Hei! Tietääkö kukaan mistä löytäisin sen karhunpesästä webbikameralla seurattavaa reaaliaikaista kuvaa? Osoite on ollut monta kertaa lehdissä yms. mutta olen hukannut sen. Kiitos etukäteen!!!
karhu
5
1183
Vastaukset
- micco
Hei, kiitos kauheesti, et tiedä miten iloinen olen kun löysin sen mitä etsin. Kiva, että on olemassa tuollaisia ihmisiä kuin sinä, jotka haluavat aidosti auttaa. Kiitos vielä kerran!!!!
- Luontis
Mikä karhunpesä tuo nyt on. Häkki missä karhu nukkuu. Huh
- Loskoipio
Luontis kirjoitti:
Synteettinen pesä, suurpetotarhassa.
Haluaisinpa tavata sen tutkijan joka konttaa luomupesään kameraa viemään. Susi-Pulliainenkin taitaa olla jo ikämiessarjassa lajin harrastajista. - Otappas selvää
Luontis kirjoitti:
Tutkippa sitä sivua tarkemmin. Niisku-karhu on tarhakarhu jonka elämäntarian voit lukea, kun kilkkailet Sivulta löytyviä linkkejä.
http://www.panoraama.com/live/maakotka/
Aloitappa vaikka tuolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876