Yritän saada ratsutilan yksityiskäyttööni ensi kesänä yhdeksi viikonlopuksi (tai ainakin vuorokaudeksi). Olisiko sinne innokkaita lähtijöitä? Kyselen näin ennakkoon, sillä lähden piakkoin Arroy de la Mielin huvilalleni ja tietyt järjestelyt on suoritettava hyvissä ajoin.
Kesä 2007
108
3364
Vastaukset
- tinnun
ettkös sinne huvilalle tarvitse matkaseuraa..Hyristee tinnun
- King Kale
Kaikenlainen matkaseura on tervetullutta. Tietty raja tietysti pidetään niin tasossa kuin määrässäkin.
- Tante Augusta.
Kylla, kylla, lahden oikein mielelani, jos vain seura on nin kulturellia ja sofistikoituneeta, kuin teida viime Kartano-lomala.
Aiva poskipaat hehkuen mina lukin se viestiketju, kun olitte kirjoittanu kokemuksene. Hurmaavaa!
Saako jo ennakko ilmaantua? Laitta han vaan tiedot, minne menetaan. Ja tarkempi tid.- King Kale
Tantta hyvä. Ilmoitan tarkemmat tiedot ensi keväänä kun ajankohta lähenee.
Tämä viesti on vain esikyselyä, löytyykö innokkuutta vai ei.
Mutta hyvä, jos Sinäkin Tantta viihdyit Kartanolla, en kyllä nähnyt Sinusta edes peräsulkia. - Tante Augusta.
King Kale kirjoitti:
Tantta hyvä. Ilmoitan tarkemmat tiedot ensi keväänä kun ajankohta lähenee.
Tämä viesti on vain esikyselyä, löytyykö innokkuutta vai ei.
Mutta hyvä, jos Sinäkin Tantta viihdyit Kartanolla, en kyllä nähnyt Sinusta edes peräsulkia.Mina ei ole ollut Kartanosa, nut vaarinkasitus.
Ketjua mina lukin vaan, ja skrattade (mika se suomeks?) nin paljo. Paattin lahtea mukkan, jos se minule suoddaan. Ja jos samma människor olevat mukana. - King Kale
Tante Augusta. kirjoitti:
Mina ei ole ollut Kartanosa, nut vaarinkasitus.
Ketjua mina lukin vaan, ja skrattade (mika se suomeks?) nin paljo. Paattin lahtea mukkan, jos se minule suoddaan. Ja jos samma människor olevat mukana.Anteeksi tuo väärinkäsitys, luin kai liian nopeasti viestisi.
En tiedä vielä, onko samma människor, se riippuu aivan ihmisten kiinnostuksesta.
Mutta saanko udella tädin ikää, vai olenko liian epäkohtelias? Pidän kyllä vanhemmistakin rouvista. - Tante Augusta.
King Kale kirjoitti:
Anteeksi tuo väärinkäsitys, luin kai liian nopeasti viestisi.
En tiedä vielä, onko samma människor, se riippuu aivan ihmisten kiinnostuksesta.
Mutta saanko udella tädin ikää, vai olenko liian epäkohtelias? Pidän kyllä vanhemmistakin rouvista.Kulla sita ikaa saa tiedustaa. Var så god.
- Pikkanen sisko
jos vain mukaan otetaan. Saanko sitten esitellä uusia bikineitäni siellä? Ne on kokoa 56 ja aika nätit.
Ja muuten, moneltako linja-auto lähtee?- King Kale
Olet tervetullut muotoinesi ja bikineinesi mukaamme, sillä et erotu massasta. Kartanossakin taisi keskipaino naisilla olla tuossa 100 kg tienoilla.
- Lopen Uupuneet ry.
Meitä on 220, onko liikaa? Täytyykö tehtä seulontaa? Teen sangken mielelläni seulontatyön esim. yhtistyksemme pikkujoulussa ensi viikon lauantaina.
Kunnioittaen
Uljas Punkka
puheenjohtaja- Ex-missi
Unohdit minut, joten meitä on siis 203 Lopen uupunutta.
- King Kale
Voimme hyväksyä jäsenistöstänne korkeintaan 1 %, eli 2.2 henkilöä, joka tässä pudotettaisiin kahteen henkilöön. Seulonta on hyvä tehdä pikaisesti ja antaa sitten kommentit valintaa varten. Erikoisuudet ovat suotavia ja ne on mainittava erikseen suositteluosiossa.
Herkistävää pikkujoulua toivottaen
King Kale
puheenjohtaja - King Kale
Ex-missi kirjoitti:
Unohdit minut, joten meitä on siis 203 Lopen uupunutta.
että otat osaa ensi viikon pikkujouluihin, missukka.
- Rauha Tauti
Jos meijä Aulis löytyy enne sitä ja tahtoo lähtee, ni miekii lähen, en muute. Tää tiijoks.
- Pertta-täti
Hyvänen aika, entisetkään matkapölyt eivät ole vielä laskeutuneet, kun jo uutta reissua suunnitellaan. En tiedä, jaksanko.
Minulla on samana kesänä omat 90-vuotisjuhlani, niiden valmistelut saattavat viedä kaiken tarmoni.
Mutta katsotaan nyt. Onko nuoria miehiä tulossa?- King Kale
Minulla on tapana katsastella vain nuoria naisia, jota kyllä Kartanossakin riitti. Nuorista miehistä en osaa sanoa juuta enkä jaata. Katsotaan nyt, ketä tämä kiinnostaa.
Ja Pertta, voit hyvinkin jäädä kotiisi viettämään 90-vuotispäiviäsi jos niin haluat. - Pertt-täti
King Kale kirjoitti:
Minulla on tapana katsastella vain nuoria naisia, jota kyllä Kartanossakin riitti. Nuorista miehistä en osaa sanoa juuta enkä jaata. Katsotaan nyt, ketä tämä kiinnostaa.
Ja Pertta, voit hyvinkin jäädä kotiisi viettämään 90-vuotispäiviäsi jos niin haluat.Huomaan kyllä, että olet minulle edelleen vihainen, koska luulet näköjään vieläkin, että se olin minä, joka rikkoi ne golf-kärrysi.
Mutta usko nyt jo, että se en ollut minä. En voi paljastaa, missä olin kyseiseen aikaan, mutta voin vihjata, että se liittyy siihen läheisen maalaiskartanon karjasuojaan ja omistajan poikaan... - King Kale
Pertt-täti kirjoitti:
Huomaan kyllä, että olet minulle edelleen vihainen, koska luulet näköjään vieläkin, että se olin minä, joka rikkoi ne golf-kärrysi.
Mutta usko nyt jo, että se en ollut minä. En voi paljastaa, missä olin kyseiseen aikaan, mutta voin vihjata, että se liittyy siihen läheisen maalaiskartanon karjasuojaan ja omistajan poikaan...ja kaunat unohdettu Pertta-hyvä.
Jos vastaukseni oli kylmä, sydämeni on kuitenkin lämmin aina sinulle Pertta.
- DancingMatilda
Muistelen että olen jo aiemmin kertonut tanssiryhmästämme, joka esiintyy halpahintaisesti. Nyt on joukkoomme liittynyt myös epygtiläisiä agrobaatteja, joten ryhmämme on todella korkealuokkainen.
Tulisimme mieluusti esiintymään tilaisuuteenne, meitä on 16, palkkio, matkakorvaus, päivärahat ja ateriat alv.
