*laahaa paikalle hitonmoista megafonia ja kiekuu*
JOUSKARILLA ON TÄNÄÄN SYNTTÄRIT!
Onnea!
Onnea Jou ;D
53
1905
Vastaukset
- Tok-Fia
yritän kähistä Onnittelut jou.m!
- buteo
..onnittelemaan!
Oikein MUKAVAA syntymäpäivää!!!
Koska olen saunomisesta tykkäävä ihminen,ojennan lahjaksi itse tekemäni saunakauhan.
Jota napoksi kutsutaan.
Varsi on katajaa,nappo-osa kuparia.
Kuusen havuista väänsin sen hienon rusetin siihen.
Ja on siinä jo vähän vettäkin valmiina,meidän mökin järvestä.
Nyt on kiirus töihin,pirtsakkaa juhlapäivää! - M-rk
syntyi kaamoksen lapsena
kasvoi kevään valossa
kukoistaa aikuisessa kauneudessaan,
hehkuu elämänsä kesässä, korkean aurinkonsa varjottomassa lämmössä, tänään, omana päivänään, parhaimmillaan Kaikille;)
Mysteriet laske megafoni alas ja lainaa sitä Tok-Fialle täksi päiväksi ettei ääni mene kokonaan;)
Kiitos löylykauhasta buteo tulee tarpeeseen koska itse tykkään saunomisesta,mutta että havuista rusetti *nostaa hattua*
Kiitos M-rkille hienosta runosta;)
Halaa teitä kaikkia ja rynnistää töihin ilahduttamaan työnantajaansa;))
P.S 44 ei ole yhtään pöllömpi luku *virnuilee*- MysNa
naurusuu on kuin taivaan täysikuu,
koko naamaa naurattaa,
kun hän tänään uuden onnellisen
vuoden saa!!
Hyvää syntymäpäivää jouskarikamu :) - lemnaminor
Haluaa myös lähettää Joulle synttärionnittelut. Onnea!
- DoeJohn
osallistun mukaan onnittelijoiden! :D
Vielen Glück für Ihnen! Oikein hauskaa Synttäripäivää =)
- M-rk
Oho! Ei oikein kuulu tähän ketjuun mutta kokeilin vähän erikoismerkkejä.
M-rk kirjoitti:
Oho! Ei oikein kuulu tähän ketjuun mutta kokeilin vähän erikoismerkkejä.
Luulin jo, että kiroilet mun persoonattomalle
onnentoivotukselle!
Ei tullu sovinnolla mitään kivaa runoa tms.
kuten onneksi muutamilta :)- M-rk
Sanin kirjoitti:
Luulin jo, että kiroilet mun persoonattomalle
onnentoivotukselle!
Ei tullu sovinnolla mitään kivaa runoa tms.
kuten onneksi muutamilta :)Siis testasin vain alt numeronäppäimiä enkä tajunnut olevani otsikkokentässä.
Runo tuskin koskaan tulee sovinnolla; aina tarvitaan se luomisen tuska! M-rk kirjoitti:
Siis testasin vain alt numeronäppäimiä enkä tajunnut olevani otsikkokentässä.
Runo tuskin koskaan tulee sovinnolla; aina tarvitaan se luomisen tuska!.. ja jotenkin tuntuun, että ajatus tärkein
kuitenkin!
- blackwomans
Lupsakkaan leppoisaa.
Hymyävän herttaista.
rauhallisen rentouttavaa.
Nauravan hyväntuulista,
syntymäpäivää sinulle
Jouskari:))
Onnitellen:blackwomans - meriv
Koskapa jostakin kumman syystä en voinut rakentaa sinulle lumihiutaleista onnentoivotusta niin sen sijaan kirjoitin tuohon leutoon, lähes aurinkoiseen joulukuun ilmaan sanat *onea, onea, onea vaan. Punainen tupa ja perunamaa*.
Pientä, hentoista, mutta tarmokkaan oloista tuulenvirettä pyysin kuljettamaan laatimani viestin syntymäpäiväsankarille.
Uskon ja toivon onnittelujen olevan perillä kutakuinkin näihin aikoihin..joten OIKEIN HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ SINULLE.
