Onko sinulla kokemuksia PhotoReadingista?
Olisi kiva kuulla vähän että oletko onnistunut kyseisessä tekniikassa? kuinka kauan kului oppimiseen jne.
itse opiskelen sitä kirjan avulla. kurssi olisi kyllä todella kiinnostava mutta vähintään yhtä kalliskin.
PhotoReading
2
315
Vastaukset
- yökyöpeli opiskelija
Ainakin oma tentaattorini Helsingin yliopistolla kertoi Photoreadingin olevan täyttä huuhaata, johon ei missään nimessä pidä haaskata rahojaan tai aikaansa. Siitä on parisen kuukautta aikaa ja tentin alla pää täynnä muita aiheita, mutta muistaakseni hän sanoi, että Photoreadingia koskevat väittämät ovat tarkasti tutkittu ja toimimattomaksi todistettu. Tuloksia näin ollen löytynee, jos jaksaa sukeltaa tiedejulkaisujen pariin.
- hypnotizen
joo se riippuu vähän keneltä kysyy, aika moni on jyrkästi vastaan mutta toisoolta monelle siitä on kuulemma ollut paljon apuakin. itselläni sen opiskelu on tällä hetkellä tyssännyt siihen etten pysty käyttämään silmiäni oikealla tavalla. ja alan olla vähän kyllästynyt reenaamiseenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711