Taitoihimme ja repertuaariimme nähden hinta on naurettavan alhainen.- King Kale
jonkinlaisen tason juhlissamme. Halvalla ei hyvää saa, se on todettu jo moneen kertaan.
- DancingMatilda
King Kale kirjoitti:
jonkinlaisen tason juhlissamme. Halvalla ei hyvää saa, se on todettu jo moneen kertaan.
Voinhan minä toki nostaa hintaa, ei siinä mitään.
Sopiiko, että hinta on kolminkertainen? Sillä hinnalla kyllä ainakin minä, arvoisa puheenjohtaja, tanssin sun kanssasi aamuun. - King Kale
DancingMatilda kirjoitti:
Voinhan minä toki nostaa hintaa, ei siinä mitään.
Sopiiko, että hinta on kolminkertainen? Sillä hinnalla kyllä ainakin minä, arvoisa puheenjohtaja, tanssin sun kanssasi aamuun.sarkasmista tietyissä oloissa.
Osaatteko eroottista balettia? - DancingMatilda
King Kale kirjoitti:
sarkasmista tietyissä oloissa.
Osaatteko eroottista balettia?Mitä se on? Jotain kangasta? Jos ei puheenjohtaja siitä pidä, niin en sitten minäkään. Eikä koko ryhmä, ei sen puoleen.
Siis, osaammeko kyseistä tanssilajia? Hah-hah! Aivan varmasti osaamme. Kysymys onkin siitä, mitä me EMME osaa. Ja jos tulee joku vieras tanssi vastaan (siis noin kuvaannollisesti) me opettelemme sen. Se on niin yksinkertaista.
- Rva Sievänen
Ilmoitan täten, että olen hyvin hyvin pettynyt Teihin.
Tehän tiedätte, että minulla on kädet täynnä vuoden kuluttua tapahtuvaa Esperanton kokousta varten, enkä ehdi missään tapauksessa tähän kokoukseen sihteeriksi.Selkäni takana olette alkanut hääräilemään kokousta ennen Esperantoa.
Niin, tuota noin, noh..meillehän syntyi se juttu...Esperanton kokousta valmisteltaessa, tosin yksipuolinen teidän kannaltanne...
Sanonpahan vain, että jos uskallattekin vilkaistakaan ketään naispuolista kokoukseen osallistujaa, puhumattakaan että palkkaistte sihteerin, tulee tapahtumaan kaikenlaista:
Iltalehden lööpit tulevat kirkumaan!Tulen paljastamaan kaiken meidän suhteestamme yksityiskohtaisesti...
Tiedoksenne
Teidän rva Sievänen- King Kale
kiristystä. Siihen ansaan en lankea, olen sen yläpuolella. Mutta sain selville todellisen luonteesi, rouva Sievänen.
Mitä luulisit herra Sievisen sanovan käytöksestäsi?
- Aune.
Minä mukaan jos lähteä voisin,
kuten sieluni pohjasta soisin,
teille iloa rintaanne toisin,
muuten kotona turhaan vain loisin.
Lähdön eteen mä tekisin työtä,
siellä kanssanne viettäisin yötä,
meillä kaikilla onni ois myötä,
mua ettehän susille syötä?
Minä saapuisin pihalle talon,
kera ratsuni valkoisen, jalon.
Minä sytytän sydämiin palon,
tulen välistä Turun ja Salon.
Otan mukaani reipasta mieltä,
minä väisty en tutulta tieltä,
ilon ammennan edelleen sieltä,
missä käytetään huumorin kieltä. - Aina hauskaa olla pittää....
Oletkin oivaltanut meidän naisten hauskuuttamisen? No,hyvä,että pidät huolen,että hulvattomuus jatkuu!
- Rva Sievänen
hauskuttaa, vai että sillälailla!Sitä en tiennytkään.
Katsotaanpa sitten se hauskuuttaminen lööpeissä! - King Kale
Rva Sievänen kirjoitti:
hauskuttaa, vai että sillälailla!Sitä en tiennytkään.
Katsotaanpa sitten se hauskuuttaminen lööpeissä!uhkailuusi Sieväskä.
Miten herra Sievänen jaksaa? - Rva Sievänen
King Kale kirjoitti:
uhkailuusi Sieväskä.
Miten herra Sievänen jaksaa?hra puheenjohtaja,vaikka en millän ehtisikään, kun on niin kiiru niiden pakkailujen kanssa.
Totean ilomielin, että myös hra Sievänen on alkanut kyllästyä minuun.
Hän lähettäisi minut matkoihinsa vaikka heti! - King Kale
Rva Sievänen kirjoitti:
hra puheenjohtaja,vaikka en millän ehtisikään, kun on niin kiiru niiden pakkailujen kanssa.
Hän lähettäisi minut matkoihinsa vaikka heti!taitaakin olla fiksu ihminen.
Vaikka hyvän vaimon Sinusta vielä joskus joku saa (?), jos Sievänen irtisanoo sopimuksen. - rva S
King Kale kirjoitti:
taitaakin olla fiksu ihminen.
Vaikka hyvän vaimon Sinusta vielä joskus joku saa (?), jos Sievänen irtisanoo sopimuksen.Minä olen tässä kaiken pakkailun ohella alkanut miettimään, että tuo Matkoihinsa voisi olla kiinnostava kohde.
Jospa vaihtaisimme Esperanton-matkan Matkoihinsa-matkaan.En ole käynyt siellä vielä koskaan. - Pertta-täti
rva S kirjoitti:
Minä olen tässä kaiken pakkailun ohella alkanut miettimään, että tuo Matkoihinsa voisi olla kiinnostava kohde.
Jospa vaihtaisimme Esperanton-matkan Matkoihinsa-matkaan.En ole käynyt siellä vielä koskaan.Kieliopillisesti täysin väärin: "Alkanut miettimään".
Oikein sanottu:"Alkanut miettiä".
Muuten ei huomauttamista, ihan miten vaan. - Pertta-täti
Rva Sievänen kirjoitti:
hra puheenjohtaja,vaikka en millän ehtisikään, kun on niin kiiru niiden pakkailujen kanssa.
Hän lähettäisi minut matkoihinsa vaikka heti!Kieliopillisesti on väärin: "...lähettäisi minut matkoihinsa."
Oikein sanottu: "...lähettäisi minut matkoihini."
Jos olen oikein tai oikein väärin ymmärtänyt.
- Fröken Blå
Oi, kuinka sattuikaan nyt dåligt! Jag ska resa koko kesäksi till min dotter, joka on saanut vauvan. Olen luvannut mennä vauvelia hoitamaan.
- Fru Sievänen
Vet ni va?Ni kan ju resa till er dotter naturligtvis, men får jag föreslå en sak:
Tantten-Bertta, eller Olivia Koo, skulle ni lite titta efter puheenjohtaja, det är nämligen so att jag också inte hinner till kokous, jag nämligen skall förberedda följande kokous.
Trävlig resa!
Hörs senare
Er käräste fru Sievänen - Pertta-täti
Fru Sievänen kirjoitti:
Vet ni va?Ni kan ju resa till er dotter naturligtvis, men får jag föreslå en sak:
Tantten-Bertta, eller Olivia Koo, skulle ni lite titta efter puheenjohtaja, det är nämligen so att jag också inte hinner till kokous, jag nämligen skall förberedda följande kokous.
Trävlig resa!
Hörs senare
Er käräste fru SievänenViestissä puhutaan jotain minusta. Koska en kyseistä kieltä ymmärrä, vaadin ehdottomasti, että kaikki se, mitä minusta puhutaan, puhutaan suomen kielellä.
