LUKEKAA! (tosi outoo)...

tyttö94:

tämä tapahtui n. 4 vuotta sitten.
asun siis nykyään kaupungissa, mutta silloin asuin valkealan selämpäässä, sellaisessa punaisessa maalaistalossa, nykyään pidämme sitä vain kesämökkinä.
oli aikainen kesäaamu, kun heräsin.
menin pihalle lähteäkseni pienelle kävelylle, kun yhtäkkiä jokin kaatoi minut.
kierähdin selälleni, ja huomasin suuren vitivalkoisen koiran toijottavan minua suoraan silmiin.
kummallisinta tässä jutussa on juuri se, että koira oli vain yöllä ilmaatunut pihapiiriimme, ja päättänyt jäädä jostain syystä asumaan luoksemme.
siitä lähtien joka aamu, tuo sama tuttu koira ilmaantui jostakin, ja se seurasi minua joka paikkaan, minne sitten meninikin.
ja aina kun menin pois pihasta, niin se juoksi perääni, ikään kuin suojellakseen minua.
minusta ja koirasta tulikin pian parhaat kaverit, ja minä syötin sitä, annoin sille kaulapannan sekä nimen, ja opetin sen tavoille.
koko perhe rakasti tuota koiraa.
mutta sitten alkoi tulla syksy, ja äiti oli päättänyt hankkiutua eroon koirasta ennenkuin lumi sataisi maahan. niin siis eräänä päivänä äiti kutsui jonkun miehen, joka otti koiran autoonsa, ja vei muiden löytökoirien pariin.
mutta minä vieläkin neljän vuoden päästä muistan ne siniset,lempeät silmät, jotka halusivat kertoa minulle jotakin, jota en ymmärtänyt.
ja välillä mieleeni tuli, että se koira saattoi olla joku kuollut omainen, joka tuli varoittamaan tai kertomaan jotain.
mitä luulette, pistäkää kommenttia, en minä pure!

13

2458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuli vaan...

piti vaan sanoa että ite oon asunu kans selänpäässä (opistolla) ja muistan että kuulin juttua kummallisista miehistä tms. joita joku yöaikaan näki hiippailevan siellä rakennusten lähellä...outoa, ja pelottavaakin..kun miettii miten korvessa se mesta on :

• tyttö94:

meijän (mökille) tuli kerran viime keväänä jotain miehiä, jotka hiippaili siel meijän pihal, isä sano niit murtovarkaiks, vaikkei ne mitään varastanukkaan.
        ja kun vielä asuin siel, nii meijän talon edessä sijaitsevalla pellolla hiippaili kerran yöllä joku mies.
        olin jomassa, kun katoin ikkunasta pellolle, ja sieltä se minuu tuijotti kun huomasin sen, ja huusin isälle, ja se lähti pellolle muikanaan ilmakivääri,(ihan vaan pelotellakseen sitä ukkoo).
        kuulemma se lähti juoksemaan niin kovaa, että lumi pöllys sen perässä.
        muutenki meijän tontilla on usein hiippaillu jotain miehii.
        outoo...

• tyttö94:
        tyttö94: kirjoitti:

meijän (mökille) tuli kerran viime keväänä jotain miehiä, jotka hiippaili siel meijän pihal, isä sano niit murtovarkaiks, vaikkei ne mitään varastanukkaan.
        ja kun vielä asuin siel, nii meijän talon edessä sijaitsevalla pellolla hiippaili kerran yöllä joku mies.
        olin jomassa, kun katoin ikkunasta pellolle, ja sieltä se minuu tuijotti kun huomasin sen, ja huusin isälle, ja se lähti pellolle muikanaan ilmakivääri,(ihan vaan pelotellakseen sitä ukkoo).
        kuulemma se lähti juoksemaan niin kovaa, että lumi pöllys sen perässä.
        muutenki meijän tontilla on usein hiippaillu jotain miehii.
        outoo...

viime kesään olin puhumassa kännykkään mökin rappusilla siskolleni.
        yhtäkkiä kuulin hiekan rahisemista takaantani, ja sitten käännyin ympäri.
        en nähnyt ketään, ja sitten siskoni sanoi yllättäen, että puhelin oli juuri äsken pätkinyt ihan mahdottomasti...
        ja kerran kuulin lähimetsästä rummutusta, ja jonkun miehen huutoa, sellasen känniläisen huutoa. oli ihan keskikesä, kun kuulin sitä, ja soitin hädissäni isälle ja äidille.
        ne vaan sano että mun pitäis mennä sisään, laittaa ovi lukkoon, ja tarkistaa, että onko ikkunat kiinni.
        voisin kertoa loputtomiin näistä oudoista ilmiöistä...

