Onko kellään kokemuksia ko. mallista? Ajattelin hakea pois kun hinta on ainoastaan 399e.
Handan CV-7800
12
12083
Vastaukset
- kuse tettu
minä idiootti ostin.monta poksii on(finlux310,410,510,620,jacobsson ja toi pirun hanttu),mutta ei yhtään niin paskaa kuin handan.kokoajan jumissa,kanavat sekoilee,ärsyttävä kake,nauhottaa mitä&milloin haluaa ja samat ongelmat tuntuu täällä olevan kaikilla!!!200ee pihistely mitäse nyton tollai pitkässäjuoksussa vajaa eke päivässä vuodenaja toppyyn tuntuu kaikki olevan tyytyväisii. minä ainakin varoitan vakavasti sotkeutumastasta handaniin SE ON PASKA
- boxi
Minulla ainakin pelaa Handan tallettava aivan hyvin, ei mitään ongelmaa, ollut käytössä kohta vuoden.
- käyttäjä2
Mitä oikein tarkoitat näillä:
- kanavat sekoilee??
- nauhoittaa mitä ja milloin haluaa??
Ainakin minun Handan-boxissa kanavat on siistissä järjestyksessä. Ja ei nauhoita, jos en laita nauhoitusta päälle. - spg
Tuollaiset jutut on kenkkuja kun ne kohdalle sattuu.Itselläni on ollut, Handan käytössä kohta 3 vuotta.Ilman ongelmia mennään edelleen .
Kannattaa muistaa sekin että,muissakin merkeissä on ongelmia.Myös tässä kaikkien niin rakastamassa ja ylistämässä top***** merkkisessä laitteessa.=)Mielestäni tälläkin hetkellä Handan on markkinoilla erittäin vahvoilla hinta/laatu suhde kysymyksessä.
Ja laitetta myydään edelleen hyvin,juuri tuon takia.kaikilla merkeillä on jotain vikoja,yleensä kyseessä on softa ongelma.Ja asiat saadaan korjattua.Merkistä riippuen(=maaahantuojan intressiä ja taidosta tuottaa toimivia softia.Mukavaa illan jatkoa kaikille.
ps niin se takuu on 24kk handanilla,että jos laite ei tunnu toimivalta, kannattaa toimittaa huoltoon.
Myyjälikkeen toimesta.
- vast337
Minulla on ollut vasta pari päivää käytössä tämä malli. Entinen oli ei-tallentava: Humax CX-1201C.
Olin huipputyytyväinen Humaxin kuvanlaatuun. Handanin kuvanlaatu on hyvä, mutta mielestäni ei ihan niin huippu kuin Humaxilla. Voi tietysti olla, että en ole vielä osannut laittaa kaikkia kuvanlaatuun vaikuttavia asetuksia päälle, mutta tällainen vaikutelma on tällä hetkellä. Esim. kaverini, jolla ei ole digiboxia, kehui Handanin antamaa kuvaa. Riippuu siis siihen, mihin vertaa. Kaiken kaikkiaan Handanin kuva on miellyttävän luonnollinen. Ehkä lähinnä tekstien tarkkarajaisuudessa on hienoinen ero Humaxin kuvaan.
Ohjelmien taltiointi on tosi hyvä juttu. Olen käyttänyt ajastinta nauhoittamiseen, eli voi etukäteen itse säätää, milloin ohjelman nauhoitus alkaa ja loppuu. Voi laittaa varmuuden vuoksi nauhoituksen alkamaan minuuttia aikaisemmin ja lopetuksen muutaman minuutin loppumisaikaa myöhemmäksi, jos ohjelma sattuu olemaan myöhässä. Kun jotain ohjelmaa nauhoittaa, voi samalla katsella muita kanavia. Nauhoitettavaa ohjelmaa voi myös alkaa katsoa ennen kuin nauhoitus on päättynyt. Tosi kätevää!
Kun katsot ohjelmaa, voit pysäyttää katsomisen esim. kun puhelin soi. Sitten kun alat taas katsoa, ohjelma alkaa siitä kohdasta mihin jäit eli et menetä hetkeäkään. Tauko saa olla noin 90 minuuttia eli tekee katselun tosi miellyttäväksi, kun voit hyvin vaikka käydä kaupassa tauon aikana.
Erittäin hyvä juttu on myös, että talletettuun ohjelmaan voi lisätä "kirjanmerkkejä" eli niihin kohtiin, joihin haluat palata uudestaan. Pääset kätevästi haluamaasi kohtiin ilman kelausta!
Luin jostain, että ainakin jokin Handanin malli on valittu testivoittajaksin ja myös "paras hinta-laatusuhde", joten silläkin perusteella uskalsin ostaa tämän laitteen.
