Mie en usko enää

eräs äiti vaan

yhdenkään ihmisen puheita eksästään!!!

Juuri juteltuani ex-mieheni nykyisen tyttöystävän kanssa ja myöskin lasteni kanssa, niin valkeni ja tuli ilmi järkyttäviä asioita.

Lasten kuullen sukulaisille ja kavereilleen panetellut minuu minkä kerinnyt. Hulluksi haukkunut ja hoitoo pitäis jo vihdoinkin minut laittaa jne...

Samaa aikaa minulle puhunut ei aina hyvään sävyyn tyttöystävästään. En viitsinyt kertoa tyttöystävälle mitään, koska en hyödy mitään ja sama mitä ex-mieheni minulle kertoo.

Toki meillä riitoja lapsiin liittyviä ex-miehen kanssa, johtuen pitkälti, että minuu suututtaa eksän käskyt lapsille "äitille ei saa mitään kertoa jne..."

Helpottaa tai tuli helpottava olo, kun saimme tyttöystävän ja lasteni kanssa asiat selviksi ja sovittua, ettei jatkossa tarvitse valehdella, vaikka isi käskeekin. Siltikään ei tunnu yhtään hyvältä tieto, miten panetellut minuu muille ihmisille. Sukulaiset nyt tietävät mitä uskoa ja mitä ei, mutta eksän kaverit onkin asia erikseen ja tuntee todella paljon ihmisiä. Olenhan sitä ajatellutkin jo parisen vuotta, että taitaa olla ex-mieheni se joka minuu eniten hulluksi yn.muuksi nimittelevät, eikä muut ihmiset kuten ex-mieheni sanonut, kun asioita tullut ilmi.

Onneksi hänen nykyisellä on aivot ja minähän olen vaan se hullu mielenvikainen ex-muija, joksi lasteni isä minuu nimittelee ja panettelee.

No, joka tapauksessa ex-miehen kanssa jonkin näköistä yhteistyötä tehtävä, kunnes nuorinkin lapsista on täysi-ikäinen ja luojalle kiitos lapsetkin jo isoja, jotteivat usko isänsä haukkumisia, vaikkakin joutuneet kuulemma joskus sanomaan muille ihmisille "ei äiti mikään hullu ole"

6

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluudesta

tiedä , mutta ei tuosta tolkkua saanut...

• hullulluluu

tai sitten sulla on pahoja vajeita tuossa ilmasutaidossassi.

• ....

...ja hulluus lienee eri asioita:) mä ainakin ymmärsin hyvin mitä tarkoitit. Oma exäni oli aikoinaan ihan samanlainen enkä vieläkään oikein tiedä, mitä kaikkea oahaa musta puhuu. Toimeen tullaan kyllä ja etenkin hänen nykyisen vaimonsa kanssa tullaan juttuun. Lasten takia aikoinaan päätettiin tulla toimee. Mäkään en ole mennyt kertomaan omaa versiotani exäni jutuista tälle hänen nykyiselleen. En halua hämmentää soppaa enää enempää. Pääasia että asiat hoituisi sinne hamaan tulevaisuuteen, jolloin ei enää tarvitse tulla toimeen, kun lapset omillaan.

Sulle alkuperäisen viestin lähettäjälle voimia! Nää jotka toisia täällä hullunlulluttelee, vois mennä itseensä. Ei kai kukaan tänne kirjoittele muussa kuin siinä tapauksesas, että yrittää löytää ymmärrystä asioihin. Voitas tukea toisiamme, eikä lannistaa.

• selkokielellä

niin me muutkin voitais ymmärtää. Ei kukaan varmaankaan vähättele toisen ongelmia, mutta jos tekstiä ei ymmärrä...

• ......?
        selkokielellä kirjoitti:

niin me muutkin voitais ymmärtää. Ei kukaan varmaankaan vähättele toisen ongelmia, mutta jos tekstiä ei ymmärrä...

Mitä alkuperäisen tekstistä ette ymmärtäneet? Kyllä mä ainakin ihan jo ensimmäisellä lukaisulla ymmärsin täysin asian. Ettei kuitenkin olis luetun ymmärtämisessä häikkää? =)

• mutta
        ......? kirjoitti:

Mitä alkuperäisen tekstistä ette ymmärtäneet? Kyllä mä ainakin ihan jo ensimmäisellä lukaisulla ymmärsin täysin asian. Ettei kuitenkin olis luetun ymmärtämisessä häikkää? =)

selittäkää lause:
        " samaa aikaa minulle puhunut ei aina hyvään sävyyn tyttöystävästään"

- eikös aloittaja ollut juuri tämän tyttöystävän kanssa keskustellut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      114
      7293
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      48
      1290
    Aihe