Pari selvennystä

Toinen Tuleminen

Ensinnäkin, olen pitänyt pientä stressilomaa, joten anteeksi kun en ole ollut tavattavissa.

Ja toiseksi, en tiedä mistä herra "Reportteri" oikein höpisee? Kyllä, olen Tiede-palstan täysivaltainen jäsen, ja kirjoittelen sinne joskus. Minä itsekin olen pannut merkille herra "Ahkeran Porvarin" ja lainasin hänen tekstityyliään, jota itseasiassa pidän sangen huvttavana;=) Ja mitä taas tähän blokkiin tulee, niin minulla ei koko kieroutuneesta touhusta ole harmaintakaan aavistusta!

http://maanmuuttajat.blogspot.com/

Ja sitten kolmanneksi...

Tässä vaiheessa minä en enää halua "keskustella" adoptiosta enkä vastata mihinkään kysymyksiin! Olen vain ERITTÄIN SYVÄSTI pettynyt nykyiseen lastenostobuumiin, mitä myös "adoptioksi" kutsutaan! Lasten kauppaaminen on näet AINA väärin riippumatta siitä, minkä värisiä he ovat! Lapsikauppa on synti, ja synnillä on aina lyhyet jäljet! Sen hintana on myös KUOLEMA! Hinta, jonka useasti maksaa nimen omaan lapsi, kuten myös tässäkin tapauksessa!

http://www.msnbc.msn.com/id/15935472/

Minä olen kyllä varoittanut teitä ihmisiä, mutta viesti ei tunnu hyvällä menevän perille! Mutta jos ei hyvällä, niin ehkä sitten pahalla! 20-vuotta sitten meillä oli jo ongelmia adoption kanssa, ja silloin adoptoitiin noin 50-lasta vuodessa. Nyt määrä on jo 300! Niinkuin minä totesin, niin jos ei hyvällä, niin ehkä sitten pahalla, kun kaikki nämä lapset lopulta alkavat oireilemaan! Loppusanoiksi minä haluan sanoa, että EN halunnut sen menevän näin! Minä AIDOSTI toivoin että olisin ns "viimeinen lajiani" ja ettei tämän hirveän kauhutarinan enää tarvitsisi jatkua! Mutta jos on pakko, niin sitten se jatkuu! Ja ai niin! Nimimerkki "Toinen Tuleminen" tulee siitä, että minä edustan ns "ensimmäistä sukupolvea" MINÄ EN OLE TOINEN TULEMINEN, vaan se uusi oireileva ja syrjäytyvä adoptiosukupolvi, joka tulee minun jälkeeni! HE ovat se "Toinen Tuleminen" Minä itse olen "ensimmäinen tuleminen" ja uskoin, että olin virhe, ja että kaikki korjaantuisi kun ihmiset lopulta oppisivat virheistään. Mutta, mutta....tämän kaiken täytyy tapahtua vielä kerran! Mutta "ensimmäinen tuleminen" on yleensä myös se viimeinen! Minä en enää aio jakaa lisää "neuvoja" miten hoitelette kapinoivia mukuloitanne! Ja mitä muuhunkin maahanmuuttoon tulee, niin itseasiassa vastustan sitä! Ne kylvätte SODAN siemeniä niin suurkaupunkien kaduille kuin omiin koteihinnekin! Kulttuurien ja rotujen välisen sodan, jonka lopulta tulette häviämään, koska ensimmäinen tuleminen oli vielä armollinen! Toinen Tuleminen ei tule "neuvottelemaan" teidän kanssanne yhtään mistään, ja he tulevat taistelemaan katkeraan loppuun asti, koska heillä ei yksinkertaisesti ole mitään menetettävää! Te ETTE tule onnistumaan yrityksissänne kasvatta omaa henkilökohtaista palveluluokkaa, maskotteja ja sylikoiria! Te TULETTE epäonnistumaan, ja koko kirottu "hyvinvointiyhteiskuntanne" syöksymään helvettiin "pelastamienne" lasten kanssa! Minulla ei ole tämän enempää sanottavaa!

5

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervejärkinen

sen eenmpää en "lausuntoasi" kommentoi ( paitsi että loma oli varmaan tarpeen muttei tarpeeksi pitkä!).

• enempääa sanottavaa!

.............

• Nimmarius

Nyt voitkin siirtyä tuonne Islam-palstalle vouhaamaan.

• Kolmas tuleminen

On totta, että lapsi voi parhaiten omassa kulttuurissaan ja omassa perheessään. Kaikilla adoptoiduilla ei kuitenkaan ole yhtä huonoja lähtökohtia kuin sinulla, monet heistä pääsevät hyviin perheisiin ja elävät elämänsä onnellisina. Toisaalta, sinun kaltaisiasi löytyy myös muista kuin adoptoiduista (varmasti olet kaikessa älykkyydessäsi huomannutkin, että ajattelet itse tismalleen tavalla josta syyllistät muita, vain kohde on eri).

Kulttuurien väliset sodat aiheutuvat juuri sinun tyyppisten ihmisten ajatuksista; ennakkoluulot hupenevat vasta kun ihmiset oppimaan tuntemaan muiden kulttuurien edustajia.

Olen onnellinen että minut on adoptoitu. Valitettavaa, että kokenut moisia traumoja omasta kohtalostasi. Koeta etsiä niihin apua niin sinun on helpompi elää.

• ajatellut

hakea apua!

Sinä olet selvästi avun tarpeessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      9
      4033
    2. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      142
      3567
    3. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      92
      2233
    4. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      142
      1883
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      132
      1856
    6. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      37
      1789
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1439
    8. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1415
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1206
    10. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      164
      1155
    Aihe