*hymyilee* - Milana
Tässä sinulle onnittelujen kera vastapaistettuja piparienkeleitä ja -lampaita! Mukavaa juhlapäivää ja kiireetöntä joulun odotusta!
- jpntar
On kiva juttu..ja saa lahjoja:)))))))Paljon onnea Sinulle.. ojentaa kakun, jossa päällä mansikoita ja kermavaahtoa..
:) - Hilima von..
ja lämpimät halaukset Joulle!!
PS. Se läjä Siun oven essä niitä kakkos-nelosia ja tiilejä, on tarkotettu koirankopin askartelluun, niille Siun mäyriksille, ohjeet tulloo myöhemmin.
Miulle tuli vähän kiire, ko se Siun harvinaisen viddumainen naapuri uhkas minnuu haulikolla. Mie vahingossa ajoin raktorilla sen pihan läpi ja siinä tais männä muutama omenapuu nurin eikä pensasaitaakaan tartte ennee leikata. Hättäissään vielä perruutin siihen sen kasvihuoneeseenkii. Sinne se äijä jäi urveltammaan, en kehanna jiähä kuuntelemmaan..
Hilima von :} - tomppa2006
...lämpimät onnittelut.
Toivottaa
tomppa - Laahustava
Olkoon minunkin puolesta.Lahjaks tulee pari mäyristä.
Sisäinen kauneutesi loistaa kauniisti hymyileviltä huuliltasi. - retros
ONNEA,ONNEA,ONNEA vaan kaiffarin hali ja kukkamaa.
*Kröhöm selvittelee kurkkuaan*
Ensinnäkin ajattelin pitää lyhyen kiitos puheen
jotta ette nukahtaisi kesken kaiken,mutta ajattelin sitten että jos teillä joskus on nukahtamis vaikeuksia voitte kaivaa tämän ilta lukemiseksi jos se vaikka edes auttaisi;)
Kiitoksia kaikille, allekirjoittanut on erittäin otettu saamistaan onnitteluista;)
Kiitokset Lemnaminorille,DoeJohnille,Saninille,Meriannalle,Retrokselle ja Taiteelliselle johtajalle Tompalle;)
Mysna,Blackwomans ja Meriv runot olivat hienoja ja Meriv se ei ollut mikään pieni puhuri vaan valtava tuulenpuuska joka tuli perille;)
Milanalle kiitos erinomaisista pipareista ja jpntar kiitos kakusta ja siitä että pitkän poissaolon jälkeen olet taas näkyillyt palstalla;)
Ilkku sää oot tosi kohtelias mutt valitettavasti se oli 35 tjn.
Hilimalle kiitos että naapurin äijä on vielä pihalla ja haukkoo henkeään ja on kerrankin hiljaa;)ja mäyrikset saa vihdoinkin oman kodin;)
A.Donis ei siinä laulunäänessä mitään vikaa ollut
mutta käytä sitä säästeliäästi,ja en minä voi munasillaan korttia pelaa,on meinaan mahdotonta kun puuttuu asiaan kuuluvat vehkeet;)
Laahustava kiitos mäyriksestä se pääsee heti omaan koppiin kunhan rakennan sen Hiliman antamilla tiilillä;)
Kaikille teille valtavat halaukset ja vielä rutistukset kaupan päälle;)
Tarjoan kierroksen kaikille virtuaali salakapakassa 6 joulukuuta;)
Niin ja myös uusi kiitos Mysterietille,Tok-Fialle ja M-arkille ja buteolle;)
Ja vielä yksi kysymys kuka siellä jo kuorsaa?;)- DoeJohn
.. oo täällä kuorsaamassa. Just tulin iltalenkiltä ja suihkunraikkaana lapparilta katsomassa Amazing Racea .. Pitäisköhän vaihtaa vaatetta päälle, kun jäi pelkkä pyyhe so far ..
Kiitos kiitoksesta ja toivottavasti ollut mukava päevä .. :D - Tok-Fia
kähisee Tokis:))Kiva lukea sun kirjoituksia...kateeks ihan käy kun en itse keksi mitään älykästä koskaan.
DoeJohn kirjoitti:
.. oo täällä kuorsaamassa. Just tulin iltalenkiltä ja suihkunraikkaana lapparilta katsomassa Amazing Racea .. Pitäisköhän vaihtaa vaatetta päälle, kun jäi pelkkä pyyhe so far ..
