ja tässä keskustelupalstassa kehukaa mieleistänne konetta minkä jaksatte..!! minun mielestäni PSP on ylivoimaisesti paras käsikonsoli mitä suomessa on nähty..
-Hyvä grafiikka ja kuvanlaatu
-paremmat pelit kuin rupulla DS:llä
-isompi näyttö
-HIENO..!! toisin kuin DS
-musiikin kuuntelu
-elokuvat
-nettiyhteys
-luotettavampi valmistaja kuin DS:llä
-ei liian helppoja pelejä..
-DS on kömpelö
PSP vs. DS
45
2949
Vastaukset
- minaO.o
lopetetaan tähän heti!
tälläiset aiheen ovat aivan turhia ja näistä syntyy aina kauhea sota!
nintendo ihmiset älkää vastatko tähän... vaikka kuinka tekisi mieli. Tämä on ihan turha aihe!!- kyllähän
psp:stä ite tykkään kovasti..ds on varmaa myös hyvä mut se on lapsille tarkotettu..psp on tyylikäs laite..mainitaan et pelaan myös psp:llä nintendon pelejä..löytyy 800 nes pelii..snes pelejä joku 50 kpl..sit segalle pelejä..laskin löytyy..ostin vasta 4 gigan kortin et saa musaa ja leffoi paljon..nyt joku valitta et kuka jaksaa kattoo leffoi pikkuruudusta..noh otappa se telkkari ja dvd soitin mukaan junaan..graffat pleke 2 tasoo ja kone on kannettava,hu huh suosittelen kaikki ostaa
- VITUN VITTU
kyllähän kirjoitti:
psp:stä ite tykkään kovasti..ds on varmaa myös hyvä mut se on lapsille tarkotettu..psp on tyylikäs laite..mainitaan et pelaan myös psp:llä nintendon pelejä..löytyy 800 nes pelii..snes pelejä joku 50 kpl..sit segalle pelejä..laskin löytyy..ostin vasta 4 gigan kortin et saa musaa ja leffoi paljon..nyt joku valitta et kuka jaksaa kattoo leffoi pikkuruudusta..noh otappa se telkkari ja dvd soitin mukaan junaan..graffat pleke 2 tasoo ja kone on kannettava,hu huh suosittelen kaikki ostaa
DS OWNAA PSP:N 50 000-0
- heebo
VITUN VITTU kirjoitti:
DS ON IHA BASHGA!
- DSFANI
heebo kirjoitti:
DS ON IHA BASHGA!
PSP ON IHAN HOMO
- viisastelijaaa
DSFANI kirjoitti:
PSP ON IHAN HOMO
miten psp voi olla homo? -_-'
kyllähän kirjoitti:
Juu elikkäs mulla itelläni on tuo DS enkä mä niistä grafiikoista niin välitä jos peli on hyvä :) Mä en rupea tässä haukkumaan nyt ketään PSP:n omistajaa koska se on jokaisen oma asia mihin rahansa laittaa :) Mä en toki sano että PSP ois paska. Onhan sille monia hyviä pelejä ja toi leffan katseluominaisuus voi olla ihan kätevä pitkillä auto/junamatkoilla. Mutta tuossa juuri mainitsit että DS on lapsille tarkoitettu niin siinä kohtaa minä en ole samaa mieltä. DS:llä on monta aikuisille/nuorille tarkoitettua peliä, vaikka toki Nintendon peleistä suurin osa on lapsille suunnattua materiaalia, niin osaa nintendo myös tehdä aikuisille tarkoitettuja pelejä. Super mariotahan ovat kaikki varmasti pelanneet ja ovat siitä pitäneet, Nintendo aloitti konsolimarkkinat (jos nyt ei lasketa konsolia nimeltä INTELVISIO mikä myös omasta hyllystä löytyy). kyllähän PSP:stä löytyy montaa hyvää ominaisuutta ja niistä voi olla hyötyäkin mutta minun vaakani kyllä kallistuu DS:ssän puolelle. Mielestäni pelikonetta ei osteta kaikkien hienojen lisävarusteiden takia, vaan sen perusidean eli pelaamisen vuoksi. toki nämä lisäykset saavat aikaan jonkilaista lisäinnostusta laitetta kohtaan mutta eikö se pelaaminen kyseisellä laitteella ole kuitenkin se perusasia? Toivoisin jatkossa että näitä keskusteluja ei tarvitsisi pahemmin enää nähdä mutta se nyt taitaa olla turhaa. Jokaisella on oma pelikonsolinsa mistä pitää ja ei meidän muiden mielipiteet voi sitä asiaa muuttaa, ja toisinpäin ei teidänkään kommentit siitä kuinka paska DS on vaikuta meidän elämäämme millään lailla. :)
- Ihaah
DSFANI kirjoitti:
PSP ON IHAN HOMO
Ja Psp ei voi oola homo, sillä homolla tarkoitetaan kahden saman sukupuolen edustajaa, kun he rakastuvat, tai vaikka poikaa, joka ei voi nähdä tytössä mitään rakkautta ilmaisevaa elettä. Niin, että miten tämä liittyy käsikonsoleihin? Siis NIIN väärin, että nämä pikkuiset täällä nappailee ilmasta rajun kuuloisia sanoja, ja töhrii niillä tämän palstan!
