Mulla olis sellast et mistä todella tietää et on valmis menemään kihloihin? Onko jokin erityinen tunne?
Mul on vaan sellanen et ite asun suomes ja poikaystävä ranskas. Meil menee hyvin ja halutaan elää koko loppuelämä yhdessä. Ollaa puhuttu kihloist, ja olinkin aluksi suostuvainen ja varsinkin sillon kun nähdään toisiamme.
Mut nyt on tullut jotenki sillane outo olo tai sellane et ei olekaa viel oikee aika?
Harmittaa vaan välimatka, ja se että joudutaa olee eros viel muutama vuosi ainaki... mä en tiedä miks noi käytännös asiat painaa täl hetkel enemmän ku rakkaus?!
Mitä tää on?
1
688
Vastaukset
- ovat eri asioita
Rakastuminen ja rakastaminen ovat eri asioita. Ihan kylmiltään veikkaisin, että olet vielä rakastunut (voin olla väärässäkin). Vaikka muuten on vaikea sanoa mikä on oikea tai väärä aika kihlaukselle, niin ainakin rakastuminen on väärä tila siihen tarkoitukseen. Harhaanjohtava. Aivokemiaa.
Jos olette tarkoitettu toisillenne, ja tulette jakamaan koko elämänne, mihin teillä on kiire? Lupauksille on aikaa ensi vuonnakin, tai vaikka sitä seuraavana.
Moni muukin asia painaa kuin rakkaus. Huomaat sen kyllä joskus. Tosin rakkaus voi hyvinkin olla se tärkein... mutta ei, ei ainoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711