Olen entinen äidinkielen ja historian lehtori, 47 vuotta opetin kurittomia kakaroita ja yritin tehdä heistä yhteiskuntakelpoisia.
Olen kyllä lukenut vieraita kieliä, mm. pitkän pelgian, mutta kuten sanottu, tuota kummallista kieltä en ymmärrä. Olisiko saamea tai sitten jotain, jota puhutaan esim. entisen Jugoslavian alueella? - fru S
Pertta-täti kirjoitti:
Viestissä puhutaan jotain minusta. Koska en kyseistä kieltä ymmärrä, vaadin ehdottomasti, että kaikki se, mitä minusta puhutaan, puhutaan suomen kielellä.
Olen entinen äidinkielen ja historian lehtori, 47 vuotta opetin kurittomia kakaroita ja yritin tehdä heistä yhteiskuntakelpoisia.
Olen kyllä lukenut vieraita kieliä, mm. pitkän pelgian, mutta kuten sanottu, tuota kummallista kieltä en ymmärrä. Olisiko saamea tai sitten jotain, jota puhutaan esim. entisen Jugoslavian alueella?det är muinaisnorskaa,jag puhu bara muinaisnorska,minä niin gammal.
- minulle rahaa
minä hjuva Ludmila lahelta Ensoa (njet Stoora), paaseeko mukaan??kielitaito ootsin harasoo, mjyös soomi.
- Hulda-tätsykkä
hyvä Ludmila.
Oikein huuva, et sinä ei nut paase muka, ku sinul raht loppu. - King Kale
Hulda-tätsykkä kirjoitti:
hyvä Ludmila.
Oikein huuva, et sinä ei nut paase muka, ku sinul raht loppu.voi nätille tytölle pientä avustusta antaa, älä Hulda-täti mene heti tyrmäämään.
- Aina Karvanen
Onko hoidettu? Onko yhtään edes mietitty, suunniteltu, ajateltu? Ei hätää, Ainan Hyvän Tuulen Pitopalvelu tekee tyhjästäkin hyvää!
Henkilömäärä ja summittaiset toiveet ruuan laadusta riittävät.
On kotiruokaa, roskaruokaa, eksoottista, tulista, syötäväksi kelpaamatonta, ihan miten vain, kaikkea löytyy.- King Kale
edes miettiä ruoka-asioita, tilaisuushan on vasta ensi kesänä.
Mutta lupaan Aina, että pidän pitopalvelusi mielessä kun ruokahuoltoa suunnitellaan. - Iso musta verkkokalastaja
Mää vaa tieroks saata, et mää kalasta Rymättylä erustal ja siäl liikku hyvä silakka. Jos va o tarvis ni mää saa noppiastki se toimitettu sin. Enk mää pal mittä siit, ku muijaki pääse mukka sihe viikoloppuse. Et täl viissi.
- Pertan klooni
Iso musta verkkokalastaja kirjoitti:
Mää vaa tieroks saata, et mää kalasta Rymättylä erustal ja siäl liikku hyvä silakka. Jos va o tarvis ni mää saa noppiastki se toimitettu sin. Enk mää pal mittä siit, ku muijaki pääse mukka sihe viikoloppuse. Et täl viissi.
Silakka on kyllä hyvä kala, mutta ei ehkä tarpeeksi arvokas tulevaan tapahtumaan.
Saisitko ongittua kylmäsavulohta tai ruijanpallasta? - Pertta-täti
Pertan klooni kirjoitti:
Silakka on kyllä hyvä kala, mutta ei ehkä tarpeeksi arvokas tulevaan tapahtumaan.
Saisitko ongittua kylmäsavulohta tai ruijanpallasta?Mitään en enää ihmettele. Jos on joku toinen minunlaiseni, oikein kloonina, niin tervetuloa vain elämään kauniina, rohkeana, rikkaana ja iättömänä.
Tosi kylläkin on, että ei toista minun kaltaistani voi olla. Olen ainutlaatuinen, unique. - Aina Karvanen
Iso musta verkkokalastaja kirjoitti:
Tulkaa toki ostoksille Ainan Hyvän Tuulen Silakkasaaviin, ei tarvitse kylmällä merellä kärvistellä. Meillä on aina tuoretta silakkaa, vuoden- ja vuorokaudenajasta riippumatta.
Silakka on arvokas kala ja maistuu kaikissa tilanteissa. Jos kuitenkin muuta arvokalaa haluaa, hopi-hopi Ainan Hyvän Tuulen Kalakauppaan.
Tänään tarjouksessa kultakalat kymmenen kappaleen pusseissa. - Iso musta verkkokalastaja
Pertan klooni kirjoitti:
Saisitko ongittua kylmäsavulohta tai ruijanpallasta?..mää vaa sano sanase. Kylmäsavulohi kuttee koko talve eikä see ol onkittavis enne ku vast myöhä kevääl. Ruijapallast taas ei voi onkit kosk uuret lakimääräykse kieltävä seen onkimise tääl Rymättylä erustal.
Mut erelleen see silakka o tuoret ja erullist kans otta. Jaa kyl sää siit arvokast saat ku paat hintta siihe kunnol pääl. Et tämmöttist täsä ny
- Pertta-täti
Minä lähden nyt etsimään kunnollisia, hyvin istuvia ratsastushousuja. Saappaat ja piiska minulla on jo.
Olen tottunut ratsastaja, istunkin mieluummin hajareisin kuin siveästi sivuttain.
30-luvulla naistensatuloissa istuttiin jalat samalla puolella, minä en koskaan pitänyt siitä.
En myöskään lierihatusta, jossa piti olla sulka.
Meillä oli kova kuri käytöksen suhteen, isä oli valtiopäiväedustaja ja kaiken piti olla viimeisen päälle.
Nyt otan elämän löysästi. Käytän push´uppeja ja stringejä.- King Kale
sitä pitää Pertta. Nykyajassa on pysyttävä mukana, maksoi mitä maksoi. Ihailtavaa ysikymppiseltä.
- Yngve Suikkanen.
Aiemmin en ole ollut seuramatkoilla. Näin ollen haluaisinkin kohteliaimmin tiedustella, mitkä ovat vähimmäismukaanottamistärkeysjärjestystarvikkeet?
Kyseinen matka huomioonottaen 1) hevoinen?
2) tallimestari?
3) hovimestari?
4) vahtimestari?
5) piirinmestari?
6) keittiömestari?
Yst. vast. täm. lehd. kontt. nimim. Turhaanko ujo?- Piirinmestari ainakin?
Parhaita tai lähes parhaita tarvitaan aina. Ota ihmeessä mukaan! Piirinmestari kuullostaa hyvältä!
Tuollainen,luultavasti sisukas treenaaja,pystyy hyviin suorituksiin?
- Ségoléne
Kerro, King Kale, huvilastasi!
Vaihtoehto sateiseen ikkunanäkymääni; nyt kyllä hiukkasen kirkastuu, ainakin täällä etelässä.- King Kale
on kaunis valkoinen espanjalainen tyypillinen huvila ovikaarineen ja takorautaisine ikkunapuitteineen. Tilaa on, makuuhuoneita kolme, samoin kylpyhuoneita, uima-allaskin pihalla, ei kovin suuri, mutta ihana sininen lämmin vesi, delfiinimaalaukset pohjassa.
Terassilta näkyy Välimeri, palmuja, talojen kattoja. Kaupungin kuhinaa ympärillä, vaan onneksi korkea muuri pitää uteliaat silmät poissa.