"Ds on pervo"
"Psp on homo"
Tietämättä kuitenkaan niiden todellista merkitystä. Jos täällä joku pojistatykkäävä poika vierailee, ja näkee tuon tekstin, itsetunto katoaa hetkeksi. Miten julmia ihmiset voivatkaan olla, yhden riidan takia!
Laittakaa pelit syrjään ja menkää ulos koiranne kanssa, joka on tuota typerää kuvaruutua joutunut katselemaan pelin saamisesta lähtien, eikös koira ole enää ihmisen paras ystävä??
Ja jos ette koiraa omista, menkää ulos kaverin kanssa hyppäämään narua. Itsekin tuhlaan aikaa tämän viestin kirjoittamiseen, mutta lähdenkin juuri ulos. Ja tuon Caps Lockin käyttöä voisi vähentää, kun on raivoissaan, voisi laskea kymmeneen ja sitten kirjoittaa selkeästi.
Pspaonsurkeeuadsrulaajvaikkea molemt insurkeut
Niin, että lenkkarit jalkaan ja nauttimaan lumettomasta joulusta! - Proffa.
VITUN VITTU kirjoitti:
:D ds ownaa!!!!
- 0raakkeli
Proffa. kirjoitti:
:D ds ownaa!!!!
PSP raiskaa deeässän 6000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000-0
ps.mut pspeelle ei oo band heroo mut silti PSP raiskaa deeässän 6000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000-0
- dfdfyhuhgi
Ds on yksinkertaisesti PAREMPI!
- helvetin hyvä
psp on parempi kraffu isompi näyttö windows98 (jos asentaa ja lataa) netti paremmat äänet kuvien kattelu videot elokuvat muisti kortti laatu hyvä eli sony nii ja ds se vast paska on
- fgfgjghkhtythjyth
helvetin hyvä kirjoitti:
psp on parempi kraffu isompi näyttö windows98 (jos asentaa ja lataa) netti paremmat äänet kuvien kattelu videot elokuvat muisti kortti laatu hyvä eli sony nii ja ds se vast paska on
PSP on perseestä! Yksinkertaisesti sille on ihan paskat pelit, hinta perseestä ja kaikki muukin!
- nikizo
fgfgjghkhtythjyth kirjoitti:
PSP on perseestä! Yksinkertaisesti sille on ihan paskat pelit, hinta perseestä ja kaikki muukin!
musta psp on parempi kkoska sillä on enemmän kunnon pelejä eikä iän ikuisia marioja siis en sano et ds olisi huono kyllä sitä pelaa kaverilla mut ku haluu oikeesti pelata kunnon fiiliksel kotona matkalla tai missä vaan niin otan psp:een ensin ajattelin ostaa ds:sän mutta kun katsoin peli valikoimaa niin se ajatus jäi siihen laskin itselleni että puolenkuun peleistä tein listaa että mitkä pelit ostaisin jos minulla olisi jompi kumpi ds:sälle kertyi 25 peliä ja psp:eelle kertyi 36 itse mietin niin että kummassa on enemmän pelejä jota minä haluan pelata joten oma valintani on psp.
