Ensinnäkin, olen pitänyt pientä stressilomaa, joten anteeksi kun en ole ollut tavattavissa.
Ja toiseksi, en tiedä mistä herra "Reportteri" oikein höpisee? Kyllä, olen Tiede-palstan täysivaltainen jäsen, ja kirjoittelen sinne joskus. Minä itsekin olen pannut merkille herra "Ahkeran Porvarin" ja lainasin hänen tekstityyliään, jota itseasiassa pidän sangen huvttavana;=) Ja mitä taas tähän blokkiin tulee, niin minulla ei koko kieroutuneesta touhusta ole harmaintakaan aavistusta!
http://maanmuuttajat.blogspot.com/
Ja sitten kolmanneksi...
Tässä vaiheessa minä en enää halua "keskustella" adoptiosta enkä vastata mihinkään kysymyksiin! Olen vain ERITTÄIN SYVÄSTI pettynyt nykyiseen lastenostobuumiin, mitä myös "adoptioksi" kutsutaan! Lasten kauppaaminen on näet AINA väärin riippumatta siitä, minkä värisiä he ovat! Lapsikauppa on synti, ja synnillä on aina lyhyet jäljet! Sen hintana on myös KUOLEMA! Hinta, jonka useasti maksaa nimen omaan lapsi, kuten myös tässäkin tapauksessa!
http://www.msnbc.msn.com/id/15935472/
Minä olen kyllä varoittanut teitä ihmisiä, mutta viesti ei tunnu hyvällä menevän perille! Mutta jos ei hyvällä, niin ehkä sitten pahalla! 20-vuotta sitten meillä oli jo ongelmia adoption kanssa, ja silloin adoptoitiin noin 50-lasta vuodessa. Nyt määrä on jo 300! Niinkuin minä totesin, niin jos ei hyvällä, niin ehkä sitten pahalla, kun kaikki nämä lapset lopulta alkavat oireilemaan! Loppusanoiksi minä haluan sanoa, että EN halunnut sen menevän näin! Minä AIDOSTI toivoin että olisin ns "viimeinen lajiani" ja ettei tämän hirveän kauhutarinan enää tarvitsisi jatkua! Mutta jos on pakko, niin sitten se jatkuu! Ja ai niin! Nimimerkki "Toinen Tuleminen" tulee siitä, että minä edustan ns "ensimmäistä sukupolvea" MINÄ EN OLE TOINEN TULEMINEN, vaan se uusi oireileva ja syrjäytyvä adoptiosukupolvi, joka tulee minun jälkeeni! HE ovat se "Toinen Tuleminen" Minä itse olen "ensimmäinen tuleminen" ja uskoin, että olin virhe, ja että kaikki korjaantuisi kun ihmiset lopulta oppisivat virheistään. Mutta, mutta....tämän kaiken täytyy tapahtua vielä kerran! Mutta "ensimmäinen tuleminen" on yleensä myös se viimeinen! Minä en enää aio jakaa lisää "neuvoja" miten hoitelette kapinoivia mukuloitanne! Ja mitä muuhunkin maahanmuuttoon tulee, niin itseasiassa vastustan sitä! Ne kylvätte SODAN siemeniä niin suurkaupunkien kaduille kuin omiin koteihinnekin! Kulttuurien ja rotujen välisen sodan, jonka lopulta tulette häviämään, koska ensimmäinen tuleminen oli vielä armollinen! Toinen Tuleminen ei tule "neuvottelemaan" teidän kanssanne yhtään mistään, ja he tulevat taistelemaan katkeraan loppuun asti, koska heillä ei yksinkertaisesti ole mitään menetettävää! Te ETTE tule onnistumaan yrityksissänne kasvatta omaa henkilökohtaista palveluluokkaa, maskotteja ja sylikoiria! Te TULETTE epäonnistumaan, ja koko kirottu "hyvinvointiyhteiskuntanne" syöksymään helvettiin "pelastamienne" lasten kanssa! Minulla ei ole tämän enempää sanottavaa!
Pari selvennystä
5
814
Vastaukset
- tervejärkinen
sen eenmpää en "lausuntoasi" kommentoi ( paitsi että loma oli varmaan tarpeen muttei tarpeeksi pitkä!).
- enempääa sanottavaa!
.............
- Nimmarius
Nyt voitkin siirtyä tuonne Islam-palstalle vouhaamaan.
- Kolmas tuleminen
On totta, että lapsi voi parhaiten omassa kulttuurissaan ja omassa perheessään. Kaikilla adoptoiduilla ei kuitenkaan ole yhtä huonoja lähtökohtia kuin sinulla, monet heistä pääsevät hyviin perheisiin ja elävät elämänsä onnellisina. Toisaalta, sinun kaltaisiasi löytyy myös muista kuin adoptoiduista (varmasti olet kaikessa älykkyydessäsi huomannutkin, että ajattelet itse tismalleen tavalla josta syyllistät muita, vain kohde on eri).
Kulttuurien väliset sodat aiheutuvat juuri sinun tyyppisten ihmisten ajatuksista; ennakkoluulot hupenevat vasta kun ihmiset oppimaan tuntemaan muiden kulttuurien edustajia.
Olen onnellinen että minut on adoptoitu. Valitettavaa, että kokenut moisia traumoja omasta kohtalostasi. Koeta etsiä niihin apua niin sinun on helpompi elää. - ajatellut
hakea apua!
Sinä olet selvästi avun tarpeessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455210Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1271671Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511560- 141275
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60857