Kaikki tarpeellinen on lähellä ja kun ystävät tulevat käymään luonani, elämä hymyilee. Tervetuloa OliviaKoo, Hedwiina, Päyde, Aulicci, Pertta-täti, TA, Pikkumusta jne.
Vielä pari päivää ja aurinko taas paistaa... - OliviaKoo
King Kale kirjoitti:
on kaunis valkoinen espanjalainen tyypillinen huvila ovikaarineen ja takorautaisine ikkunapuitteineen. Tilaa on, makuuhuoneita kolme, samoin kylpyhuoneita, uima-allaskin pihalla, ei kovin suuri, mutta ihana sininen lämmin vesi, delfiinimaalaukset pohjassa.
Terassilta näkyy Välimeri, palmuja, talojen kattoja. Kaupungin kuhinaa ympärillä, vaan onneksi korkea muuri pitää uteliaat silmät poissa.
Kaikki tarpeellinen on lähellä ja kun ystävät tulevat käymään luonani, elämä hymyilee. Tervetuloa OliviaKoo, Hedwiina, Päyde, Aulicci, Pertta-täti, TA, Pikkumusta jne.
Vielä pari päivää ja aurinko taas paistaa...Jos sinä et olisi niin hemmetin hyvä puheenjohtaja ja vielä parempi ihminen, hauska ja huumorintajuinen, ottaisin kyllä kuvauksesi huvilastasi silkkana kehuskeluna.
Mutta minä tunnen sinut, etkä sinä ole taipuvainen sen enempää kehuskeluun kuin liioitteluunkaan.
Monen monta muistorikasta hetkeä olen minäkin kyseisellä huvilalla viettänyt. Muistelenpa vaikka eräitä syntymäpäiviä...no, ei sen enempää.
Meillä kaikilla on omat pikku salaisuutemme. - King Kale
OliviaKoo kirjoitti:
Jos sinä et olisi niin hemmetin hyvä puheenjohtaja ja vielä parempi ihminen, hauska ja huumorintajuinen, ottaisin kyllä kuvauksesi huvilastasi silkkana kehuskeluna.
Mutta minä tunnen sinut, etkä sinä ole taipuvainen sen enempää kehuskeluun kuin liioitteluunkaan.
Monen monta muistorikasta hetkeä olen minäkin kyseisellä huvilalla viettänyt. Muistelenpa vaikka eräitä syntymäpäiviä...no, ei sen enempää.
Meillä kaikilla on omat pikku salaisuutemme.Tarkoitukseni ei ollut kehua - puhua vain tosiasioista. Suukko.
- Pertta-täti
King Kale kirjoitti:
Vielä pari päivää ja aurinko taas paistaa...Muistanpa kerran, kun olin tulossa vierailulle, sinä laitoit sisäkkösi Consuelan ilmoittamaan, että olet vaimosi kanssa kiertomatkalla Andaluciassa.
Pois lähtiessäni näin, kuinka kurkit toisen kerroksen balconilta, luulit, että en huomannut, mutta huomasin kyllä. Punainen hiustupsusi vilahti nopeasti pois näkymättömiin.
Tietysti saa syyttää vain itseään, kun tulee ilmoittamatta, ja niin suuren seurueen kanssa (Kerimäen seurakunnan Kultaisen iän kerho), mutta hiukkasen vieraanvaraisuutta olisi ollut paikallaan, olenhan sentään suvun matriarkka. - King Kale
Pertta-täti kirjoitti:
Muistanpa kerran, kun olin tulossa vierailulle, sinä laitoit sisäkkösi Consuelan ilmoittamaan, että olet vaimosi kanssa kiertomatkalla Andaluciassa.
Pois lähtiessäni näin, kuinka kurkit toisen kerroksen balconilta, luulit, että en huomannut, mutta huomasin kyllä. Punainen hiustupsusi vilahti nopeasti pois näkymättömiin.
Tietysti saa syyttää vain itseään, kun tulee ilmoittamatta, ja niin suuren seurueen kanssa (Kerimäen seurakunnan Kultaisen iän kerho), mutta hiukkasen vieraanvaraisuutta olisi ollut paikallaan, olenhan sentään suvun matriarkka.Nyt Pertta-täti on tullut kyllä viimeisen päälle väärinkäsitys. En ole koskaan ollut punatukkainen, sen tiedät kyllä. Olen tumma ja nyt jo harmaantunut charmikas mies.
Kurkkijan on täytynyt olla velipuoleni Mats-Åke, joka oli huvilallani silloin, kun olin itse sillä kiertomatkalla.
En koskaan, en koskaan Pertta-täti jättäisi Sinua oven taakse, usko se. Olet minulle tärkeä, vaikka terävät sanasi välillä ottavat lujille.
Mutta pyydän anteeksi Mats-Åken puolesta, hän on ajattelematon "playboy", kuten tiedät. Hän ihailee suuresti Espanjan tulisia miehiä, eikä aina ajattele johdonmukaisesti siellä karkkimaassa. - pikkumusta57 ek
King Kale kirjoitti:
Vielä pari päivää ja aurinko taas paistaa.....rakas King, olet aina niin tavattoman kohtelias. Tämän Joulun suunnitelman olen jo kuitenkin ehtinyt lyödä lukkoon ja matkustan maanantaina viiden jälkeen Utopiaan kolmeksi viikoksi.
Toivotan Sinulle ja kaikille huvilallesi mukaan lähtijöille suuremmoista joulunaikaa. - King Kale
pikkumusta57 ek kirjoitti:
..rakas King, olet aina niin tavattoman kohtelias. Tämän Joulun suunnitelman olen jo kuitenkin ehtinyt lyödä lukkoon ja matkustan maanantaina viiden jälkeen Utopiaan kolmeksi viikoksi.
Toivotan Sinulle ja kaikille huvilallesi mukaan lähtijöille suuremmoista joulunaikaa.Olen käynyt Utopiassa monen monta kertaa ja tiedän, että se on ihana paikka. Viihdyt varmasti!
Hyvää joulua Sinulle myös ystäviesi parissa rakas Pikkumusta
- Eine T.
Olen palautunut Suomeen pitkältä, ihanalta, sukulaispoikani King Kalen kustantamalta, Kenian safarilta. Ihana, ihana matka. Kahdeksan viikkoa viidakossa ja kuusi viikkoa kierrellen pitkin ja poikin kaunista Kenian maata.
Sanoin en voi kuvata KK:n runsaskätistä anteliaisuutta. Samalla matkalla sain pitkästä aikaa tavata rakkaan Ulysseus-poikani isän, kuuluisan heimopäällikön.
Paluumatkalla poikkesin vielä Amsterdamissa tapaamassa King Kalen veli- ja sisarpuolia.
Heidän äitinsä on tehnyt pitkän ja ansiokkaan uran kyseisessä kaupungissa ja on nyttemmin siirtynyt Hampuriin.
Matkapölyistä puhdistauduttuani palaan kertomaan jännittäviä kertomuksia matkaltani.
Harmi, että Pauli-kummi on niin kaukana työmatkalla, olisin niin mielelläni tavannut sen kultaisen pojan.- King Kale
Mukavaa että olet turvallisesti kotimaassa. Koskaanhan ei voi tietää, mitä tuollaisella viidakkomatkalla tapahtuu. Rumempiakin on syöty.