ps
uskon että tämän viestin jälkeen alkaa kuulua " hei sä et kattonu kaikkia pelejä plää plää plää mitä väliä se oli testi ja psp voitti minut puolelleen. - InUrFace :)
fgfgjghkhtythjyth kirjoitti:
PSP-3004(uusin, ja paras versio) maksaa nyt 199.egee maksimillaan, halvimmillaan tietääkseni 115e, DS hipoo nyt sitä 200 euroa, tuo uusin versio, ja saahan PSP:llekin ladattua (*köh, laitontako? :'D*) myös 3D-plugineja jotka toimivat joissain peleissä ( mp4 leffat, joista miinuksena huono laatu usein, ja tekstien puuttuminen, ei ole kyllä kokemusta 3004 -vers. taitaa tukea x-vidiä?), kaiken saa myös PSP:lle.
Emulaattoreina esim.
sNes,
Masterboy, etc, eli kaikkia pystyy pelaaman PSP konsolilla, joka runnaa myös modattuna windowsseja ;)
DS on ok, jos tykkää pelata animepelejä ja lukea jotain dekkarikirjoja, onhan sille jotain hyviäkin, mutta olen itse kyllästynyt "Papermario" tyyliseen grafiikkaan.
PSP Kannattaa ;P, kaverilta ostin psp-1004, 125 euroa (maksoi siihen aikaan 300->> :D), enkä ole katunut. Pelit on ihan mahtavia, kuten Crash Bandicoot, Spyrot (ja muut PSX pelit joita voi joko ladata laittomasti tai ladata femmalla PSP-storesta), Jack and Daxter, Jotkinanimepelit, LittleBigPlanet
Olen samaa mieltä, itelläni on PSP 3000 ja ihan best!!!!!!! Ja PSP:ssä on mahdollisuus pelata emulaattoreita ja ym ohjelmia, jos modaa sen!!!! Paras ehdottomasti. PSP:lläkin pääsee pelaamaan GBA Pelejä kun DS:ssällä, jos PSP:n vaan modaa ja siihen laittaa esim. GBA emulaattorin!!!
- JHGFDSA
TOTTA ja kun miettii että dsllä ei pysty pelaa psp pelejä mutta pspllä pystyy pelaa ds pelejä niin vastaus on varmasti psp
JHGFDSA kirjoitti:
TOTTA ja kun miettii että dsllä ei pysty pelaa psp pelejä mutta pspllä pystyy pelaa ds pelejä niin vastaus on varmasti psp
Niin. Hupsista!!!! Miten DS:sällä pääsee pelaamaan hauskoja Super Nintendon pelejä???!!! hahahahaa PSP:llä onnistuu heti, SNES emullaattori siihen:) Ja DS:ässlä ei pääse kuuntelemaan radiotakaan, ei pääse kattomaan youtubea kun ei saa PSPTubeakaan, kaikki mitä ds:ällä ei voi tehdä niin PSP:llä voi!!! :) PSP:ssä on isommat tehot ja PSX Pelejäkin pääsee pelaamaan modaamalla ja sitten psp:ssä on nettiselainkin ja kaikki media ominaisuudet! :D
- öööö--
Sisäfilmi kirjoitti:
Niin. Hupsista!!!! Miten DS:sällä pääsee pelaamaan hauskoja Super Nintendon pelejä???!!! hahahahaa PSP:llä onnistuu heti, SNES emullaattori siihen:) Ja DS:ässlä ei pääse kuuntelemaan radiotakaan, ei pääse kattomaan youtubea kun ei saa PSPTubeakaan, kaikki mitä ds:ällä ei voi tehdä niin PSP:llä voi!!! :) PSP:ssä on isommat tehot ja PSX Pelejäkin pääsee pelaamaan modaamalla ja sitten psp:ssä on nettiselainkin ja kaikki media ominaisuudet! :D
Psp on hyvä muuten mutta se umd asema ei kestä normaalikäytössä, menee heti rikki eli silloin muistikorttipelit on ainoa tapa pelata. Uusimmasta mallistahan tämä umd asema puuttuukin sitten kokonaan, ilmeisesti tämä heikkous on huomattu ja siksi jätetty kokonaan asema pois.
