Tyttö gerbuni on 2 ja puol vuotta vanha ja sen kaksi siskoaan ovat kuolleita. se siis asuu nyt yksin terraariossaan, tai on asunut jo jonkin aikaa. Kun se jäi yksin se tuntui olevan hyvin pirteä ja viihtyvän kyllä yksin, vaikka gerbiilillä pitäisi olla aina joku kaveri. Sitten se on nyt lähiaikoina ollut vähän allapäin. Haluaisin siis sille nyt saman ikäisen kaverin, mutta en tiedä mistä. Paikkakunnallamme on vain yksi lemmikkikauppa, jossa ei ole myytävänä tällähetkellä gerbiilejä. Ja kasvattajiakaan ei ole kuopion seudulla, tai en ole ainakaan löytänyt. Vanhempani eivät ole antaneet vielä lopullista lupaa hankkia pikku ystävälleni kaveria terraarioonsa, mutta haluaisin nyt näin alustavasti kysellä, että tietääisikö joku mistä voisin hankkia semmoisen?
Mistä hankin?
5
239
Vastaukset
- Aanx
HmmHmm.. Lähin Kuopiota(minkä MINÄ tiedän) on ehkä Iisalmen eläinkauppa Yläsavon Lemmikit.
Yleensä siellä on gerbiilejä. Oon itekki ostanu sieltä :) =) Uskoisin että siellä on tälläki hetkellä. Mutta riippuu vähän siitä hyväksyykö sen sun gerbiili iteleen kaverin xD- hyppymyyrä
...että gerbiilini tottuisi uuteen kaveriinsa ajan kanssa, kun vain laittaisin totutus verkon terraarioon. :))
- Aanx
hyppymyyrä kirjoitti:
...että gerbiilini tottuisi uuteen kaveriinsa ajan kanssa, kun vain laittaisin totutus verkon terraarioon. :))
iha oikeessa oot :D
- Mimmu::
Gerbiilillesi on riskillistä hankkia kaveria enää, koska se on niin vanha ja tutustuttaminen on muutenkin hankalaa. Jos vanhempasikaan ei suostu uuden eläimen hankkimiseen, niin en suosittele. Toisaalta gerbiilillä pitäisi olla lajitovereita, mutta koska se on jo aika vanha, se voi viihtyä yksinkin, kunhan vain touhuat paljon sen kanssa. Voit myös ostaa sille kaverin jostain muusta kaupungista. Esim. Minä asun Espoossa ja ostin lemmikkini Henlsingistä, koska en pitänyt Espoon eläinkaupan gerbuista. Mutta muista, että niistä ei välttämättä tule kavereita!
- Lady_Duvert
Gerbiilläsi on jo kunnioitettavan paljon ikää. Se tottuu elämään itsekseen ja sitä paitsi uuteen kaveriin tutustuttaminen on tressaavaa. Gerbiilisi pärjää ihan hyvin ja saa viettää rauhallista vanhuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613