Teetkö tilauksesta esim. 4 ruudun sarjakuvan?
Tekstin päättäisin itse, mallina voisit käyttää ihmisten valokuvia. Haluaisin antaa lahjaksi.
Jos kyllä, meilaile, ja ehdottomasti mainitse hinta.
Kiitos etukäteen.
[email protected]
Teetkö sarjakuvan
3
672
Vastaukset
- sarjiksesta
on nyt kyse?
Piirrän useimmiten lintuja, susia ja fantasia juttuja, mutta myös manga-tyyli on hallussa.
Millainen teksti ja tarina olisi?
Millä tyylillä piirrettävissä? Millaiset vaatimukset jäljelle?
Väri vai mustavalko kuvia?
Minulla on erinomainen kyky painaa mieleeni ihmisten piirteet ja kuvasta tunnistaa mallin samantien.- työ!!!
Meilaa vaan rohkeasti osoitteeseeni. Minä en noista tekniikoista ymmärrä yhtään mitään, ihan vaan akuankan satunnaiskuluttaja olen.
Ajattelin mustavalkoista. Pääasia, että ihmiset tunnistaisi kuvista. Tekstistä en ole vielä päättänyt, jotain ihan peruskamaa. Kuvassa voisi olla myös kissa.
Ainut vaatimus työn tekijälle on se, ettei repertuaariin kuulu epäkristillisiä töitä, olen uskova ihminen.
- ok :)
xxx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938