• .....

en nähnyt ketään, ja sitten siskoni sanoi yllättäen, että puhelin oli juuri äsken pätkinyt ihan mahdottomasti...
        ja kerran kuulin lähimetsästä rummutusta, ja jonkun miehen huutoa, sellasen känniläisen huutoa. oli ihan keskikesä, kun kuulin sitä, ja soitin hädissäni isälle ja äidille.
        ne vaan sano että mun pitäis mennä sisään, laittaa ovi lukkoon, ja tarkistaa, että onko ikkunat kiinni.

Se on vaan elämää...

• Enna-lisa
        ..... kirjoitti:

Se on vaan elämää...

Koirasta tulee todellakin mieleen...reinkarnaatio.

• se olisi kummittelua ja

epänormaalia jos keskikesällä EI kuuluisi känniläisten ölinää. Hehee, tuo oli kyllä hyvä... Missä hiton kaapissa sitä elää jos pitää noita juttuja kummitteluna?

• atatat

oliko se lähellä saanjärveä. meillä mökki ens kesänä sieltä

• tyttö94:
        atatat kirjoitti:

oliko se lähellä saanjärveä. meillä mökki ens kesänä sieltä

juu, mökiltä on noin puol kilsaa saanjärvelle!

• sdttrr

nii jäi vähän epäseleväksi, että mikä nuisa on outoa tai kummallista?

• tyttö94:

siis ensinäkin ne koiran silmät.
        ne olivat ihankuin ihmisen, ja kun se koira vain ilmaantui yöllä pihaamme, ja käyttäytyi niin inhimillisesti.
        sitäpaitsi se oli aika aavemmainen:
        hyvin suurikokoinen, vitivalkoinen turkki, ja siniset silmät.

• mök

siis ensinäkin ne koiran silmät.
        ne olivat ihankuin ihmisen, ja kun se koira vain ilmaantui yöllä pihaamme, ja käyttäytyi niin inhimillisesti.
        sitäpaitsi se oli aika aavemmainen:
        hyvin suurikokoinen, vitivalkoinen turkki, ja siniset silmät.

jos et lukis näitä palstoja enää.. tuntuu että kehittelet kummitusjuttuja jokaisesta erikoisesta asiasta mitä sulle sattuu, se ei ole tervettä noin nuorelle tytölle... eli ota 2kk tauko näille palstoille ja jätä myös kummituselokuvat katsomatta!

• Kannibaali hihhulit

Tulee se yks supernaturalin jakso mieleen missä oli niitä tyyppejä jokka oli ihmisiä ja oli täysin hulluja. Ne on ottanu eri tyyppejä kiinni ja käyttäny niitä metästykseen. Sitten ne varmaan söiki ne vielä. Se oli sairas jakso, tulee mieleen nuista miehistä se jakso. Ei sitä tiedä jos ne yrittää viedä ja käyttää johonkin ihan omaksi ilokseen. Ei sitä tiedä mitä mehtässä on. Sairaita kyllä ihmiset ovat. Suomessakihan on tapahtunut kannibalismia. Aika paha jos siellä sinun mökin ääressä liikuskelee kannibalisteja jotka odottavat oikeaa siirtoa.

Että sinä menet ulos vaikkapa tai jotakin. Yritä löytää se koira että selviää sitten paremmin mitä se oikein halusi se koira. Vaikka se koira ei olisi kuollut, silti se koira voi yrittää kertoa jotakin. Näin yhdessä tieteenkuvalehdessä sellaisen koiran millä oli siniset silmät ja sen turkki oli vaalea. En tiedä oliko se sinun koirasi sokea mutta ainakin tieteenkuvalehdessä se oli sokea koira. Sokeakin muuten näkee paljon, että ei kannata aliarvioida sokeutta. Koiralla on hyvät aistit, joten vaikka koira olisi sokea niin se osaa aistia missä on mitäkin.

• on se

että otitte ihanan koiran vain ns. kesäkoiraksi ja luovuitte siitä syksyn tullessa. Miksi ette heti luovuttaneet sitä löytykoirien pariin? On eläinrääkkäystä antaa koiran kiintyä sinuun ja hylätä se sitten.

Miltään reinkarnaatiolta tapaus ei kuulosta, vaikka on totta että tapaus on selkäpiitä karmiva tarinana ja vallan hirveä joka suhteessa, mutta vain siksi, että kyse on eläinrääkkäyksestä, joka on aina karmivaa kuultavaa.

Toivon koiralle kaikkea hyvää. Sinulle toivon muuttoa kaupunkiin, ettet tule aivan seinähulluksi kun näet ihmisiä tai kuulet puhetta. Myös isäsi voisi silloin tottua ihmisiin niin ettei jaksaisi juosta kadulle haulikon kanssa aina kun kadulla kulkee kadunmies.

Hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta perheellesi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe