millon nuo ikäpäivitykset tapahtuu?
Ikäpäivitys
19
779
Vastaukset
- koho
otsikko..
- Nimetön
ET LUE SÄÄNTÖJÄ JA HATTRICKIN TIEDOTTEITA !!!!!
- dkjhukl
Nimetön kirjoitti:
hei kuules, tää foorumi on tehty sitä varten et sais kysellä hattrickist.. eikö? ja ota se caps locki pois päältä
- Cathodion
dkjhukl kirjoitti:
hei kuules, tää foorumi on tehty sitä varten et sais kysellä hattrickist.. eikö? ja ota se caps locki pois päältä
Ihan turhaa huomautat tuosta asiasta nimettömälle, on joskus yritetty, mutta typerä on aina typerä...
- koho
Nimetön kirjoitti:
tua, kerro heti milloin sitten tapahtuu?
tahtoo tietää pian... - diondion
Cathodion kirjoitti:
Ihan turhaa huomautat tuosta asiasta nimettömälle, on joskus yritetty, mutta typerä on aina typerä...
kuule cathodion mä luulen että täällä on edelleenkin enemmän niitä jotka ovat sen puolesta että täällä kuuluisi olla asiallista keskustelua mielummin kuin noita junttien kysymyksiä
- Cathodion
diondion kirjoitti:
kuule cathodion mä luulen että täällä on edelleenkin enemmän niitä jotka ovat sen puolesta että täällä kuuluisi olla asiallista keskustelua mielummin kuin noita junttien kysymyksiä
Hahha no sinähän ootkin paras sanomaan siitä "asiallisesta keskustelusta".
- clown-catho
Cathodion kirjoitti:
olen? tämän palstan kävijöistä puolet on haukkunut sinut ja ison egosi sen takia kun kerrot täysiä paskoja valheita toisille.. ihme jos et ole jo huomannut
- clown-Nimetön
clown-catho kirjoitti:
olen? tämän palstan kävijöistä puolet on haukkunut sinut ja ison egosi sen takia kun kerrot täysiä paskoja valheita toisille.. ihme jos et ole jo huomannut
Olet tehnyt itsesi naurettavaksi jopa täällä vittuilemalla muille lapsellisesti ihan kaikesta. SINÄ olet tämän palstan pahin pelle! PELLE!
Pellen synonyymi on Nimetön. - clown-catho
clown-Nimetön kirjoitti:
Olet tehnyt itsesi naurettavaksi jopa täällä vittuilemalla muille lapsellisesti ihan kaikesta. SINÄ olet tämän palstan pahin pelle! PELLE!
Pellen synonyymi on Nimetön.en ole nimetön? luulen, että aika moni suomi24 foorumeilla käyttää nimetön nickiä.
vähän aikaa sitten muutama topikki täyttyi viesteistä jotka solvasivat cathodionia ja ne kaikki tulivat eri henkilöiltä. itse on sotkunsa aiheuttanut - Nimetön
Cathodion kirjoitti:
senkin palikka ei kun nulikka .-)
- Cathodion
clown-catho kirjoitti:
en ole nimetön? luulen, että aika moni suomi24 foorumeilla käyttää nimetön nickiä.
vähän aikaa sitten muutama topikki täyttyi viesteistä jotka solvasivat cathodionia ja ne kaikki tulivat eri henkilöiltä. itse on sotkunsa aiheuttanuthmmm...lainaampas tässä sulta pari lausetta, niin huomaat kuka tässä nyt onkaan pihalla:"vähän aikaa sitten muutama topikki täyttyi viesteistä jotka solvasivat cathodionia ja ne kaikki tulivat eri henkilöiltä."jossa oli myös sinun viestejäsi.Noh nyt sinä sitten kirjoittelet näin:"täällä kuuluisi olla asiallista keskustelua".Tässä ei nyt joku täsmää?;)
- Nimetön
Cathodion kirjoitti:
hmmm...lainaampas tässä sulta pari lausetta, niin huomaat kuka tässä nyt onkaan pihalla:"vähän aikaa sitten muutama topikki täyttyi viesteistä jotka solvasivat cathodionia ja ne kaikki tulivat eri henkilöiltä."jossa oli myös sinun viestejäsi.Noh nyt sinä sitten kirjoittelet näin:"täällä kuuluisi olla asiallista keskustelua".Tässä ei nyt joku täsmää?;)
jos ymmärrät.
Itsekin sanoit jo ainakin kerran häipyväsi täältä foorumilta lopullisesti ja palasit takaisin itkemään - clown-catho
Cathodion kirjoitti:
hmmm...lainaampas tässä sulta pari lausetta, niin huomaat kuka tässä nyt onkaan pihalla:"vähän aikaa sitten muutama topikki täyttyi viesteistä jotka solvasivat cathodionia ja ne kaikki tulivat eri henkilöiltä."jossa oli myös sinun viestejäsi.Noh nyt sinä sitten kirjoittelet näin:"täällä kuuluisi olla asiallista keskustelua".Tässä ei nyt joku täsmää?;)
ota vain vapaasti yhteyttä suomi24 ylläpitoon tai moderaattoreihin jollet usko sanaani
- Cathodion
Nimetön kirjoitti:
jos ymmärrät.
Itsekin sanoit jo ainakin kerran häipyväsi täältä foorumilta lopullisesti ja palasit takaisin itkemäänAi minäkö tässä itkenkin?Minä olen kyllä saanut sellaisen käsityksen, että se joka niistä "sääntöjen lukemisista" itkee niin olet sinä!
Ps.Kannattaa varmaan jatkossa pysyä siinä suomessa, Go to home ei tarkoita mitään (go home) - Nimetön
Cathodion kirjoitti:
Ai minäkö tässä itkenkin?Minä olen kyllä saanut sellaisen käsityksen, että se joka niistä "sääntöjen lukemisista" itkee niin olet sinä!
Ps.Kannattaa varmaan jatkossa pysyä siinä suomessa, Go to home ei tarkoita mitään (go home)Kaikki tietävän luulisi pelaavan korkeammalla tasolla
- Cathodion
Nimetön kirjoitti:
Kaikki tietävän luulisi pelaavan korkeammalla tasolla
Äijä yrittää vaihtaa epätoivosesti puheen aihetta, huomasit siis itsekkin että olet väärässä..
"Kaikki tietävän luulisi pelaavan korkeammalla tasolla"-sanoo tyyppi joka rämpii ysidivarissa...
- tonne ->
www.htsuomi.net
- ööööööööööööööööööö
ja just valmis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948