Mitä kuuluu Ulysseuksen isälle? Vieläkö hänellä on riisitauti? Miesparan jalat ovat aivan vääntyneet muodottomiksi. Eikä ne hiuksetkaan tuoksu laventelille, kun sitä lantaa mätetään päivittäin päähän. Etkö jo sanonut, että se ei auta päänahan ihottumaan, päinvastoin.
Mutta Eine, tervetuloa kotiin, kyllä Sinua on kaivattukin. Viranomaiset etenkin, kävivät soittamassa ovikelloani joka toinen päivä ja kysyivät Sinusta kaikenlaista omituista. Miksiköhän, osaatko selittää? - Eine T.
King Kale kirjoitti:
Mukavaa että olet turvallisesti kotimaassa. Koskaanhan ei voi tietää, mitä tuollaisella viidakkomatkalla tapahtuu. Rumempiakin on syöty.
Mitä kuuluu Ulysseuksen isälle? Vieläkö hänellä on riisitauti? Miesparan jalat ovat aivan vääntyneet muodottomiksi. Eikä ne hiuksetkaan tuoksu laventelille, kun sitä lantaa mätetään päivittäin päähän. Etkö jo sanonut, että se ei auta päänahan ihottumaan, päinvastoin.
Mutta Eine, tervetuloa kotiin, kyllä Sinua on kaivattukin. Viranomaiset etenkin, kävivät soittamassa ovikelloani joka toinen päivä ja kysyivät Sinusta kaikenlaista omituista. Miksiköhän, osaatko selittää?Minulla on hirveä kiire joogatunnille, mutta sen verran varoitan, että jos vielä tulevat minusta kyselemään, älä ole tuntevinasi minua lainkaan.
Nyt on nimittäin kysymys äidistäsi, hän on sekaantunut (taas) johonkin skandaaliin (siihen liittyy myös poliitikkoja ja korkeita virkamiehiä) ja kun tietävät, että minä olen tavannut hänet viimeksi, tulevat sinulta kyselemään; meidän sukulaisuussuhteemmehan on tunnettu ympäri Eurooppaa. Luulen, että ne ovat Interpolin väkeä.
Pane ne isommat koirat lähemmäs porttia äläkä tosiaan päästä ketään vieraita lähellekään villaasi, ennenkuin olen keskustellut kanssasi.
Katso myös, ettei esim. kirjaston puhelimessa ole mikrofonia.
Palataan asiaan. - Ségoléne
King Kale kirjoitti:
Mutta Eine, tervetuloa kotiin, kyllä Sinua on kaivattukin. Viranomaiset etenkin, kävivät soittamassa ovikelloani joka toinen päivä ja kysyivät Sinusta kaikenlaista omituista. Miksiköhän, osaatko selittää?Mitä
voisi tehdä, saadakseen kutsun. En ole sukua,
haluaisin nähdä. Sinulla suurta sukua? - King Kale
Ségoléne kirjoitti:
Mitä
voisi tehdä, saadakseen kutsun. En ole sukua,
haluaisin nähdä. Sinulla suurta sukua?haluaisit? Huvilalleni Espanjaan?
Sukuni on suuri ja mittava, esi-isäni ja -äitini ovat olleet ahkeria ja aktiivisia.
Mitä voisit tehdä, että kutsun saisit? Heitän pallon Sinulle.
Tunnemmeko toisemme? - kun kuvailit itseäsi,
King Kale kirjoitti:
haluaisit? Huvilalleni Espanjaan?
Sukuni on suuri ja mittava, esi-isäni ja -äitini ovat olleet ahkeria ja aktiivisia.
Mitä voisit tehdä, että kutsun saisit? Heitän pallon Sinulle.
Tunnemmeko toisemme?tunnistin.
Äitini on suomalainen, isä Algeriasta. - Ségoléne
kun kuvailit itseäsi, kirjoitti:
tunnistin.
Äitini on suomalainen, isä Algeriasta.jos saan kaksoissisareni mukaan.
Kun kysyit tekemistä.
- Eetla Kinkeröinen
Pitäneekö paikkansa, että Huuskoset on kutsuttu Linnan juhliin? Näin ainakin Huuskoska väittää siinä kiertokirjeessä, joka kulkee ympäri kylää.
Lupasi tahallaan tuiskahtaa turvalleen Presidentin edessä, että varmasti huomaamme hänet televisiossa.
Minä vähän epäilen, kun muistan vielä viime talvelta, kun väitti Huuskoska, että hänen vanhin poikansa kruunataan jossain Afrikan takamailla kuninkaaksi.- Kelvin Huuskonen.
On aivan todellista, että meidät on kutsuttu Linnan juhliin, edustamme kyläyhdistystämme ja vaimoni on suorastaan häikäisevä ompelija Koikkalaisen suunnittelemassa ja valmistamassa iltapuvussa.
Pahoja puheita kyllä näkyy riittävän. - King Kale
Kelvin Huuskonen. kirjoitti:
On aivan todellista, että meidät on kutsuttu Linnan juhliin, edustamme kyläyhdistystämme ja vaimoni on suorastaan häikäisevä ompelija Koikkalaisen suunnittelemassa ja valmistamassa iltapuvussa.
Pahoja puheita kyllä näkyy riittävän.eikä Kelvin ole valehtelija. Joten huomenna kaikki ruudun ääreen juhlien kättelytapahtumaa katsomaan.
Suosittelen silti, että rouva yrittää pysyä pystyssä, eiköhän hänet huomata muutenkin. - pikkuserkku
King Kale kirjoitti:
eikä Kelvin ole valehtelija. Joten huomenna kaikki ruudun ääreen juhlien kättelytapahtumaa katsomaan.
Suosittelen silti, että rouva yrittää pysyä pystyssä, eiköhän hänet huomata muutenkin.Minäkin tunnen Kelvinin ajalta, kun hän oli Utön Marttojen sukelluksen opettajana.
Valitettavasti hän sai potkut, kun täytti happipullot vahingossa typellä.
Jäi meitä jokunen sentään henkiin. - King Kale
pikkuserkku kirjoitti:
Minäkin tunnen Kelvinin ajalta, kun hän oli Utön Marttojen sukelluksen opettajana.
Jäi meitä jokunen sentään henkiin.että Kelvinillä on lukihäiriö?
Nyt selvisi Utön Marttojen yhtäkkinen jäsenmaksujen romahdus. - Kelvin Huuskonen
pikkuserkku kirjoitti:
Minäkin tunnen Kelvinin ajalta, kun hän oli Utön Marttojen sukelluksen opettajana.
Jäi meitä jokunen sentään henkiin.Asiasta käytiin aikoinaan oikeutta, minä sain tuomion ja olen sen kärsinyt. En ole menossa ehdokkaaksi maalisvaaleihin enkä muutenkaan enää julkisuuden henkilö, joten voinet, pikkuserkku, jättää enemmän menneisyyteni penkomisen.
Olen siirtynyt sitäpaitsi sisämaahan. - Gunhild ja Kelvin Huuskonen
Joko nyt uskotte, että me todellakin olimme siellä! Todisteeksi siitä voisimme kertoa joitakin sisäpiirin juttuja, mutta se ei käy päinsä, koska jokaisen vieraan piti allekirjoittaa kutsukortin takana oleva vaitiololupaus.
Menomatkasta voimme sen verran kertoa, että kylänvanhin Giorgio Pikkarainen kyyditsi meidät kylätoimikunnan omistuksessa olevalla Ladalla Lahteen, josta astuimme junaan kaikessa komeudessamme. Meillä ei ollut Helsinkissä paikkaa, jossa olisimme voineet vaihtaa vaatteita, joten voitte arvata, että olimme komea näky Joensuusta Helsinkkiin menevässä Pendoliniossa.
