Vauvakuumetta sanotaan ihan hyvällä syyllä KUUMEEKSI: sille ei voi mitään! Se antaa ensin pieniä merkkejä tulemisestaan ja kun se pamahtaa päälle niin siinä sitä sitten ollaan. Ei auta järkeilyt eikä mitkään kun JOKA SOLU HUUTAA sitä nyyttiä syliin!!
Minusta tuntuu että olen tulossa hulluksi- opinnot on kesken ja rahaakin pitäisi olla enemmän jne mutta silti vaan vauva on ajatuksissa joka päivä. Hengailen tällä palstalla koko ajan ja keksin itselleni raskausoireita;)
Mutta ilmeisesti meitä on monia kuumeisia:) Mitenkähän sais pään selkiytymään ja vauvakuumeen siirrettyä muutaman vuoden päähän?? (lemmikki ei ole vaihtoehto-mies todella allerginen) Terkut kaikille muillekkin "pöpeille"..
Vauvakuume
11
1176
Vastaukset
- Kuumeinen :)
Kuulostipas tutulta :) Itelläni ovat opinnot myös kesken (vielä pitäisi 2 vuotta jaksaa). Tuntuu vaan niin pitkälle ajalle toi 2 vuotta, ennenkuin voi alkaa edes harkitsemaan vauvan tekoa. :( Täällä käyn joka päivä lueskelemassa ihmisten mielipiteitä ja kysymyksiä. Mua hirvittää vaan toi niin paljon puhuttu lapsettomuus. Tiedän jo, että meille sitä nyyttiä ei heti suoda ihan jo senkin takia, että menkkani ovat mitä ovat. Ilman pillereitä tulevat ehkä 3-5 kertaa vuodessa =/ Ja voin tästä päätellä, että en sitten myöskään ovuloi.. mut mut.. pitää yrittää ajatella positiivisesti :o)
- Nati
Ihan vaan yks kysymys, miks se pitäis siirtää parin vuoden päähän? Ite aion ainakin saada vauvan opiskelujen aikana. Ja pienelläkin rahalla pärjää, kun on siihen tottunut (eihän opintotukikaan mikään iso ole). =)
- Kuumeinen :)
Ihan vain sen takia, että haluan valmistua koulusta mahdollisimman pian eli ajallaan ja valmistumisen myötä pääsen muuttamaan omalla kotipaikkakunnalleni takaisin. Jos nyt vauvan pyöräyttäisin niin opiskelut luonnollisesti lykkääntyisivät ja myös muutto kotipaikkakunnalleni. Siellä ei ole mahdollista opiskella alaa missä nyt olen... Mutta kyllähän sitä jaksaa oottaa, onpa jotain mistä haaveilla. Ja tuosta rahasta. Itse olen tottunut elämään säästöillä sillä saan vain 230€ opintotukea, asumistukea ei ollenkaan..mutta eipä tuo raha minulle ole se tärkein asia, pienelläkin kyllä pärjää :)
- Malluvaan
Mulla on nyt pieni vaavi masussa..
Kävin puolivuotta koulua mutta en vain jaksanut kun en päässyt sille alalle mihin hain ensinmäisenä..
Huomenna menen kouluun puhumaan lopettamisesta..
Ilmapiiri ei ole mikään paras mahdollinen ja minulla oli vauva suunnitteilla jo puolivuotta sitten mutta kun en vielä ollut löytänyt töitä niin koulu mikä oli viimeisellä sijalla..- Turhautunu.
Mulla se kuume alkoi mennä ohi puolen vuoden jälkeen. Meneehän se väkisinki ku mitää ei tapahdu.
- odottaa
Ei oikeesti kannata odottaa sitä opintojen loppumista jos kaikki muut asiat on kohdallaan niin siitä vaan yrittämään. Me alettiin yrittämään alkukesästä, mulla vielä vuosi opintoja jäljellä. Nyt menny puoli vuotta ja vieläkin yritetään, että kyllä se koulukin ehtii varmaan loppumaan ennen kuin tärppää... Kyllä sen koulun voi aina käydä loppuun myöhemminkin!!!!
- päinvastoin..
Minä pääsin opiskelemaan vasta, kun vauva oli puoli vuotias, ja nyt siis ekaa vuotta yliopistossa opiskelen. ja minulla on jo kauhea vauvakuume uudestaan. Ja tiedättekös mitä! Aion kyllä hankkia toisenkin opiskeluaikana, siis jos Luoja suo..Pienelläkin rahalla pärjää, ja kun vauva on ihan pieni, pystyy sen kanssa mahdollisesti opiskellakin, riippuen tietysti vauvan luonteesta. Itse olen ajatellut, että jos se toinen vauveli opiskeluaikana tulee, koitan ainakin muutamia yksittäisiä opintopisteitä kerätä. Esikoinen jo siinä vaiheessa varmaan viettää joitakin hoitopäiviäkin..
- ex-allergikko
Omaa hoivaviettiäni saan purkaa kissaan, josta saan kyllä oireita, mutta nykyään onneksi vain lieviä. Olen saanut itseni suht. terveeksi akupunktion avulla, kannattaa kokeilla miehellesi. Kissan silittely auttaa kummasti!
- ..........
2 kuukausi yritystä miehen kanssa menossa ja alkaa jo masentamaan vaikka tiedetään ettei se heti välttämättä nappaa..ja nyt kaduttaa kun tein abortin kesällä ja nyt ollaan hankkimassa lasta..
- hohhoijjaa.
Että teit kesällä ABORTIN ja nyt yhtäkkiä haluat raskaaks.. pitäsköhän sun vielä harkita vähäaikaa ennenku alat lasta tekeen että osaat päättää että juupas eiku eipäs, siis juupas!
Anteeks nyt vaan mutta must se tuntuu jotenki ihan oikeelta ettet nyt tost vaan napista painaen ja poks heti tuukaan enää raskaaks...
Kasva aikuiseks ja mieti sit uudestaan.
- MN1
Eli opiskelut kesken, mutta vauvakuume aivan tolkuton... Järki sanoo ettei nyt ole vielä oikea aika, mutta en saa lasta mielestäni! Pelkään myös ettei saatais lasta sitten kun sitä haluttais, joten päätettiin alkaa yrittämään jo nyt. En vaan keksi miten voisin olla stressaamatta toivotusta raskauden alkamisesta ja unohtaa vauvakuumeilun edes vuodeksi... kun ei päivääkään mene ettei miettis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471