Kiitos kiitoksesta ja toivottavasti ollut mukava päevä .. :DMeni mukavasti työn merkeissä,ehdin kyllä kakkua syömään;)
Mitä pelkkä pyyhe päällä oota käännyn selin saat puettua;))- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Meni mukavasti työn merkeissä,ehdin kyllä kakkua syömään;)
Mitä pelkkä pyyhe päällä oota käännyn selin saat puettua;)).. nyt inhimillisemmin kudetta päällä .. saa taas kääntyä ;-D
Tok-Fia kirjoitti:
kähisee Tokis:))Kiva lukea sun kirjoituksia...kateeks ihan käy kun en itse keksi mitään älykästä koskaan.
Tokis ettet kuorsannut;)
Sulla on kova flunssa päällä?Muista mustaviinimarja mehu vaikka rommi kyllä on kuumana tehokkaampaa;)
Eip sun tarvii kadehtii kivasti kirjotat itsekkin;)DoeJohn kirjoitti:
.. nyt inhimillisemmin kudetta päällä .. saa taas kääntyä ;-D
Muuten kurkkinut;)muuten vaan punastelen;))
- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Muuten kurkkinut;)muuten vaan punastelen;))
tähden? Liian kainomielinen? :D
- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Tunnustan,ihan vähän kurkkasin;)
ei mennyt yöunet. Oli kyllä niin nopea vilkaisu, etten huomannutkaan. :D
- kotimies
jou.m kirjoitti:
Tunnustan,ihan vähän kurkkasin;)
Tunnustan minäkin,kurkkasin myös, jos löytyisi juttuseuraa ,kun telkastakin tulee vain lässytyksiä &%
DoeJohn kirjoitti:
ei mennyt yöunet. Oli kyllä niin nopea vilkaisu, etten huomannutkaan. :D
Yöunet,kyllä mää aika monta kertaa vilkaisin mutt et sää huomannut kun olit itse selin;))
- Tok-Fia
jou.m kirjoitti:
Tokis ettet kuorsannut;)
Sulla on kova flunssa päällä?Muista mustaviinimarja mehu vaikka rommi kyllä on kuumana tehokkaampaa;)
Eip sun tarvii kadehtii kivasti kirjotat itsekkin;)lauantai-iltana,mutta en kuumana kun en tykkää...ei auttanut:))alkoi vaan päässä kummasti pyörimään:))
kotimies kirjoitti:
Tunnustan minäkin,kurkkasin myös, jos löytyisi juttuseuraa ,kun telkastakin tulee vain lässytyksiä &%
Löytyikö juttu seuraa?;)
Tok-Fia kirjoitti:
lauantai-iltana,mutta en kuumana kun en tykkää...ei auttanut:))alkoi vaan päässä kummasti pyörimään:))
Rommilla kun flunssaa parantaa voi sivuoireena tulla päänsärkyä ja huimausta;))Yleensä ohimenevää;)
Kuuma rommi on hyvää kun sekaan laittaa hunajaa;)- Tok-Fia
jou.m kirjoitti:
Rommilla kun flunssaa parantaa voi sivuoireena tulla päänsärkyä ja huimausta;))Yleensä ohimenevää;)
Kuuma rommi on hyvää kun sekaan laittaa hunajaa;)yritin karran kuumana enkä saanut alas edes pientä ryyppyä...piti odottaa että jäähtyy:))no,nyt viimeks se helpotti oloa ainakin sillä tavalla että alkoi naurattamaan:))
- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Yöunet,kyllä mää aika monta kertaa vilkaisin mutt et sää huomannut kun olit itse selin;))
nä taisin olla se ujo .. :-o En kyllä yleensä enää ole - nuorempana kyllä .. Uskallan jo puhua ja .. hmm .. tyttöjen kanssa ..
- DoeJohn
Tok-Fia kirjoitti:
yritin karran kuumana enkä saanut alas edes pientä ryyppyä...piti odottaa että jäähtyy:))no,nyt viimeks se helpotti oloa ainakin sillä tavalla että alkoi naurattamaan:))
heittämässä kaatosateessa pari tuntia sitten vauhdikkaan kävelylenkin. Sitten alkoi paleltamaan törkeästi ja sormet oli aivan kohmeessa ettei chattaamisesta meinannu tulla mittään ..