Minun koristesulkani sipaisivat eräältä matkustajalta silmälasit lattialle ja Kelvinin rippipuvun takasauma repesi ennen Tikkurilaa. ja jotta kommellukset eivät olisi vielä loppuneet, meillä oli eväät menomatkaa varten Kelvinin isoisän vanhassa pahvisessa matkalaukussa, joka repesi haperoisuuttaan Korson kohdilla, kun lasisen maitopullon korkki oli pettänyt ja litra maitoa oli valunut laukun seinämän ja vuoren väliin.
Siinä olivat einekset levällään vaunun lattialla kuin Jokisen eväät konsanaan, nyt vain Huuskosen eväät. Konvehtööri laittoi Kelvinin siivoamaan ja siinä ne housutkin repesivät. Enhän minä voinut iltapuku päällä ryhtyä lattiaa luuttuamaan.
Onneksi oli mukana Valintatalon muovikassi, sinne ne eväät laitettiin, eihän siinä jännityksessä pystynyt mitään syömään. Linnassa syötiin sitten senkin edestä, tyhjennettiin muovikassi Keltaisen salin piojätteisiin ja täytettiin paremmilla sörsseleillä.
Nyt ollaan Helssinkin rautatieasemalla ja odotellaan junaa. Vähän on kylmä, kun jäi röijy Linnaan. Onneksi on ruokaa. - pikkuserkku
Kelvin Huuskonen kirjoitti:
Asiasta käytiin aikoinaan oikeutta, minä sain tuomion ja olen sen kärsinyt. En ole menossa ehdokkaaksi maalisvaaleihin enkä muutenkaan enää julkisuuden henkilö, joten voinet, pikkuserkku, jättää enemmän menneisyyteni penkomisen.
Olen siirtynyt sitäpaitsi sisämaahan.Unohdan menneet mielihyvin.
Psykoterapia lempisohvallani auttoi minua
onnettomuuden jälkeen
ja siirryin sukelluksesta greenille.
Puttaus vapauttaa arjesta ja psykedeliset
unenikin ovat muuttuneet vihreiksi. - Kelvin Huuskonen
pikkuserkku kirjoitti:
Unohdan menneet mielihyvin.
Psykoterapia lempisohvallani auttoi minua
onnettomuuden jälkeen
ja siirryin sukelluksesta greenille.
Puttaus vapauttaa arjesta ja psykedeliset
unenikin ovat muuttuneet vihreiksi.Minä olen rakas ainoastaan rouvalleni Gunhildille.
En muille. Rouvani on hyvin mustasukkainen, olenhan miessukukunnan parhaimmistoa.
- soopa jaarittelu
kuulu ennen muuta huuhaa palstalle. Tosin tämän palstan otsakkeeksi voisi muuttaa 60 huuhaa tai puutaheinää. Vastaisi paremmin sisältöä.
Onneksi ne täysin älyttömät seksikysymykset ja keskustelut sentään poistetaan. Ei näköjään edes ikääntyneiden ihmisten parisuhdeasioista pystytä keskustelemaan asiallisesti, todellisiin ongelmiin ja asioihin paneutuen.
Voin Reinoille ja muille vakuuttaa, että ei asia minua sinällään kenkuta eikä häiritse, koska on monia muita asiapitoisia topiikkeja, joissa osallistun keskusteluun. Olisi vain hauskaa vaihtaa omaan ikäryhmään kuuluvien kanssa mielipiteitä monista asioista niin ongelmista kuin myönteisistä kokemuksista.- Hassuttelija
Elämässä pitää olla vähän hauskaakin ja hassuttelua, mielestäni ne kuuluvat myös yli kuusikymppisille.
Tälläkin sivulla tämä on ainoa kymmenten viestien joukossa, joka on tällainen leikkimielinen. Sitä ei tarvitse lukea jos ei halua. Monia se viihdyttää, toisia kiihdyttää.
Ota kiristävä pipo äkkiä päästäsi! - OliviaKoo ek
mutta pitää edelleen paikkansa. Älä lue, hyvä nimimerkki, älä lue sellaista, mikä ei kiinnosta.
Sivu on täynnä ketjuja, tämä on vain yksi niistä.
Ei tämä ketju koko sivua täytä, sinun mieleisellesi keskustelulle on kyllä tilaa. - kiristääkö pipo
Hassuttelija kirjoitti:
Elämässä pitää olla vähän hauskaakin ja hassuttelua, mielestäni ne kuuluvat myös yli kuusikymppisille.
Tälläkin sivulla tämä on ainoa kymmenten viestien joukossa, joka on tällainen leikkimielinen. Sitä ei tarvitse lukea jos ei halua. Monia se viihdyttää, toisia kiihdyttää.
Ota kiristävä pipo äkkiä päästäsi!Mistä sinä tiedät, että minulla pipo kiristää. Väittävät tutut aivan muuta.
Ihmettelen vain, että miksi asiallisten tekstien joukkoon pitää sotkea huuhaata.
Kyllä minä vastaavia juttuja lueskelen, mutta menen silloin huuhaa-foorumille Kaikista foorumeista ei pidä tehdä sellaista.
Toisaalta miksi erityisesti eläkeläiset ovat valmiita leimaaman toisen, jos ei ole kaikissa asioissa samaa mieltä. Käytetään jopa aika ivallisia ilmaisuja. Kertooko se sivistyksestä, josta ilmeisesti olen jäänyt paitsi.
En usko, että huuhaan kirjoittaminen tai sen lukeminen myöskään jatkaa elämän pituutta. Kyllä se on muista asioista kiinni.
Kohta siirryn ikäni perusteella kirjoittelemaan seuraavaan ikäryhmään, jotta olkaa huoleta pian pääsette minun kannanotoista. Tahtoo vain olla, että siinä ikäryhmäsä on meitä miehiä jostakin ihmeen syystä vähän. Olisiko siitä kiinni, etteivät miehet ymmärrä huumoria. - Hassuttelija
kiristääkö pipo kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, että minulla pipo kiristää. Väittävät tutut aivan muuta.
Ihmettelen vain, että miksi asiallisten tekstien joukkoon pitää sotkea huuhaata.
Kyllä minä vastaavia juttuja lueskelen, mutta menen silloin huuhaa-foorumille Kaikista foorumeista ei pidä tehdä sellaista.
Toisaalta miksi erityisesti eläkeläiset ovat valmiita leimaaman toisen, jos ei ole kaikissa asioissa samaa mieltä. Käytetään jopa aika ivallisia ilmaisuja. Kertooko se sivistyksestä, josta ilmeisesti olen jäänyt paitsi.
En usko, että huuhaan kirjoittaminen tai sen lukeminen myöskään jatkaa elämän pituutta. Kyllä se on muista asioista kiinni.
Kohta siirryn ikäni perusteella kirjoittelemaan seuraavaan ikäryhmään, jotta olkaa huoleta pian pääsette minun kannanotoista. Tahtoo vain olla, että siinä ikäryhmäsä on meitä miehiä jostakin ihmeen syystä vähän. Olisiko siitä kiinni, etteivät miehet ymmärrä huumoria.Sinulle yllätyksenä ja ehkä muillekin, että tämähän ei olekaan täysin huuhaata. Meitä on sisäpiirin porukka, jotka todellakin olemme tehneet näitä matkoja (mm se Kartanon matka) ja tullaan tekemään edelleen. Keskustelupiiriin on kyllä soluttautunut muutama ylimääräinen henkilö, joita emme tunnista, mutta se ei haittaa, sillä tämähän on hauskaa ja ne uudet ihmiset vain värittävät lisää keskustelua.