öööö-- kirjoitti:
Psp on hyvä muuten mutta se umd asema ei kestä normaalikäytössä, menee heti rikki eli silloin muistikorttipelit on ainoa tapa pelata. Uusimmasta mallistahan tämä umd asema puuttuukin sitten kokonaan, ilmeisesti tämä heikkous on huomattu ja siksi jätetty kokonaan asema pois.
Joo, tiedän. PSP 3000 ja sitä vanhemmissa voi myös ostaa ja laittaa pelejä samanlailla kun uudessa mallissa muistikortille. PSP 3000 ja aikaisempiin saa emulaattoreita ja ym. PSX pelejä ja ohjelmia.
- jake18
Sisäfilmi kirjoitti:
Joo, tiedän. PSP 3000 ja sitä vanhemmissa voi myös ostaa ja laittaa pelejä samanlailla kun uudessa mallissa muistikortille. PSP 3000 ja aikaisempiin saa emulaattoreita ja ym. PSX pelejä ja ohjelmia.
Joo siis oon ostanu PSP:n noin 2 kuukautta sitten ja on toiminu hyvin. Mut ainoo huono puoli siin on et sen pelit maksaa niin paljon. Suosittelen PSP:tä kaikille jotka tykkää kuunnella musiikkia ja katsoa videoita.
Musta tuntuu että DS on lapsille :) - kaikki tietävä
jake18 kirjoitti:
Joo siis oon ostanu PSP:n noin 2 kuukautta sitten ja on toiminu hyvin. Mut ainoo huono puoli siin on et sen pelit maksaa niin paljon. Suosittelen PSP:tä kaikille jotka tykkää kuunnella musiikkia ja katsoa videoita.
Musta tuntuu että DS on lapsille :)Nintendon vai sonyn konsoli? noh, nintendo valmistaa vähän...lapsellisempia pelejä (ei ole tarkotus loukkaa nintendo rulaajia) ja psp vähän isompien. Mutta mailma on pullollaan erillaisia ihmisiä ja erillaisia mielipiteitä. "psp vs ds" itse omistan psp, mutta siskoilla on kummallakin omat ds:sät. toinen ylä- ja toinen ala asteella, ja kumpikin tykkää niistä, mutta onko mahdollista, että ds on vähän enemmän tytöille??? Ei siis millään pahalla tottakai se on myös pojille, mutta tyttöjen peleihin panostetaan enemmän "ehkä?" vielä kun en omistannut psp kävin jomman kumman ds:sällä salaa, ja huomasin että yhessä heppa pelissä oli hienosti laitettu 3d vaikka rafkoja puuttui vähän.... ja entä psp? psp on leffojen katto mahdollisuus, musan kuunteleminen ja pelejä sekä netti multiplayer skype ja messenger.....ym ym mutta kumpikin on yhtä hienoja, kunhan osaa katsoa eri puolilta ja vaikka nurinperin!
- Jake18
kaikki tietävä kirjoitti:
Nintendon vai sonyn konsoli? noh, nintendo valmistaa vähän...lapsellisempia pelejä (ei ole tarkotus loukkaa nintendo rulaajia) ja psp vähän isompien. Mutta mailma on pullollaan erillaisia ihmisiä ja erillaisia mielipiteitä. "psp vs ds" itse omistan psp, mutta siskoilla on kummallakin omat ds:sät. toinen ylä- ja toinen ala asteella, ja kumpikin tykkää niistä, mutta onko mahdollista, että ds on vähän enemmän tytöille??? Ei siis millään pahalla tottakai se on myös pojille, mutta tyttöjen peleihin panostetaan enemmän "ehkä?" vielä kun en omistannut psp kävin jomman kumman ds:sällä salaa, ja huomasin että yhessä heppa pelissä oli hienosti laitettu 3d vaikka rafkoja puuttui vähän.... ja entä psp? psp on leffojen katto mahdollisuus, musan kuunteleminen ja pelejä sekä netti multiplayer skype ja messenger.....ym ym mutta kumpikin on yhtä hienoja, kunhan osaa katsoa eri puolilta ja vaikka nurinperin!
