Mun on pakko saada the simssin rahakoodi.Unohdin sen!!!!!!1 Autakaa
APUA!!!!!!! MIKÄ On simsin rahakoodi
12
742
Vastaukset
- MMN
kenties tätä klapaucius??? Sit on tietysti rosebud myös... riippuu mihkä osaan... :D
- MMN
Koodi Vaikutus
klapaucius : 1000 rahaa
crash : Kaataa pelin
move_objects on/off : Voit liikuttaa mitä tahansa
water_tool: Vesityökalu
grow_grass [1-150] : Vaihtaa ruohon kasvunopeutta
map_edit on/off : Voit laajentaa tonttia
edit_char : Luo hahmo kesken pelin
set_hour [1-24] : Asettaa haluamasi kellonajan
Nopeasti rahaa
Paina pelin aikana [Ctrl] [Shift] C, kirjoita klapaucius ja paina [Enter]. Paina uudestaan [Ctrl] [Shift] C, kirjoita !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!... ja paina [Enter]. - olga-volga
MMN kirjoitti:
Koodi Vaikutus
klapaucius : 1000 rahaa
crash : Kaataa pelin
move_objects on/off : Voit liikuttaa mitä tahansa
water_tool: Vesityökalu
grow_grass [1-150] : Vaihtaa ruohon kasvunopeutta
map_edit on/off : Voit laajentaa tonttia
edit_char : Luo hahmo kesken pelin
set_hour [1-24] : Asettaa haluamasi kellonajan
Nopeasti rahaa
Paina pelin aikana [Ctrl] [Shift] C, kirjoita klapaucius ja paina [Enter]. Paina uudestaan [Ctrl] [Shift] C, kirjoita !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!... ja paina [Enter].Kiitti! no onko sull mitä simsei?
- MMN
olga-volga kirjoitti:
Kiitti! no onko sull mitä simsei?
Ei mulla montaa ole.. Se ihan ensimmäinen, lemmikit ja lomalla noi kolme mul on... :D Mitä sul?
- olga-volga
MMN kirjoitti:
Ei mulla montaa ole.. Se ihan ensimmäinen, lemmikit ja lomalla noi kolme mul on... :D Mitä sul?
Mul on se The Sims Deluxe,sitt sims 2 ja ylioposto
- Fanttuli
olga-volga kirjoitti:
Mul on se The Sims Deluxe,sitt sims 2 ja ylioposto
Mulla on Sims Keräilykokoelma jossa on kaikki lisäosat ja se peruspeli. Siin on rahakoodi rosebud ja jos haluu paljonrahaa ni sit rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!.........
- teme112
motherlode
- olga-volga
motherlode on tokan simsin koodi
- yjyt
sims 2:seen
- olga-volga
mul on se jo kauan mut kiitos vastauksesta :)
- ^polle
No... Sims Deluxe Editioniin(PC) ainaki on se rosebud;,;,;,;, ja sit enterii... En tiiä onko muillaki PC-Simseillä toi.
- isaidh8
se on motherlode
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746