http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=123&conference=4500000000000476&posting=22000000021785614
Us-ko-ma-ton-ta!Tuon rekisteröitymättömän Pekkalan jutut ovat kyllä jotain niin törkeää että!Nikita tappoi perheen(ja yksi sen jäsen rukoili vielä polvillaan armoa Nikitalta),ja Pekkala vaan pitää Nikitan tekoa oikeutettuna?!?Hänen tekstinsä mukaan(ks.linkki)siis hänen vittuillessa esim.minulle pyörävarkaudesta minulla olisi siis oikeus ampua hänet?Ihmettelen suuresti,mistä tuon Pekkalan kaltaisia ääliöitä oikein tulee.Omasta puolestani Nikita saa virua posessa vaikka loppuikänsä,kylmäverinen murhaaja kun on!!!!!
Törkeää,Pekkala.!
7
597
Vastaukset
- perheensä
Olisi ottanut pyöränsä ja mennyt kiltisti kotiin. Mitäs meni suutaan soittamaan!
- györgy
Eli jos sinä tulisit minulle soittamaan suutasi sen jälkeen kun vaikka olisin pohmeltanut pyöräsi,minulla olisi siis oikeus ampua sinut?Mieti vähän...
- dfgfrg
Taidat olla samanlainen vanupää kuin Valjakkala,joka tappoi perheen vaivaisen pyörän takia.
- mennä suutaan soittamaan
györgy kirjoitti:
Eli jos sinä tulisit minulle soittamaan suutasi sen jälkeen kun vaikka olisin pohmeltanut pyöräsi,minulla olisi siis oikeus ampua sinut?Mieti vähän...
Olisi soittanut poliisit paikalle.
- räkälaukkuun!
dfgfrg kirjoitti:
Taidat olla samanlainen vanupää kuin Valjakkala,joka tappoi perheen vaivaisen pyörän takia.
Joten keskustellaan asiallisesti eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.
- sekoitetaan
räkälaukkuun! kirjoitti:
Joten keskustellaan asiallisesti eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.
Asioita. Uhrin ajattelematon käytös, eimitenkään vähennä surmaajan syyllisyyttä.
- vaan
taidat olla sama mies kuin se rekisteröitynyt pekkala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962356Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1901939- 1841527
- 82932
- 248927
- 62809
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 55712
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349631