Ai PSP ja DS yhtä hienoja. Kuuleppas nyt sinä kaikki tietävä, jos jotain on ostettava sen pitää olla laadukas ja tyylikäs. DS on 4 - 8 vuotiaille ja sä oot varmaan puheista aatellen n. 13 v niin että haloo!
jake18 kirjoitti:
Musta tuntuu että DS on lapsille :)Ne pelit maksaakin kyl aika paljon. Mutta jos ostat tiedostona playstation network tunnuksellasi storesta niin saa kylläkin paljon halvemmalla.. Oon huomannut esim flatout head on maksaa esim. verkkokauppa.comissa huimat 30€! ja storesta sen saa tällä hetkellä 12,95€ hintaan! :) Itse oon ostanut pleikka 1 command & conquer retaliation halvalla 4,95€ kokonainen versio.
- mestari ds
joo ei olis pitäny vastata mutku on pakko kertoo oikea asia. Psp on surkea. Jos haluutte kattoo videoita, kuvia
ottaa kuvii, filmata yms. Hankkikaa joku ipod touch kun nää konsolit on tarkotettu pelaamiseen ei musien ja kuvien ja muitten lelujen leikkimiseen. Ds sentään tajuu sen :D mestari ds kirjoitti:
joo ei olis pitäny vastata mutku on pakko kertoo oikea asia. Psp on surkea. Jos haluutte kattoo videoita, kuvia
ottaa kuvii, filmata yms. Hankkikaa joku ipod touch kun nää konsolit on tarkotettu pelaamiseen ei musien ja kuvien ja muitten lelujen leikkimiseen. Ds sentään tajuu sen :DAion ostaa Archos 43 Internet Tablet ku tos PSP:ssä on se Conserve Memory nettiä käytettäessä niin paska ja PSP:n tuettujen videoformaattien määrä on niin vitun olematon. Archosissa on Flash 10.1 tuki, Android 2.2 Froyo, HD videokamera ja ym mitä juuri meikäläinen tarvitsee!!! :D
- -.-haha
mestari ds kirjoitti:
ottaa kuvii, filmata yms. Hankkikaa joku ipod touch kun nää konsolit on tarkotettu pelaamiseen ei musien ja kuvien ja muitten lelujen leikkimiseen. Ds sentään tajuu sen :DHyvä selitys... taidat melkein ite uskoa tuon... elekroniikassa kilpaillaan ominaisuuksissa nykyään, mitä lukua elät? Jos ds:llä ei ole noita ominaisuuksia niin siltäosin se on paskempi... turha alkaa selittelemään millää tollatteella paskalla.
- YEAAAA
öööö-- kirjoitti:
ei se umd asema mee mitenkää rikki....
- JUHISH:3
öööö-- kirjoitti:
Mulla ei oo asema rikki, on ollu nyt väh. kaks vuotta omassa käytössä, ja kaverilta ostettuna oli ollut pari vuotta...
JOs sitä pitää väkisin repiä irti niin kyllähän se rikki menee, samoinkuin läppäri, jos sen taittaa ympäri..
Eikä UMD-pelit ole edes hyviä, modaa PSPsi, ja lataa isoja :) - JuhisAgain
mestari ds kirjoitti:
ottaa kuvii, filmata yms. Hankkikaa joku ipod touch kun nää konsolit on tarkotettu pelaamiseen ei musien ja kuvien ja muitten lelujen leikkimiseen. Ds sentään tajuu sen :Dvideoista senverran, että latasin juuri Alice_In_Wonderland_2010_BRrip, tilaa vei vaivaiset 300mb, ja laatu on silmää hivelevää, kuin leffateatterissa, kun katselee yksikseen pimeässä huoneessa, napit korvissa.
Kuvat toimii, vaikka niiden seuraaminen häiritseekin, kun ne lataavat tosi hitaasti jne jne. Mä en .. tykkää psp-1004 version kuvankatselusta ._.
ei toista GIFkuvia ollenkaan..
Musiikki wörkkaa, mutta huonolla akulla on hirveätä kuunnella, ja kun lataa pari homebrewpeliä, esim. jotain DJ-pelejä löytyy, onkin jo eri juttu :D
- Molempien omistaja
Eli minulla on tuo PSP ja DS.
