SILENT HILL ELOKUVA

Ladders7

Mitä mieltä olitte silent hill elokuvasta.
Itse odotin elokuvaa kuin kuuta nousevaa.
Menin ensi-iltaan katsomaan ja näin elokuvan..
en välittänyt arvostelijoiden haukuista koska suurin osa sanoi että elokuva oli tehty tosi faneille(aivan kuin minä). mutta silti, olihan elokuva vaikuttava koska siinä oli huippu hienosti toteutettuja olioita peleistä,nähtyäni elokuvan jäi vähän tyhjä olo? En saanut mitään siitä irti. Elokuvan aikana kun tuli sireenin ääni ja kylä/kaupunki muuttui pimeäksi olin täpinöissä, mutta siinä se. Monta viikkoa pohdittuani päädyin tulokseen että elokuva oli paska. Väärä ohjaaja. Elokuva nolisi pitänyt tehdä alkuperäiset pelin tekijät. Tuntui pahalta myöntää mutta niin asia vaan on. Noh! Nyt ne on tekemässä jo jatko osaa ja olen kuullut huhua että jatko-osa olisi täysin uskollinen SH2:selle. En usko, koska juoni kyseisessä pelissä on niin perus kauraa että se ei toimi kuin kyseissä pelissä, ja se ei myy. Toivossa on hyvä elää.

11

2948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.H

      Olen monelta osalta samaa mieltä. Tosin mielestäni elokuva ei ole huono... eikä kyllä mikään hyväkään. Keskitasoa etten sanois. Tulipahan tämä elokuva silti ostettua hyllyille pölyttymään.
      Jatko-osaa kyllä odotan suurella mielenkiinnolla. Ja vielä että ihan uskollinen Silent Hill 2:lle? Tiedä mitä tästäkin tulee.

      • elokuva..

        oli alussani mielestäni hyvä, Mutta sitten lppua kohti alkoi menemään sellaiseksi paukutteluksi,Että katosi se tuttu Silent Hill tunnelma, Mutta toivottavasti jatko tulee olemaan parempi loppuun asti.


    • Kyo-kun

      Kerrankin pelin maailmaa ja ideoita on hyödynnetty kunnolla (olennot, ympäristö, musiikki jne.). Muutama hölmöys tarinasta löytyy ja joitain asioita olisi voitu miettiä vielä tarkemmin ennen toteutusta, mutta tällaisenaan yksi parhaista peleistä tehdyistä elokuvista. :)

    • FF_mestari

      Tämä ole mulle täysi pettymys... paska mikä paska.. siisteintä oli vaan se kolmio pää joka oli muuten silent hill 2.. elokuva meni pilalle siinä kohin ku ne ihmiset tuli

    • kotilo-ja-gekkofani

      Itse tyksin siitä aika paljon..

    • Beef Man

      ...kaikkia pelielokuvia.
      Sitten alan kattoa niitä kun ovat CG-elokuvia eikä mitään ihmisiä leikkimässä olevansa hahmoja.

      Final Fantasy VII Advent Children oli huippu vaikken ole koskaan pelannut tai tiedä mitään pelistä.

      • kirsi-84

        Niin en ymärtäny leffan loppua...se muija pääs lapsen kans kotiin mut mitä tapahtu...se kuoli vai ?


      • visi
        kirsi-84 kirjoitti:

        Niin en ymärtäny leffan loppua...se muija pääs lapsen kans kotiin mut mitä tapahtu...se kuoli vai ?

        katsoin juuri leffan ja jäi kans toi loppu auki.
        mitä tapahtui? se pystyi soittamaan, mutta sitten kotona oli vielä kuin silent hillin usvassa. ei nähnyt miestään, mies näki vain avoimen oven..


    • Olen_piilossa

      Minusta myös leffa jätti vähän kylmäksi. Jotenkin loppu oli minusta vähän vedetty överiksi. Kauniit maisemat ja ökkömönkiäiset oli toteutettu hyvin, (erityisesti pyramid head, joka piristi aina vähän tylsäksi käyvää pätkää), mutta jotenkin juoni oli ensin vähän laahaava, ja sitten loppuun tökättiin kaikki olennainen ja vähemmän olennainen ja liikaa ihmisiä. Kyllähän se nyt oli ehdottomasti katsottava, kun fanihan minä tässä itsekin olen, joten siltä puolelta sai jotain irti, mutta kyllä siitä olisi ehdottomasti paremman saanut väännettyä.

    • Trianglehead

      Elokuva ei varsinaisesti vastannut odotuksia, mutta pidin kuitenkin elokuvan culttimaisuudesta ja synnkyydestä. jota silent hill hyvin kuvastaa. Elokuvasta kuitenkin jäi puuttumaan se jokin pieni sivallus? Toivotaan kuitenkin jos SHII huhut pitävät paikkansa, on odotettavissa loistava elokuva. Radha mitchell(Rose) & Laurie holden(cybil) Toivat elokuvaa sitä sexikkyyttä:P
      Enivei, kaikkein toimivin pelistä elokuvaksi käännetty elokuva on: Final Fantasy; Advent Children. perfect.

      • Heater

        Elokuvan alku muistutti paljon Silent Hill ykkösen alkua.. (Silent Hill-elokuva Silent Hill 1) (Silent Hill 2-elokuva Silent Hill 2?!! *toivottavasti..)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1906
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      412
    Aihe