Teetkö tilauksesta esim. 4 ruudun sarjakuvan?
Tekstin päättäisin itse, mallina voisit käyttää ihmisten valokuvia. Haluaisin antaa lahjaksi.
Jos kyllä, meilaile, ja ehdottomasti mainitse hinta.
Kiitos etukäteen.
[email protected]
Teetkö sarjakuvan
3
717
Vastaukset
- sarjiksesta
on nyt kyse?
Piirrän useimmiten lintuja, susia ja fantasia juttuja, mutta myös manga-tyyli on hallussa.
Millainen teksti ja tarina olisi?
Millä tyylillä piirrettävissä? Millaiset vaatimukset jäljelle?
Väri vai mustavalko kuvia?
Minulla on erinomainen kyky painaa mieleeni ihmisten piirteet ja kuvasta tunnistaa mallin samantien.- työ!!!
Meilaa vaan rohkeasti osoitteeseeni. Minä en noista tekniikoista ymmärrä yhtään mitään, ihan vaan akuankan satunnaiskuluttaja olen.
Ajattelin mustavalkoista. Pääasia, että ihmiset tunnistaisi kuvista. Tekstistä en ole vielä päättänyt, jotain ihan peruskamaa. Kuvassa voisi olla myös kissa.
Ainut vaatimus työn tekijälle on se, ettei repertuaariin kuulu epäkristillisiä töitä, olen uskova ihminen.
- ok :)
xxx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113824
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2352847
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392376- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181345
- 221271