Ds:llä toimii mielestäni PSPtä paremmin strategia ja roolipelit, kuten Civilization ja Final Fantasy III, mutta sen mahdollisuuksia ei ole otettu peleissä huomioon. (Etenkään grafiikassa)
PSP:llä pelaan mieluummin tappelu-, ajo- ja sotapelejä, koska nopeatempoisissa peleissä grafiikalla on merkitystä.- srgo
mul o psp se o hyvä jee jee ds voi lykätä pyllyyn >_
- joku tyyppi
srgo kirjoitti:
mul o psp se o hyvä jee jee ds voi lykätä pyllyyn >_
Itselläni ei ole mitään haluja haukkua kumpaakaan konsolia. Kallistun kuitenkin psp:n puolelle, koska mielestäni siinä on paremmat ohjaimet sekä parempi pelattavuus yhden ison näytön ansiosta. DS:ssä on puolestaan on mielestäni parempi pelata 2d tasoloikkia ja strategia/puzzle pelejä kahden näytön johdolla. On hyvä idea yhdistää vaikka kartta yläruutuun ja pelihahmo alempaan.
Jotkut valittavat siitä,että psp:ssä on liikaa toimintoja. Itselläni rahatkaan eivät riitä kuin yhteen laitteeseen, joten on kiva, että siinä on muitakin toimintoja kuin vain pelaaminen.
Nintendolla tuntuu olevan hinku tehdä monta konsolia viidenkin vuoden sisällä (esim. Dsi-dsi xl-3ds) toisin kuin sonylla. Toimiihan se niinkin, mutta jos konsoleita tulee esim.1 kymmenessä vuodessa niin laatu paranee eikä tarvitse ostaa uutta niin pian.
Itse sanon PSP, koska en ole mikään kaamea puzzle-tasoloikka-fani. Onhan mariot toki hyviä, mutten viitsisi ostaa 150e konsolia vain sen tähden. Pspllä on nääs parempi pelata ajo-, räiskintä-ja muita vastaavia pelejä. - Juhis(EIKAITAAS)
joku tyyppi kirjoitti:
Itselläni ei ole mitään haluja haukkua kumpaakaan konsolia. Kallistun kuitenkin psp:n puolelle, koska mielestäni siinä on paremmat ohjaimet sekä parempi pelattavuus yhden ison näytön ansiosta. DS:ssä on puolestaan on mielestäni parempi pelata 2d tasoloikkia ja strategia/puzzle pelejä kahden näytön johdolla. On hyvä idea yhdistää vaikka kartta yläruutuun ja pelihahmo alempaan.
Jotkut valittavat siitä,että psp:ssä on liikaa toimintoja. Itselläni rahatkaan eivät riitä kuin yhteen laitteeseen, joten on kiva, että siinä on muitakin toimintoja kuin vain pelaaminen.
Nintendolla tuntuu olevan hinku tehdä monta konsolia viidenkin vuoden sisällä (esim. Dsi-dsi xl-3ds) toisin kuin sonylla. Toimiihan se niinkin, mutta jos konsoleita tulee esim.1 kymmenessä vuodessa niin laatu paranee eikä tarvitse ostaa uutta niin pian.
Itse sanon PSP, koska en ole mikään kaamea puzzle-tasoloikka-fani. Onhan mariot toki hyviä, mutten viitsisi ostaa 150e konsolia vain sen tähden. Pspllä on nääs parempi pelata ajo-, räiskintä-ja muita vastaavia pelejä.Totta, Sonyllä ei tullut kuin 1004, 2000, 3004 ja GO, joista kaikki sukkaavat verrattuna toisiin :D
Mä tykkään PSPstä enemmän, koska kuten sanoit, puzzlepelit ei ole munkaan juttu ._. mä jään aina jumiin :D
- jaablahblah
tää on ajan hukkaa, mun milest psp ja ds on ihan yht hyvii.
ja jotkuu voi sanoo et esim ''psp on paska'' ja toiset taas ''ds on paska'' onks ne jotka sanoo et jompikumpi on huonompi ku toinen nii edes koskaa testannu sitä ''huonompaa'' konsoli??
ite oon testannu molempii ja sanon et ne on ihan yht hyviii.- hfdjihgf
niinhän nintendo ds
on paska. PSP on maailman paras.Siinä pystyy katsoa elokuvian kuunella musiikia,surffata netissä.nintendo dsllä pystyy vain pelata vitun paskoja pelejä. - aarg-.-
Yhdys-sanat on ihan hyvä osata, jospa ensi kerralla kuuntelisit äidin kielen tunnilla?
juuri tällaisten pellejen takia meillä on suomi menossa päin persettä en ole hikke mutta on tosi ärsyttävä lukea tällaista tekstiä!!!!1!!!!!
