teinin äiti. Eli Sarin ikäisenä mulla oli jo 4- ja 2-vuotiaat lapset. Silti mielestäni nuorekkuus on eri asia kuin leikkiä teinipissistä ja pukeutua huoran tavoin, peruukista puhumattakaan. Itsekin käytän nuorisovaatteita, joita muksujen kanssa lainaillaan puolin ja toisin. Mutta mieleltäni olen kuitenkin vastuuta kantava aikuinen, eikä tissejä ole pakkomielle puristaa esille. Monet ovat sanoneet, että näytän nuoremmalta kuin Sari. Säälin sitä ketjupolttajaa, kun on tämän ikäinen...

että kahden lapsen äiti täällä haukkuu saria,kahden lapsen äitinä sun kuuluis näyttää äidiltä,eikä miltään teini pissikseltä! kateellinen mamma haukkuu saria ku omalla miehellä ei enää kiinnosta rupsahtanu äippä,ja katteli saria...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      711
    Aihe