Mitä mieltä olitte silent hill elokuvasta.
Itse odotin elokuvaa kuin kuuta nousevaa.
Menin ensi-iltaan katsomaan ja näin elokuvan..
en välittänyt arvostelijoiden haukuista koska suurin osa sanoi että elokuva oli tehty tosi faneille(aivan kuin minä). mutta silti, olihan elokuva vaikuttava koska siinä oli huippu hienosti toteutettuja olioita peleistä,nähtyäni elokuvan jäi vähän tyhjä olo? En saanut mitään siitä irti. Elokuvan aikana kun tuli sireenin ääni ja kylä/kaupunki muuttui pimeäksi olin täpinöissä, mutta siinä se. Monta viikkoa pohdittuani päädyin tulokseen että elokuva oli paska. Väärä ohjaaja. Elokuva nolisi pitänyt tehdä alkuperäiset pelin tekijät. Tuntui pahalta myöntää mutta niin asia vaan on. Noh! Nyt ne on tekemässä jo jatko osaa ja olen kuullut huhua että jatko-osa olisi täysin uskollinen SH2:selle. En usko, koska juoni kyseisessä pelissä on niin perus kauraa että se ei toimi kuin kyseissä pelissä, ja se ei myy. Toivossa on hyvä elää.
SILENT HILL ELOKUVA
11
2870
Vastaukset
- T.H
Olen monelta osalta samaa mieltä. Tosin mielestäni elokuva ei ole huono... eikä kyllä mikään hyväkään. Keskitasoa etten sanois. Tulipahan tämä elokuva silti ostettua hyllyille pölyttymään.
Jatko-osaa kyllä odotan suurella mielenkiinnolla. Ja vielä että ihan uskollinen Silent Hill 2:lle? Tiedä mitä tästäkin tulee.- elokuva..
oli alussani mielestäni hyvä, Mutta sitten lppua kohti alkoi menemään sellaiseksi paukutteluksi,Että katosi se tuttu Silent Hill tunnelma, Mutta toivottavasti jatko tulee olemaan parempi loppuun asti.
- Kyo-kun
Kerrankin pelin maailmaa ja ideoita on hyödynnetty kunnolla (olennot, ympäristö, musiikki jne.). Muutama hölmöys tarinasta löytyy ja joitain asioita olisi voitu miettiä vielä tarkemmin ennen toteutusta, mutta tällaisenaan yksi parhaista peleistä tehdyistä elokuvista. :)
- FF_mestari
Tämä ole mulle täysi pettymys... paska mikä paska.. siisteintä oli vaan se kolmio pää joka oli muuten silent hill 2.. elokuva meni pilalle siinä kohin ku ne ihmiset tuli
- kotilo-ja-gekkofani
Itse tyksin siitä aika paljon..
- Beef Man
...kaikkia pelielokuvia.
Sitten alan kattoa niitä kun ovat CG-elokuvia eikä mitään ihmisiä leikkimässä olevansa hahmoja.
Final Fantasy VII Advent Children oli huippu vaikken ole koskaan pelannut tai tiedä mitään pelistä.- kirsi-84
Niin en ymärtäny leffan loppua...se muija pääs lapsen kans kotiin mut mitä tapahtu...se kuoli vai ?
- visi
kirsi-84 kirjoitti:
Niin en ymärtäny leffan loppua...se muija pääs lapsen kans kotiin mut mitä tapahtu...se kuoli vai ?
katsoin juuri leffan ja jäi kans toi loppu auki.
mitä tapahtui? se pystyi soittamaan, mutta sitten kotona oli vielä kuin silent hillin usvassa. ei nähnyt miestään, mies näki vain avoimen oven..
- Olen_piilossa
Minusta myös leffa jätti vähän kylmäksi. Jotenkin loppu oli minusta vähän vedetty överiksi. Kauniit maisemat ja ökkömönkiäiset oli toteutettu hyvin, (erityisesti pyramid head, joka piristi aina vähän tylsäksi käyvää pätkää), mutta jotenkin juoni oli ensin vähän laahaava, ja sitten loppuun tökättiin kaikki olennainen ja vähemmän olennainen ja liikaa ihmisiä. Kyllähän se nyt oli ehdottomasti katsottava, kun fanihan minä tässä itsekin olen, joten siltä puolelta sai jotain irti, mutta kyllä siitä olisi ehdottomasti paremman saanut väännettyä.
- Trianglehead
Elokuva ei varsinaisesti vastannut odotuksia, mutta pidin kuitenkin elokuvan culttimaisuudesta ja synnkyydestä. jota silent hill hyvin kuvastaa. Elokuvasta kuitenkin jäi puuttumaan se jokin pieni sivallus? Toivotaan kuitenkin jos SHII huhut pitävät paikkansa, on odotettavissa loistava elokuva. Radha mitchell(Rose) & Laurie holden(cybil) Toivat elokuvaa sitä sexikkyyttä:P
Enivei, kaikkein toimivin pelistä elokuvaksi käännetty elokuva on: Final Fantasy; Advent Children. perfect.- Heater
Elokuvan alku muistutti paljon Silent Hill ykkösen alkua.. (Silent Hill-elokuva Silent Hill 1) (Silent Hill 2-elokuva Silent Hill 2?!! *toivottavasti..)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468