- psp on surkee!
ds on parempi uskokaa jo! ds mahtuu sentää taskuu mut joku psp ei mahu. ds on paljo parempi eikä se oo mikää lasten pelikonsoli sopii hyvin aikuisille ku lapsille! :)
- JUHISSSSSa
PSP mahtuu. DS:ällä.. sano kolme hyvää sotapeliä, tai 3D-peliä, enkä tarkoita nyt kolmiulotteista joka pomppii ulos ruudusta, vaan itse olen kyllästynyt 2D-puzzle peleihin.. Niitä näkee tarpeeksi koneellakin :(
olis se kiva ku tietäisin jotain deeässästä ni osaisin anoa jotain :D
- DS PEESTÄ
PSP ei ole pelkkä konsoli se on viihde keskus jolla voi mennä nettiin,kuunnella musaa,kattoo elokuvia,ja titenkin HYVIÄ PELEJÄ ettei mitään pikseli mössö pelei niinku deesällä
psp on myös tarkotettu myös lapsille kuten:modionracers littlebigplanet - elekkääpojjaathuutak
jonnet turpa kiinni!
itelläni on psp
ja Dsi XL
ja molemmat yhtä hyviä
molemmille loistavia pelejä!
psp:
Mgs peacewalkeri ja portable ops
SMT: persona3
FF dissidia ja Crisis core
ja castlevania dracula x mikänimiolikaan
ja ds:lläkin on prkl
Zeldat elikkä phantomi hourglassi
ja spirit tracksi
ja new somario bros
pokemonit yms
ja lista jatkuu aina vaan
itse tulee kuitenkin nykyään pelattua psp:llä enemmän kun zeldat on hakattu läpi ja pokemonit ja somariot
psp:llä pelaan persona3:sta uusintakierroksella ja on jumankauta sairaan pitkä peli mikä on tietty hauskaa jos pitää grindauksesta ja personoiden modifioimisesta
juu ja disgaeat on myös hyviä grindaukselle - Nintendoon kyrsiinty
Omasta mielestäni uusi 3DS ihan turha laite psp paljon parempi, kaikki mikä tulee nintendolta on täyttä paskaa verrattuna muihin pelikoneisiin esim. WII. Uudessa 3ds mainostetaan 3d pelejä ihan niin kuin psp:llä ei olisi ollut niitä jo ensimmäisistä peleistä lähtien ja DS on kituuttanut 2d pelejä tähän 3ds:ään asti joten ärsyynnyin aina siitä 3DS mainoksesta. Muutenkin mitä järkeä tehdä uusimpia pelejä 3DS:lle siis samoja joita ilmestyy kunnon konsoleilla ja tietokoneille. Katsoin netistä erään videon MW3 pelattavuudesta 3DS:lle. Kyllä täityy aika tyhmä olla jos semmoiseen haksahtaa. Pystyykö 3DS:llä edes pelaamaan verkossa pelejä kuten psp:llä? Ihme jos pystyy. (PSP on parempi ja PS vita vie 3DS ihan helposti). Niin ja kuka aikuinen on niin nolo että pelaa jotai 3DS sen kyllä ymmärrän jos pelaa psp mutta en 3ds se on ihan selvästi pikkulasten pelilaite, semmosella pelaa vaan ne tyypit jotka eivät ymmärrä paremman päälle.
- fssfwfwg3w
Ei se 3DS voi mikään paska laite olla jos sitä porukka ostaa miljoonia kappaleita. Valitan mutta sinun mielipiteesi ei ole absoluutinen. ei ne ihmiset mitään idiootteja ole jotka valitsee nintendon mieluummin kuin sonyn.
- Ettäs tiiät!
Dssällä on pystyny ekan version julkasusta lähtien pelaamaan netissä! Ettäs tiiät!
- ssaammuu
iteltäni löytyy molemmat iha hyviä kummatkin mutta psp on parempi piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938