Elämää ei kannata ottaa noin vakavasti, murheita riittää elämässä kannettavaksi jos vain niin haluaa. Lue sinäkin hymy huulilla näitä tarinoita ja ota itse kantaa ja lisää lusikkasi soppaan.
Ystävyydellä eräs hassuttelija. - tämän ketjun avasin
Hassuttelija kirjoitti:
Ota kiristävä pipo äkkiä päästäsi!ja ihan oikeasti oli hauska lukea tämä "pakina".
On niin pimeä päiväkin tänään lauantaina, jotta pieni hauskuus oli paikallaan.
Kiitos kirjoittajille! - Lukijamies
tämän ketjun avasin kirjoitti:
ja ihan oikeasti oli hauska lukea tämä "pakina".
On niin pimeä päiväkin tänään lauantaina, jotta pieni hauskuus oli paikallaan.
Kiitos kirjoittajille!Minustakin on mielenkiintoista lukea näitä sanoivat muut mitä tahansa. Hauskaa ajanvietettä ja vaihtelua muihin kirjoituksiin. itse en ole ottanut osaa,lukenut vain.
- pikkuserkku
Lukijamies kirjoitti:
Minustakin on mielenkiintoista lukea näitä sanoivat muut mitä tahansa. Hauskaa ajanvietettä ja vaihtelua muihin kirjoituksiin. itse en ole ottanut osaa,lukenut vain.
Lukeneista miehistä on aina pulaa.
Ilmottaudu kortistoon. - Lukijamies
pikkuserkku kirjoitti:
Lukeneista miehistä on aina pulaa.
Ilmottaudu kortistoon.Kortisto on täynnä. Onko muita vaihtoehtoja?
Olet viisas ihminen. - pikkuserkku
Lukijamies kirjoitti:
Kortisto on täynnä. Onko muita vaihtoehtoja?
Olet viisas ihminen.Täytyy maanantaina ottaa yhteyttä Brysseliin
asian johdosta.
Leppoisaa viikonloppua!
- Harrastelijamatkailija
Onko kukaan käynyt Kalaharin autiomaassa? Ajattelin ehdottaa Eine-tädille sitä seuraavaksi lomailukohteeksi. Jos vaikka laineet veisivät mennessään...
- Eine-täti
Sinäkö olet Kalahariin vettä vienyt? Oliko se sama reissu, jolla hakkasit kaikki puut Saharasta?
Minä se olenkin kyllä sellainen impi, että selviän tilanteessa kuin tilanteessa. Miten lie itsesi laita? - Harrastelijamatkailija
Eine-täti kirjoitti:
Sinäkö olet Kalahariin vettä vienyt? Oliko se sama reissu, jolla hakkasit kaikki puut Saharasta?
Minä se olenkin kyllä sellainen impi, että selviän tilanteessa kuin tilanteessa. Miten lie itsesi laita?väärinkäsitys Eine-täti. En tarkoittanut vettä kun puhuin laineista, vaan tarkoitin Laineita.
Sinä ja Edu-setä olette tunnettua sukua niin ajattelin, että jos rikas sukulainen sinut kustantaisi Kalahariin.
- OliviaKoo
Se on sitten lähtö lähellä. Hyvää matkaa, joulua ja perilläoloa. Ikävä tulee, sille ei mahda mitään, mutta sitä riemukkaampi on sitten jälleennäkeminen.
Mutkan kautta vaimolle myös terveisiä.- King Kale
Lähtö on tosiaankin enää tunneista kiinni. Sinulle myös Olivia hyvää joulua toivotan, vaikka elättelinkin pientä toivoa, että näkisimme huvilallani.
Kaikille muille ystävilleni myös, eli Pertalle, TA:lle, Pikkumustalle, Aulicille, Pauli-kummille, Hedwiinalle, Päydelle ja Pikkuserkullekin, ketään unohtamatta, oikein hyvää ja lämmintä joulua.
Nähdään taas!
- Rauha Tauti
Aulis tulloo kottii jouluks! Hää tulloo parahiks justiisa kuopukse syntymä aikoihi. Kahtee vuotee en oo nähnt Auliksest villaustakkaa, kyselt oon ja ehtint. Tirkkose hulttiopoika sano nähneesä Aulikse Keraval, mut eihä se piä ensikää paikkaasa. Aulisha onkii olt Konnusuol. Joha mie aattelinkii, jot ei meijä Aulis mikkää retale oo, ei se lähe noi vaa huitelemmaa.
Talles on Aulis olt, ei ensikää huonoil teil. Vähä ommaatuntoo kolkuttaa, ko välist aattelin, et jos ois kuitekii jonkuu huituka perrää lähtent.
Mut nythä se tiijetää. Kyl Aulis tulloo olemaa hyvillää, ko näkköö tään nyt syntyvän musikkasa. Ei oo nähnt viel eellistäkkää, Eugenia.
Nyt tulloo ilone joulu, nii ilone, jot ei toist tolkkuu.- pikkuserkku
sitähän varmaan tarvitset.
Imatran Palloveikkojen joukossa näin Auliksen viimeeksi harjoittelevan mahalaskua.
Tyylipisteitä ei saanut.
Vai et sinä kahteen vuoteen,,,hmmm,,,ja
siunatussa tilassa,,,koeputkessako lähtölaskenta...
Kummiksi tulisin, suosituksia löytyy. - Arvo Saha
pikkuserkku kirjoitti:
sitähän varmaan tarvitset.
Imatran Palloveikkojen joukossa näin Auliksen viimeeksi harjoittelevan mahalaskua.
Tyylipisteitä ei saanut.
Vai et sinä kahteen vuoteen,,,hmmm,,,ja
siunatussa tilassa,,,koeputkessako lähtölaskenta...
Kummiksi tulisin, suosituksia löytyy.Ota miut kummiks, älä pikkuserkkuu. Mie oon isoserkku-herkku.
- pikkuserkku
Arvo Saha kirjoitti:
Ota miut kummiks, älä pikkuserkkuu. Mie oon isoserkku-herkku.
Kummius on syytä kilpailuttaa.
Huomioikaa, edullisin tarjous on harvoin paras. - Rauha Tauti
pikkuserkku kirjoitti:
Kummius on syytä kilpailuttaa.
Huomioikaa, edullisin tarjous on harvoin paras.Mitä sie ihmine tarkotat? Kilpailuttaa? Oonks mie siu mielestäis semmone kaupalline, mite sitä sanotaa...tuote? Tai miu musikkain? Häpiä, sie!
Eukenil on kuus kummii, kettää ei oo tarvint kilpailuttaa, niiko sie tään asjan esität, kaik o suostuneet piene pako ees. Hyyvvii kummiloit hyö on olt. Kettää en oo ristijäisie jälkee nähnt enkä heistä mittää kuult, mut toe perrää, mitä vällii. Koha o kummit ja sil siisti. Laki ko vaatii nää kummit. - Beata Tirkkonen
..et eihä sen Eelikse sanomissii oo mittää luottamist. Oisit vaa iha het uskont ko mie sen siul sanoin.
Onk se Turakaise Vilho olt taas siu luon kyläs ku sie oot maha pystys siel, iha niiku asja ol enne ku sie sitä Eugenii?
No Hyyvvää Jouluu siul kuitekii, jossei täs olla yhteyves sitä enne.