Minulla ei ole mitään vertailukohtia muihin tallentaviin, joten omaan kokemukseen perustuvia vertailevia tietoja en voi antaa. Sen voin vain sanoa, että olen tosi tyytyväinen, että voin nyt tallentaa ohjelmia. Enää ei haittaa, jos ohjelma-ajat menevät päällekkäin. Katson toisen ja toinen on samalla nauhoituksessa. - päivitys
Welhon kaapelissa. Ainakin näyttäis EPG-ohjelmaoppaaseen tulleen korjausta. En ole muita vikoja kokeillut. Vieläkö pysähtelee katseltaessa ylen ohjelmien taltiointeja. Katkaiseeko tallennuksen sammutettaessa boksin. Ajastus ohjelmaoppaasta ei muuta ko. ohjelman kohdalla väriä. Menee kumminkin ajastusluetteloon vaan ei käynnistä ajastusta. Varmuuden vuoksi on tallennettava videolla ja toisella boksilla. Jne....
Jotain muutakin oli...- kysyjä2
Kirjoitit:
"Katkaiseeko tallennuksen sammutettaessa boksin."
Kuinka digiboxi voisi tallentaa, jos siinä ei ole virtaa??? Ei digiboxilla ole sentää aivoja, joka voisi ajatella, että kyllä tuo tyyppi varmaan sitten tarkoitti, että pitäisi nauhoittaa ohjelma loppuu. :o) - kun...
kysyjä2 kirjoitti:
Kirjoitit:
"Katkaiseeko tallennuksen sammutettaessa boksin."
Kuinka digiboxi voisi tallentaa, jos siinä ei ole virtaa??? Ei digiboxilla ole sentää aivoja, joka voisi ajatella, että kyllä tuo tyyppi varmaan sitten tarkoitti, että pitäisi nauhoittaa ohjelma loppuu. :o)tilanne on sellainen. että kun kattoo telkkaria ja samaan aikaan on tallennus menossa ja kun lopettaa telkun kattelun sammuttamalla telkun ja boksin ei boksi ilmoita mitään menossa olevasta tallennuksesta vaan tallennus loppuu siihen. Jos taas haluaa tallennuksen todella lopettaa kesken, niin silloin boksi kysyy haluatko lopettaa tallennuksen. Että silleen.
- kysyjä2
kun... kirjoitti:
tilanne on sellainen. että kun kattoo telkkaria ja samaan aikaan on tallennus menossa ja kun lopettaa telkun kattelun sammuttamalla telkun ja boksin ei boksi ilmoita mitään menossa olevasta tallennuksesta vaan tallennus loppuu siihen. Jos taas haluaa tallennuksen todella lopettaa kesken, niin silloin boksi kysyy haluatko lopettaa tallennuksen. Että silleen.
Ok, tuota siis tarkoitit. Mutta minusta tuo on kyllä tosi pieni "vika". Näkyyhän digiboxissa kuitenkin teksti REC (= record), kun tallentaminen on menossa. Itse ainakin syytän vain itseäni, jos en katso, lukeeko digiboxissa REC-teksti, kun sammutan TV:n.
- pok
kysyjä2 kirjoitti:
Ok, tuota siis tarkoitit. Mutta minusta tuo on kyllä tosi pieni "vika". Näkyyhän digiboxissa kuitenkin teksti REC (= record), kun tallentaminen on menossa. Itse ainakin syytän vain itseäni, jos en katso, lukeeko digiboxissa REC-teksti, kun sammutan TV:n.
Itselläni ollut Handan CV-7800 käytössä nyt muutoman kuukauden ja on toiminut todella hyvin ja varmasti. Kuva ja ääni huippuluokkaa ja muutenkin ominaisuuksiltaan minulle täysin riittävä. Olen tehnyt lähes 100 tallennusta ja kaikki ovat onnistuneet. Turhaan haukutte Handania.
- JP-
Hankin tämän mallin muutama viikko sitten. En ole huomannut mitään muuta ongelmaa kuin joskus harvoin ääni pästkäisee hetkeksi.
Se tässä on vähän harmillinen, että käsittääkseni kaksisuuntaista usb siirtoa ei pysty tekemään, eli nauhoitettuja ohjelmia ei taida saada tietokoneelle. Tämä voi olla joku tietosuojajuttu tms. - Koriaa.
luin netistä käyttäjien käyttökokemuksista,päädyin Topfieldiin joka kyllä maksoi enemmän,mutta toimii varmasti!.
Monipuolisempi ominaisuuksiltaan myöskin!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471