pitääkö paikkansa?
Jos kirjotat jottain vastausta tänne tai keskusteluun yleensä.
ja sitten palaat edellinen sillä taaksepäin niin vastauksesi poistuu?
ja sitten syytetään seriffiä poistamisesta?
jossss
24
1067
Vastaukset
- nimeltä Beckman
Luulen,tiedän,luulen..jos kysyy kun ei vastata tai päinvastoinniin viitataan kintaalla...
- Ak:n lapio
Oinas makaa skorpionin kravun kääntöpiirissä. Ja sillä on nisät suomustettu paljaaksi aivan.
- Pirre*
nyt niin niin viisasta, jotta oikkeen..
- Ak:n lapio
Pirre* kirjoitti:
nyt niin niin viisasta, jotta oikkeen..
Totta, totta.
- . .
oikein
- . . .
oikein
- . . ...
oikein
- tinnun...
Kuinka sinulta onnistuu tuo massapostitus,, minulle tulee, jos vahingossa lähetän toista kertaa samaa viestiä, koneeseen punaisella teksti massapostitus kielletty??
- tinnun.....
tinnun... kirjoitti:
Kuinka sinulta onnistuu tuo massapostitus,, minulle tulee, jos vahingossa lähetän toista kertaa samaa viestiä, koneeseen punaisella teksti massapostitus kielletty??
Sinähän pelaatkin pisteillä,, no niin nyt ymmärrän ainakin tän jutun, muu onkin ihan Hebreaa...
- olla kotonaan
tinnun... kirjoitti:
useampi tietokone. :)
Tunnen ainakin yhden tuttavan jolla niitä on kolme eri yhteyttä kotonaan. - verran nois
tinnun..... kirjoitti:
Sinähän pelaatkin pisteillä,, no niin nyt ymmärrän ainakin tän jutun, muu onkin ihan Hebreaa...
näyttää olevan pisteitä joka viestissä
- avaa ne
verran nois kirjoitti:
näyttää olevan pisteitä joka viestissä
ja katso sieltä
- eks ny tiiä
avaa ne kirjoitti:
ja katso sieltä
että ainoostaa otsikossa oleva teksti vaikuttaa massapostitukseen, eikä sen viestin sisältö! Talitintti..
- räkättirastas
eks ny tiiä kirjoitti:
että ainoostaa otsikossa oleva teksti vaikuttaa massapostitukseen, eikä sen viestin sisältö! Talitintti..
itte oot.....
- vaan
Jos menet edellisellä taaksepäin niin sinä palaat siihen pisteeseen sivuhistoriassa joka oli ennen vastauksen kirjoitusta.
Tilanne korjautuu siten kun painat päivitä nappia, silloin tulee näkyviin uusin sivu jossa on se sinun viestisi.- siilityttö55
hei me osataan.
Joka päivä oppii jotain uutta.
Itse opiskellut tietsikalla ja saanut jo kerran tukkoonkin jopa tään.. - Ak:n lapio
siilityttö55 kirjoitti:
hei me osataan.
Itse opiskellut tietsikalla ja saanut jo kerran tukkoonkin jopa tään..Tukkoon oot kentie saanu pystyn nenäsi, et porttaalia.
- yhtään
siilityttö55 kirjoitti:
hei me osataan.
Itse opiskellut tietsikalla ja saanut jo kerran tukkoonkin jopa tään..ihmettele sitä. Ei tunnu toi järki sulla muutenkaan pelaavan
- siilityttö55
yhtään kirjoitti:
ihmettele sitä. Ei tunnu toi järki sulla muutenkaan pelaavan
OON HUOMANNUT ETTÄ TUKKOILEE se muillakin.
Eli joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. - sssv
siilityttö55 kirjoitti:
OON HUOMANNUT ETTÄ TUKKOILEE se muillakin.
Eli joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.et varmaankaan ole?
- siilityttö55
Vastaan yykaakoolle:
Voinkohan ja osaankohan vastata miksi minua ei hyväksytä mihinkään.
ei edes kuolema pitänyt minua vaan 2 enkeliä toi takasin tänne kipujen ja kärsimysten maailmaan. Mutta kun tapasin Jeesuksen hänen luonaan tunsin hyväksynnän ja sen suuren Rakkauden...
Ja lisäksi on ajettu pois monesta seurakunnasta eli eivät oo huolineet mua seurakuntaansa.
Ehkä oon liian pienikokoinen ja ehkä tihrusilmäinen ehkä piikkini tietämättäni pistävät, vaikka olen vain tälläinen,
mutta olen sanonut siilin kanssa ei kannata ruveta painimaan koska,
Piikkini ovat neulaakin terävemmät ja terästäkin vahvemmat.- koskaa
tullut vilasseeksi peiliin, ehkä se syy löytyy sieltä, miksi sinua ei ole minnekkään huolittu?
- ja milloin
tämä yykaakoo kysyi jotain ja nyt sinä vastaat.
En ole huomannut kysymystä. - siilityttö55
ja milloin kirjoitti:
tämä yykaakoo kysyi jotain ja nyt sinä vastaat.
En ole huomannut kysymystä.Raukka poisti.
Mutta käänsi selkänsä en puhu ton kanssa tai sinnepäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2785809Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373376Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432617"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741624- 641047
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9845Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123843Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10788