- Unto Utelias
Kai sinä otat läppärin mukaasi, jotta voit lähettää viestejä haaremillesi?
- King Kale
Sinua Unto, mutta kun noin asiallisesti kirjoitat ja kysyt niin ilmoitan, että EN OTA läppäriä mukaani, sillä haluan rauhoittua ja unohtaa hetkeksi koko Suomen, arkiset asiat ym. Keskityn vain olennaiseen, eli lomailuun.
Untollekin hyvää joulua. - Unto Utelias
King Kale kirjoitti:
Sinua Unto, mutta kun noin asiallisesti kirjoitat ja kysyt niin ilmoitan, että EN OTA läppäriä mukaani, sillä haluan rauhoittua ja unohtaa hetkeksi koko Suomen, arkiset asiat ym. Keskityn vain olennaiseen, eli lomailuun.
Untollekin hyvää joulua.Enkä minä sinua, mutta vaikutat mielenkiintoiselta mieheltä. Tosin Pauli-kummi vaikuttaa vielä mielenkiintoisammalta. On ymmärtääkseni myös nuorempi, komeampi ja veträmpi.
Liekö tosissaan tämän Helgen kanssa? - King Kale
Unto Utelias kirjoitti:
Enkä minä sinua, mutta vaikutat mielenkiintoiselta mieheltä. Tosin Pauli-kummi vaikuttaa vielä mielenkiintoisammalta. On ymmärtääkseni myös nuorempi, komeampi ja veträmpi.
Liekö tosissaan tämän Helgen kanssa?oli totuuden siemen. Nimittäin siinä, että olen mielenkiintoinen mies.
Totuutta ei ole sitten ollenkaan tuossa väittämässäsi, että Pauli-kummi olisi mielenkiintoisempi, nuorempi, komeampi tai vetreämpi.
Faktat:
1) Olen Pauli-kummia 3 vuotta nuorempi (totuus löytyy syntymätodistuksesta)
2) Olen Pauli-kummia komeampi (gallup on pidetty tiistaina 20.10.2002 klo 19 Pelastakaa Merimetsot -syyskokouksessa Pernajassa)
3) Olen Pauli-kummia vetreämpi (Pelastakaa Merimetsot -kokouksen jäsenistö oli kokouksessa tästä yksimielinen)
Kysymykseesi Helgestä en osaa kommentoida. - Elvi-Ursula Porsaankorva-Tutti
King Kale kirjoitti:
oli totuuden siemen. Nimittäin siinä, että olen mielenkiintoinen mies.
Totuutta ei ole sitten ollenkaan tuossa väittämässäsi, että Pauli-kummi olisi mielenkiintoisempi, nuorempi, komeampi tai vetreämpi.
Faktat:
1) Olen Pauli-kummia 3 vuotta nuorempi (totuus löytyy syntymätodistuksesta)
2) Olen Pauli-kummia komeampi (gallup on pidetty tiistaina 20.10.2002 klo 19 Pelastakaa Merimetsot -syyskokouksessa Pernajassa)
3) Olen Pauli-kummia vetreämpi (Pelastakaa Merimetsot -kokouksen jäsenistö oli kokouksessa tästä yksimielinen)
Kysymykseesi Helgestä en osaa kommentoida.Olin kyseisessä kokouksessa maakuntalehden toimittajana. Lehden nimi (todistaakseni väitteeni) on Länsi-Uudenmaan Sanomat.
Hra King Kale oli paikalla, mutta kokouksen naisväen toimesta karkoitettiin ennen kokouksen alkua. Syy: Tarkoitushakuinen naisjahti!
Monet paikallaolleet naispuoliset osanottajat tunsivat itsensä petetyiksi, koska kyseinen hra KK oli luvannut itse kullekin yhtä hyvää ja toista kaunista.
Tästä menen vaikka valalle. - King Kale
Elvi-Ursula Porsaankorva-Tutti kirjoitti:
Olin kyseisessä kokouksessa maakuntalehden toimittajana. Lehden nimi (todistaakseni väitteeni) on Länsi-Uudenmaan Sanomat.
Hra King Kale oli paikalla, mutta kokouksen naisväen toimesta karkoitettiin ennen kokouksen alkua. Syy: Tarkoitushakuinen naisjahti!
Monet paikallaolleet naispuoliset osanottajat tunsivat itsensä petetyiksi, koska kyseinen hra KK oli luvannut itse kullekin yhtä hyvää ja toista kaunista.
Tästä menen vaikka valalle.Arvoisa neiti. Olette erehtynyt kokouksesta, sillä Pelastakaa Merimetsot -kokoukset ovat aina suljettuja, se päätettiin jo yhdistystä perustettaessa. Minä yhdistyksen puheenjohtajana olin tästä asiasta vielä lyömässä nuijaa pöytään, eikä KOSKAAN ole rikottu tätä sääntöä.
Toivon, hyvä Elvi-Ursula, että ette sotke asioita tämän enempää. Väärä vala voi tuoda jopa vankeustuomion, kunnianloukkauksesta puhumattakaan.
En tiedä, missä kokouksessa olette ollut, mutta harkitkaa vakavasti silmälasien/kuulolaitteen hankkimista.
Ystävällisesti
King Kale
Pelastakaa Merimetsot ry.
puheenjohtaja - Elvi-Ursula Porsaankorva-Tutti
King Kale kirjoitti:
Arvoisa neiti. Olette erehtynyt kokouksesta, sillä Pelastakaa Merimetsot -kokoukset ovat aina suljettuja, se päätettiin jo yhdistystä perustettaessa. Minä yhdistyksen puheenjohtajana olin tästä asiasta vielä lyömässä nuijaa pöytään, eikä KOSKAAN ole rikottu tätä sääntöä.
Toivon, hyvä Elvi-Ursula, että ette sotke asioita tämän enempää. Väärä vala voi tuoda jopa vankeustuomion, kunnianloukkauksesta puhumattakaan.
En tiedä, missä kokouksessa olette ollut, mutta harkitkaa vakavasti silmälasien/kuulolaitteen hankkimista.
Ystävällisesti
King Kale
Pelastakaa Merimetsot ry.
puheenjohtajaHra KK. Meidät esiteltiin ennen kokouksen alkua. Minut ROUVAKSI ja teidät herraksi. Kokous ei ollut suljettu, arkisto voi sen todistaa. ROUVA Cynthia Tuppelo-Hiiwaheimo toimi arkistonhoitajana kyseisenä aikana ja hänellä on arkistoituneena kaikki kyseiset maakuntalehdet kyseiseltä ajalta. Sopii tulla kurkkimaan mikrofilmit.
En kirjoita tätä pahalla, mutta en myöskään katso läpi sormien silkkaa hyväksikäyttöä. Lehdistön vapaus on vanhimpia sananvapauksia Suomessa.
Suljetut kokoukset loppuivat Suomessa vuonna 1950.
- Anneli Antelias
Tänään. Nimipäivä. Eikä kukaan ole onnitellut, nyyh. Vedän itseni vessanpöntöstä alas, niin vähäinen on merkitykseni...ystävilleni...ja muille.
- Onnittelija n:o 1
Paljon Onnea Vaan, Paljon Onnea Anneli, Paljon Onnea Vaan.
- Anneli Antelias
Onnittelija n:o 1 kirjoitti:
Paljon Onnea Vaan, Paljon Onnea Anneli, Paljon Onnea Vaan.
ettenkö sanoisi, tästäkin vähästä.
- Varma Vietti
onnee munkin puolestani..
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784