½ kartio lasillinen sitä konjakkia .. nyt ei palele yhtään .. ja huoneenlämpöisenä otin :D - Tok-Fia
DoeJohn kirjoitti:
heittämässä kaatosateessa pari tuntia sitten vauhdikkaan kävelylenkin. Sitten alkoi paleltamaan törkeästi ja sormet oli aivan kohmeessa ettei chattaamisesta meinannu tulla mittään ..
½ kartio lasillinen sitä konjakkia .. nyt ei palele yhtään .. ja huoneenlämpöisenä otin :Doikeen kuumaan kylpyyn jos mua paleltaa..en tykkää konjakista joten sitä mulla ei ole kotona koskaan:))
- DoeJohn
Tok-Fia kirjoitti:
oikeen kuumaan kylpyyn jos mua paleltaa..en tykkää konjakista joten sitä mulla ei ole kotona koskaan:))
yleensä kuumassa suihkussa (=ei oo sitä ammetta eikä saunaa). Konjakinkin sain synttärilahjaksi taannoin. Ei sen puoleen, yllättävän hyvää lähimmät kollegat hommasivat kerättyään kolehdin. Kiitos vaan heille ..
Yritähän tokeentua .. köhi köhi .. :) DoeJohn kirjoitti:
nä taisin olla se ujo .. :-o En kyllä yleensä enää ole - nuorempana kyllä .. Uskallan jo puhua ja .. hmm .. tyttöjen kanssa ..
Että uskallat jo puhua ja vaihtaa vaatteita naisten läsnä ollessa (etkös sää sitä tarkoittanut);)
Niin ja kun me oltiin selät vastakkain niin se mun nenän puuterointi johtui siitä että se peili oli niin kätevä;))Ei kai ihminen uteliaisuudelleen mitään voi *kiillottaa jälleen sädekehää*;)- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Että uskallat jo puhua ja vaihtaa vaatteita naisten läsnä ollessa (etkös sää sitä tarkoittanut);)
Niin ja kun me oltiin selät vastakkain niin se mun nenän puuterointi johtui siitä että se peili oli niin kätevä;))Ei kai ihminen uteliaisuudelleen mitään voi *kiillottaa jälleen sädekehää*;).. mutta käytitkin vanhaa temppua! Hmm .. pitääpä ensi kerralla olla hereillä paremmin .. :D
Roikkuko läskit pahasti peilin kautta katsottuna? Kovasti eilen ja tänään yrittänyt poltella .. Tok-Fia kirjoitti:
yritin karran kuumana enkä saanut alas edes pientä ryyppyä...piti odottaa että jäähtyy:))no,nyt viimeks se helpotti oloa ainakin sillä tavalla että alkoi naurattamaan:))
Tai olut on ainoita melkeen mitä juon ja niitäkin aika harvoin nykyään se on toi syntymähumala sitä luokkaa;)
Kerran menin täpötäydessä ravintolassa juomaan muutaman kuuman rommin jonka jälkeen luulin vaihdevuosien alkaneen,ei meinaan eläissään ole ollut niin kuuma,paitsi saunassa;))DoeJohn kirjoitti:
.. mutta käytitkin vanhaa temppua! Hmm .. pitääpä ensi kerralla olla hereillä paremmin .. :D
Roikkuko läskit pahasti peilin kautta katsottuna? Kovasti eilen ja tänään yrittänyt poltella ..Ainakaan mitään läskiä huomannut;)
Mitä oot sitten polttellut tänään pinnaa vai ruokaa pohjaan?Vai tupakkaa niinkuin minäkin;)?
Koska ei tota köh hmmm..tarvii mitään kaloreita poltella;)- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Ainakaan mitään läskiä huomannut;)
Mitä oot sitten polttellut tänään pinnaa vai ruokaa pohjaan?Vai tupakkaa niinkuin minäkin;)?
Koska ei tota köh hmmm..tarvii mitään kaloreita poltella;).. läskiä kävin polttamassa kävellen pitkän matkan ja aikaa meni 1½h reippaassa sateessa .. tupakan jätin nuin 15v sitten tinutettua menemään reipasta vauhtia noin 5v ajan. Ei mitään hinkua enää takas ..
DoeJohn kirjoitti:
.. läskiä kävin polttamassa kävellen pitkän matkan ja aikaa meni 1½h reippaassa sateessa .. tupakan jätin nuin 15v sitten tinutettua menemään reipasta vauhtia noin 5v ajan. Ei mitään hinkua enää takas ..
Olis tarkoitus lopettaa polttaminen vuodenvaihteessa ja kauheeta psyykkausta käyn läpi itseni kanssa;)
Tällä kelillä on muuten mukava lenkkeillä,mut unohda se rasvanpoltto muualla kun paistinpannulla;))- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Olis tarkoitus lopettaa polttaminen vuodenvaihteessa ja kauheeta psyykkausta käyn läpi itseni kanssa;)
Tällä kelillä on muuten mukava lenkkeillä,mut unohda se rasvanpoltto muualla kun paistinpannulla;))painoni tippuu takas 70kg pintaan pikkuhiljaa ilman stressiä siitä. Nyt jotakin 75-76kg.
Tuosta tupakan lopetuksesta: Son helppoa, kun on motivaatio kohdallaan. Tiedän sen omasta kokemuksesta. Vaaditaan sitten oikeasti The motivaatio. Vaikeaa on muuten. Itse lopetin tuosta noin vuan eikä pahemmin ole sen jälkeen tehnyt mieli. Lämpimästi toivon onnistumista! DoeJohn kirjoitti:
painoni tippuu takas 70kg pintaan pikkuhiljaa ilman stressiä siitä. Nyt jotakin 75-76kg.
Tuosta tupakan lopetuksesta: Son helppoa, kun on motivaatio kohdallaan. Tiedän sen omasta kokemuksesta. Vaaditaan sitten oikeasti The motivaatio. Vaikeaa on muuten. Itse lopetin tuosta noin vuan eikä pahemmin ole sen jälkeen tehnyt mieli. Lämpimästi toivon onnistumista!Kannustuksesta,olen muuten ollut pari kertaa parin vuoden pätkiä polttamatta ja jotenkin sitä vaan aloitti uudestaan:/Motivaatio ja syyt lopettaa täytyy löytyä itsestä
ja uskoisin että muutama hyvä syy löytyy;)- DoeJohn
jou.m kirjoitti:
Kannustuksesta,olen muuten ollut pari kertaa parin vuoden pätkiä polttamatta ja jotenkin sitä vaan aloitti uudestaan:/Motivaatio ja syyt lopettaa täytyy löytyä itsestä
ja uskoisin että muutama hyvä syy löytyy;)se kun on kaiken A ja O :D
- tuffe
Pääsit näköjään naisen ikään :))) Vai meniköhän se nyt noin...
Yritin sulle runonkin rustata, mutta se hiivatin netin runokone tais pyörtyä X)
Oikein lämpimät onnittelut sinulle silti :)Ja yrittää päästä ylös,hiivatin polvet;))
Tästähän se naisen paras ikä alkaa johan sen polvista huomaa;)
Minkälainen se netin runokone on kun tolleen pyörtyilee?- tuffe
jou.m kirjoitti:
Ja yrittää päästä ylös,hiivatin polvet;))
Tästähän se naisen paras ikä alkaa johan sen polvista huomaa;)
Minkälainen se netin runokone on kun tolleen pyörtyilee?Voi niistä huonoista polvistakin joskus olla apua kun urhoot rientävät kilvan apua antamaan :)) Tai sitten ei...
Tällainen kone http://www.runokone.com/ Nyt uskallan jo lähettää linkin kun se mun runoni on pyyhkiytynyt pois ;) Jää aina sinne sivuille roikkumaan... tuffe kirjoitti:
Voi niistä huonoista polvistakin joskus olla apua kun urhoot rientävät kilvan apua antamaan :)) Tai sitten ei...
Tällainen kone http://www.runokone.com/ Nyt uskallan jo lähettää linkin kun se mun runoni on pyyhkiytynyt pois ;) Jää aina sinne sivuille roikkumaan...Mää kokeilin ja meinasin kuolla nauruun vähäks oli ainesta runoilijaksi;))
Vois mennä konttaukses jos oottais että urhot rientää apuun;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242423
- 951536
- 1191289
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa20993Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa251873- 52872
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19850MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795